1. leht 1-st

21051, ToM, 1987

Postitatud: 25 Jaan 2014 07:29
Postitas ToM
Kuna igasuguste projektidega pole mul eriti sujuvalt läinud, sai vahelduseks soetatud Lada mis on sõidukorras ja tänavalegaalne. Mootor küll vaid 1,2 liitrine, kuid libedal pole õnneks palju rohkemat vajagi:) Pealegi paistab et too väikese-vändaline on küllalti heas toonuses ja selle talve ehk suudame koos lõpuni eksisteerida.
Auto sai ostetud kaks nädalat tagasi, umbes täpselt koos esimese lumega. Tol hetkel oli tegu odavaima tänavalegaalse ja sõitva Ladaga mis mulle silma jäi - kätte tuli masin 300 euri eest.

Erilise kaunitariga siin tegemist pole. Kui ladad jagada kartuliteks ja apelsinideks, siis oleks ta kindlasti kartul.
Pilt

Esineb nii mõlke, roostet kui värviparandusi. Pildid tehtud mõni päev peale toomist, seisukord on sama kui ostes. Ainult katuseraamid olen jõudnud juba maha võtta ja 05 originaal rooli piinad lõpetada.

Pilt

Pilt

Pilt


Mõned vead mis häirivad.

* Siduriketas kulunud (aga ei libise veel)
* Salong ei lähe korralikult soojaks
* Juhiistme seljatugi ei püsi üleval (seletab miks oli eelmisel omanikul varuratas salongis istme taga)
* Pidurid olid väga pehmed ja ühe kõvema vajutuse peale mahlad paremast tagumisest töösilindrist väljas
* Kolin ees ja kolin taga
* Ulgumine taga
* Summuti keskmine osa lekib/pläriseb
* Raadio ei tööta
* Süütelukk teeb trikke
* Massilüliti teeb trikke
* Vool kõigub (tuled vilguvad)
* Auto uksed ei lukustu, pagasnik ei avane
* Tulede reguleering väär - näitavad liiga maha

Jne. Aga põhimõtteliselt ta liigub. Täna saan tõstuki peale ja loodan ära vahetada siduriketta. Ehk saab ka sooja puhuma, praeguse ilmaga on see väärt lisa! Kunstnahk tagumiku all niigi külm, brrrrr:(

Postitatud: 25 Jaan 2014 08:56
Postitas olaaf
Tegelikult pole ringiliikumiseks 1200S nii õnnetu midagi, eeldusel et on hästi kokku juhtunud tehases..
Jõuab vabalt ka 5k vedada.

Äge masin muidu, sellisega kannatab ringi vurada küll..

Postitatud: 25 Jaan 2014 10:30
Postitas VäikeMägilane
Endalgi oli üks selline paar aastat - peale bensu se massin rahakotti ei kergendand. Samas ikka kerge vahe 1200sel on vs. 1500 vüi 1600. Pöördeid armastast ka jah.

Nagu näha siis ehe siseturu variant.

Postitatud: 25 Jaan 2014 14:08
Postitas inimloom
Siin tulebki Lada puhul odavus välja. Kas osta 300 eest suhteliselt kehvas üldseisus masin või punnitada u 600 eest juba üsna korras masin. Oleneb, mida tahta. Lihtsalt autot, mis liigub, siis ei pea tõesti palju maksma, autot, mis toimib normaalselt, vaja natuke rohkem välja käia. Küll aga see, mida juurde on vaja panna parema masina hankimiseks, on tihti väiksem ressursist, mis pärast endal vaja autosse matta, et saada vähe kehvem liikur paremaks. Auto ja tema vigade puhul puhul oleneb kõik valulävest, mida taluda suudab. Teil paistab see päris suur olevat :D.

Pagaaž võib kinni olla külma tõttu, tüüpiline.

Edu ja jõudu selle autoga!

Postitatud: 25 Jaan 2014 17:16
Postitas ToM
 
olaaf kirjutas:Tegelikult pole ringiliikumiseks 1200S nii õnnetu midagi, eeldusel et on hästi kokku juhtunud tehases..
Jõuab vabalt ka 5k vedada.

Äge masin muidu, sellisega kannatab ringi vurada küll..
Mul on 5'ne kast külapeal, kui tagasi peaks saabuma siis võiks ju naljapärast alla pista küll. 100'ga maantee peal on hetkel tõsine oht magama jääda, monotoonne mootori jorin lihtsalt mõjub uinutavalt (raadiot ei ole hetkel ka ju:)).

