1. leht 1-st
21073(Rahvarallikas) Martin 17
Postitatud: 13 Jaan 2014 12:30
Postitas Martin17
2012aasta sügisel tuli mõte, et võiks rahvarallit sõitma hakata. otsustasime, et auto võiks olla Vaz 2103, mis meil olemas oli. kui aga selgus et sellest asja ei saa, otsustaime esialgu BMW peale, BMWga sõitsime pool hooaega ja siis otsustasime endale uue auto soetada. Esialgu polnud kindlad, mis auto ostame, aga siis tuli väga hea pakkumine ja sai siis ostetud Lada 21073. mootor tal 1.7liitriline ja sissepritsega. 5ne kast sai vahetatud neljase vastu. Peal ka mingisugune sportrool.All mingi sportväljalase ning ees säravad lisatuled
vaja veel teha:
1. amordid
2. LSD differ ja ülekanne
3. mootor?
Postitatud: 19 Jaan 2014 18:30
Postitas rasmus99
palju edu ning jaksu ning hoia klubilisi ikka auto arenguga ka kursis!:)
Postitatud: 19 Jaan 2014 20:24
Postitas kriss-sten
Tundub äge pill olevat
mootor jääb ikka 1,7?
Postitatud: 23 Jaan 2014 11:42
Postitas Martin17
Mootor jääb jah 1.7.
Otepää rahvasprindil sai ka käidud ja rada oli väga kiire. Tuli küll viimane koht,aga originaalkonditsioonis auto kohta ja algaja juhiga roolis,jäin ma ise rahule. Vähemalt sain jälle kogemuse võrra rikkamaks.
Üleeile vahetasime ka esimesed reguleermuhvid välja,kuna oli seest vindi maha löönud vms ja rataste kokkujooks oli vale. Sai tellitud ka uued continentali naastud jäärajaks ja nüüd varsti sebib ka tugevamad vardad ja puksid,siis peaks saama esialgu suhteliselt hea.
Kui arvutile ligi saan,lisan mõne klõpsu ka otepäält.
Postitatud: 06 Veebr 2014 23:16
Postitas Martin17
Vahepeal on siis jääradasid nühitud, tulemused on olnud keskpärased. Võistluskalender on tihe hetkel ja seda märtsi keskpaigani.
Sai tellitud ka juppe sigullile, kuid need vahetab alles siis, kui kõik jäärajad on sõidetud. Vahetab välja kõik puksid polüuretaanide vastu ja varrastele keevitab tugevndused. Hetkel auto veel kestab ja loodame, et jääb ka kestma. Rehvidega oleme ka väga rahul,pidamine on ülihea hetkel. Täiuslikust autost on hetkel veel puudu diffriblokeering, parem vedrustus ja veidikene kangem nukkvõll. Need asjad ära teha, siis peaks väga hea juba saama
Postitatud: 09 Mär 2014 22:04
Postitas Martin17
Vahepeal pole autoga veel midagi toimunud peale võistluste ja juppide kokku kogumisega. Nüüd on asjad nii kaugel, et diffrilukk sai ära ostetud ja ülekanne tuleb 02 oma. Samuti on vardad ära keevitatud, tagasild liivapritsitud ja värvitud ja puksid varrastesse pressitud. Vahetama hakkab asju siis,kui kõik asjad on valmis külge keeramiseks. Hetkel seisab asi selle taga, et ootan, millal differ kokku pannakse ja esisilla tala läks Hiiumaale tegemisse, esmaspäeval peaks kätte saama.
Sõitudest siis niipalju, et 16.veebruaril toimunud Auto24Ring rahvasprindil sai SU klassis saavutatud kolmas koht ja eile Kiltsi lennuväljal toimunud Naistepäeva rahvasprindil tuli neljas koht. Järgmine võistlus toimub juba tuleval pühapäeval taas Audrus, kus küll ise ei saa osaleda, aga sõber ja kaardilugeja on autoga stardis. Ise peaksin stardis olema 12.aprillil Haapsalu rahvasprindil ja 13.aprillil Auto24Ring karikasarja viimasel etapil Audrus.