Inimloom, valulävi on mul päris suur ja eks tasapisi proovin teda kõpitseda.

Täna oli teemaks siduriketta vahetus. Kuna ma olen laisk, ei viitsinud ma väljalaset torkida, kasti andis kuidagi vahelt välja sikutada. Vana ketas oligi neetideni kulunud juba, uus veerennist, 24 eur. Lisaks tekitasin tagurdustule lülitile uued pistikud.
Pilt
Pilt

Boonusena sai põgusalt põhja alust elu uurida. Kõige hullem polegi, aga muidugi on keegi meistrimees taas leidnud, et keevitamine on nõrkadele ja paikasi peab kinnitama katusekruvidega.:)

Pilt
Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2014 18:29
Postitas reiner
Igati kihvt pill ju.
Katusekruvidega kinnitatud plekk igaljuhul parem lahendus kui makroflex..
Endalgi viimasel ajal mingi sisemine hääl räägib, et peaks sellise odava ning ülevaatusega pilli ostma. Lihtsalt, et oleks millega funnida..
Aga krt ma ei suuda Ladat niisama omada, vaja kohe hakata "tuunima" ja tükke punaseks värvima :D

Postitatud: 25 Jaan 2014 19:12
Postitas Mikk
Julgen kahelda selle siduriketta vastupidavuses. Ei pruugi muidugi samas kehv olla, aga endal on taolise välimusega kettad 200 kuni 600 km otsa saanud. Ühel murdus sisu lahti, teisel tulid katted maha. Võib-olla oli viga minu sõidustiilis, aga üldjuhul lasen mina vana ketta uuesti katta ja panen tagasi. Ilmselt kui vana ketast ja uut ketast võrdled, siis leiad isegi, et uuel kettal metalli tunduvalt vähem ja vist isegi äkki oli õhem.
Olen kasutanud ka sachsi niva siduri komplekti, mis on oma hinna juures väga hea. Viimast väidet saab ilmselt ka Matzz kinnitada, sest kui ma ei eksi, siis ka tema projekti autol oli mingil hetkel sachsi komplekt all.
Ja Reineriga nõustun ka selles osas, et parem ikka kui makroflex.

Aga rõõmsaid kilomeetreid siis talvistel teedel.

Postitatud: 25 Jaan 2014 22:13
Postitas GTA
Täitsa okei pitjorka tundub:) Ehk nüüd tuleb sajaga motti ja varsti null-nali ka liikvel ;)

Postitatud: 03 Veebr 2014 22:23
Postitas ToM
Hetkel minu käes läbitud 1200+ km, keskmine kulu 12,3. Ega tagasi pole ka hoidnud, käidud ka karjääris sõitmas mitu korda. Seega vist kõige hullem polegi;) Ketas pole ka veel laiali lennanud.
Laupäeval läksid alla uued Vallai H2 protid, 175/70 R13. Jääl 2x parem kui vanade juustudega oli.
Lisaks sai korda tehtud soojendus, vahetasin kogu kupatuse välja, külge keraamiline kraan veerennist. Nüüd on korralik saun sees, naudin täiega sooja :)
Eks ta paras raibe on tegelikult, survepesuriga tahtis värv kangesti maha tulema hakata. Näib et esitiivad vahetatud kunagi, kuid värvitud otse haljale plekile? Beez koorub igatahes tükkidena maha ja alt vahib vastu paljas plekk. Peale pesu tuli rooste ja mõlgid ka kenasti välja, oli teine üsna trööstitu. Peab ruttu tagasi mustaks sõitma vist. :D
Summuti hakkas lärisema, keskmine osa vajab vahetust, viimane pütt on juba eelmise omaniku poolt uus pandud. Vasaku tiiva/põlle nurga suutsin veidi ära rihtida.
Üks netist rotitud pilt ka jää pealt, auto oli parajasti maast laeni rehve täis.
Pilt

Postitatud: 04 Veebr 2014 12:25
Postitas olaaf
haljale plekile võiks ju mingi pläusti peale mäkerdada - miski kaitsevaha vms.
kevadel ostad liitri värvi ja nailonketta ning lased selle pasa sealt pealt maha ning kasvõi õues uue kihi peale..
isegi kui täiesti üle jala teed asja on tulemus parem kui varem..

ja ega neid veel elus kerega kandilisi palju enam liikvel pole..