Audru by Sillu
Audrust klubile 1. ja 3. koht
Kiltsi sprint by Sillu
Kiltsi sisevideo 3.Voor
http://www.youtube.com/watch?v=Jai1NLI10fU&feature=share
Postitatud: 18 Mär 2014 14:10
Postitas martin13
Postitatud: 02 Apr 2014 08:58
Postitas Martin17
Vahepeal niipalju tehtud,et alla pandud torsen blokk differ 4.4 ülekandega, uus korrralik sillatala,tugevdatud vardad koos uute puksidega, taha pandud monroe gaasiamordid,tikkpoldid. Ees samuti kõik uued puksid, uued sarniirid, uued õõtshoovad alumised ja sillatala uus,mida on 1.5cm ettepoole viidud. Auto läbis ka ülevaatuse
Postitatud: 02 Apr 2014 11:08
Postitas Martin17
Hetkel siis niipalju, et tulevikus kui rahalised võimalused lubavad, on plaanis mootorit kaasa aidata, blokikaan ära lasta teha ja kangem nukkvõll. ette vaja veel korralikke amorte ja uut rooli, sest vanaga enam peale ei lasta
Postitatud: 05 Apr 2014 23:07
Postitas wheelman
Mitte, et küll minu asi oleks, aga kas rahvaspordis pole sillatala nihutamine ja kangem nukk keelatud???
Postitatud: 06 Apr 2014 08:52
Postitas olaaf
SU klassis on praegusel hetkel nukk vaba
- nagu vanasti A2-1 või mis too klass oli kui kõik pidi ainult väljast olema originaal:)
Postitatud: 06 Apr 2014 09:24
Postitas kalle666
Wheelmanile vastuseks,et kuna siiani ei saadud sellest aru ja ei jälgitud mida me SU klassis palusime siis läksime sama teed mis sina.Aga Martin kirjutas valesti,et sillatala nihutatud,sest sillatala kinnitusi muuta ei tohi jah ja ei ole muudetud vaid muudetud on õõtsa kinnitusi,mis on lubatud ja kuna nukad ammu paigast ära siis ka nukk vaba sellest aastast.
Postitatud: 06 Apr 2014 11:10
Postitas RLV
12. Veermik
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
Kui veermik on algne, siis kus on kirjas et võib muuta õõtshoova kinnitusi sillatala küljes?
Postitatud: 12 Nov 2014 16:08
Postitas Martin17
Pole päris pikka aega siia kirjutanud enam midagi. Vahepeal on autoga väikseid muutusi toimunud ja probleeme ka olnud. Kõige suuremaks probleemiks oli genekas, millega oli suht palju jamamist ja lõpuks viskas kopad sellest, siis sai veerennist tutikas võetud. Amordid sai ka kõik gaasikate vastu vahetatud. Lisaks sai auto endale uue värvkatte, mis sai küll juba esimesel võistlusel vasalemmas rikutud. Sprintidel polnud autoga probleeme, aga rallidel küll. Esimesele rallile juunis enda autoga ei jõudnud kahjuks probleemide tõttu ja sai võetud rendikas. Teisel rallil Piirsalus saime sõita neli katset ja ülesõidul viiendale hakkas genekas streikima ja kärssas lõpuks läbi. Viimasel rallil kiltsis sai aga päris hea tulemus juba sõidetud, aga kahjuks jäime poodiumilt välja ühe tünni puute tõttu. Esialgu juhtisime neljanda koha ees 9,5sek, aga puute tagajärjel jäime 0,5sekundiga välja. Hiljem lisandus kuskilt veel puude +10sek, kuigi puudet kuskil nagu ei olnud. Piirsalus sai veel juhipoolne lansekas paigast sõidetud, kui sai kraavist veits lisa võetud. Saaremaa rahvasprindil läks kast ka veel laiali, niiet seal olid vaid esimene ja kolmas käik. Kiltsis toimunud rallil tehti ka SU klassi masinatele kubatuuri mõõtmine
, meie autol kõik korras, kuna sõidame täiesti originaalkonditsioonis masinaga. Tegelikult võib isegi rahule jääda selle hooajaga (pmst esimene hooaeg), kuna sai isegi poodiumil olla veel viimasel sprindil, mis tuli endalegi üllatuseks
. Hetkel käib aga auto korrastamine uueks hooajaks, mis peaks juba avapaugu saama 20.detsembril kiltsis. Mootoriga olid küll plaanid ennem uut hooaega, aga kahjuks pole rahalised võimalused hetkel paljulubavad, seetõttu jääb ka mootor tegemata kahjuks. Aga eks kevade poole ehk tekib see võimalus. Praeguseks kõik, lisan veel mõne pildi siia lõppu.
Peale värvimist
Addinol Lääne-Eesti rahvaralli 2014 rendikaga
Vasalemma rahvasprint I
Läänemaa rahvaralli 2014
Vasalemma rahvasprint II
Addinol Lääne-Eesti rahvaralli Uuno Aava rändkarikale
Kasutaja Jonar
Paar videot ka lõppu
Piirsalus teine katse,ülilibe oli
https://www.youtube.com/watch?v=W75aXBRmprI
Uuno Aava rändkarikale viimane katse(teine aeg omas klassis)
https://www.youtube.com/watch?v=RGBXUqj5XWg
Postitatud: 15 Dets 2014 00:48
Postitas Martin17