Postitatud: 18 Sept 2014 23:24
Postitas ToM
Kilomeetreid on vahepeal kogunenud ligi 15 000 ja tee äärde polegi päris jäänud:) Vahepeal sai installeeritud Pioneer kassettikas ja tehtud õlivahetus. Välimus on üsna rotikas, mõlke ja spreiga lastud värvi on igal pool. Kui kellelgi peaks olema soov masin odavalt ära osta, siis võtke u2u ühendust. Kehtiv üv olemas, lumi pole enam kaugel.:)

Postitatud: 27 Juul 2015 02:16
Postitas ToM
Uuendaks vahepeal teemat.

Eelmise aasta campil. Enne sai alla kruvitud odava raha eest ostetud Borbet A valuveljed.
Pilt

Autot uudistamas Kristjan92
Pilt

Septembris sai ülevaatus läbi. Samal ajal sain juhuse tahtel väheke korralikuma 2107 omanikuks. Kuna null-viie üldine seisukord ja välimus olid kaunis kehvad siis proovisin teda odava raha eest maha müüa. Noh jäärajaks või nii. Pildid müügikuulutusest:
Pilt
Pilt

Hind oli vist 250 euri. Pakuti vahetuseks relakat, poolikut rollerit või küsiti järelmaksu.Sügisel auto uut omaniku ei leidnudki kuid peale esimest lund tekkis huvilisi nagu seeni peale vihma.:) Selleks hetkeks oli aga endal müügi huvi üle läinud ja võtsin autost jäärajal viimast. Selle tegevuse käigus kohtus ka esiots betoonpostiga - kõverdus esistange, põll ja tiib. Tehnika pidas peenestamisele hästi vastu. Jaanuaris sai vähe karmimal rajal sõidetud, mille tulemusena läksid pooleks tagaamordid ja mõned tagasilla vardad. Auto jäi seisma.

Ja seisis kuni mai kuuni, kui vennal tekkis huvi selle autoga Türile romurallile minna. Kuna selleks hetkeks oli tegu juba paraja romuga, olin nõus. Paremad jupid sain endale jätta ja pärast võin kindel olla et auto saab arvelt maha kantud. Ise romurallil ei käinud kuna olen liiga õrna hingega.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Romuralli sai ootamatu lõpu. Läks nii nagu Mikk kunagi peale siduriketta vahetust ennustas
 
Mikk kirjutas:Julgen kahelda selle siduriketta vastupidavuses. Ei pruugi muidugi samas kehv olla, aga endal on taolise välimusega kettad 200 kuni 600 km otsa saanud. Ühel murdus sisu lahti, teisel tulid katted maha...
Ehk siis ühel hetkel kadus lihtsalt vedu ära. Hiljem lahates selgus et kettal olid katted maas...Pidas vastu küll 15 000+ km aga ikkagi.
Kuna auto jäi üsna ühte tükki ähvardas vend sellega veel mingil romurallil üles astuda. Aga minu poolt kõik ja ärge pikka viha pidage. :) :)

Postitatud: 28 Juul 2015 17:01
Postitas Hulkur
Pole sõnu. :( Oleks sellel pillil potentsiaali olnud aga noh targamad ja tugevamad on ette jõudnud.

Postitatud: 29 Juul 2015 01:24
Postitas ToM
Noh. Ma ei tea kas sa seda pilli irl lähedalt nägid ka? Auto oli müügis, keegi ei keelanud osta. Potentsiaali koha pealt nii palju, et vähemalt terve ring välisplekke (peale katuse) ja karbid oleks tulnud vahetada + põhja alused tööd. Pluss kõik muu mis oli ka kulunud ja väsinud. Reaalses elus täielikult mõttetu töö, foorumis võib muidugi pisaraid valada :D Selle auto lömmi sõitmise pärast minu süda küll ei valuta, kardan et hulka kobedamaid asju on seal otsa saanud (sellepärast ka antud üritustel ise ei osale ega vaatamas ei käi:(). Minu poolest võib selle teema lukustada.

Administreeriv toiming

Postitatud: 29 Juul 2015 10:48
Postitas ando
 ! Sõnum kasutajalt: ando
Teema on suletud.