2105 VFTS, Wheelman
2105 VFTS, Wheelman
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
2105 VFTS, Wheelman
Panen ka siis oma mõni nädal tagasi soetatud VFTSi siia üles, et tulevikus hea vaadata mis tehtud omalajal . Samuti ootan kriitiakt ja abinõu teistelt kes selle tee varem juba läbikäinud.
Autost:
Ehitatud kuskil 9 aastat ja sõitnud 0km. Käekiri paistab üpris viisakas. 1.6 moto Powerd by Amper Garaaz (150-160hp eeltatavalt...selgub tulevikus dünos). Fordi T9 kast ja Volvo tagasild 4.88 ülekande ning thorsen lukkuga.
Plaan hakkata konkurentsi pakkuma E-9 klassis ja kuna hooaeg kohe ukse taga tähendab see suurt tööd lähinädalatel. Vaja sisu sisse saada, weberid häälde, sissesõit teha ja ka ralli numbrid taotleda.
Tekkis ka esimene probleem eile istet sisse pannes...ei mahu ise rooli, käigukangi ja istme vahele ära. Tuleb ilmselt lahendada pedalboxiga, mis siis laseb istmega palju taha poole sõita ning kaotab need väga ebakorrapärased originaal pedaalid.
Kui kellegil üle 15 tolli ralli või originaal tugevaid velgi, siis võib julgelt pakkuda. Võivad olla nii 4x98 kui 4x100 mõõdus.
Mõni pilt ka:
Kas kellegil äkki sama tahhomeeter kontakti vaba süütega ja töötab? Minu oma küll töötab, aga paistab kuidagi aeglaselt liikuv ja mitte kõige täpsem näit. Et siis kas minu oma rikkis või tekkib seal põlvkondade vaheline konflikt.
Üritan, siis aktiivselt ka edasi postitada.
Autost:
Ehitatud kuskil 9 aastat ja sõitnud 0km. Käekiri paistab üpris viisakas. 1.6 moto Powerd by Amper Garaaz (150-160hp eeltatavalt...selgub tulevikus dünos). Fordi T9 kast ja Volvo tagasild 4.88 ülekande ning thorsen lukkuga.
Plaan hakkata konkurentsi pakkuma E-9 klassis ja kuna hooaeg kohe ukse taga tähendab see suurt tööd lähinädalatel. Vaja sisu sisse saada, weberid häälde, sissesõit teha ja ka ralli numbrid taotleda.
Tekkis ka esimene probleem eile istet sisse pannes...ei mahu ise rooli, käigukangi ja istme vahele ära. Tuleb ilmselt lahendada pedalboxiga, mis siis laseb istmega palju taha poole sõita ning kaotab need väga ebakorrapärased originaal pedaalid.
Kui kellegil üle 15 tolli ralli või originaal tugevaid velgi, siis võib julgelt pakkuda. Võivad olla nii 4x98 kui 4x100 mõõdus.
Mõni pilt ka:
Kas kellegil äkki sama tahhomeeter kontakti vaba süütega ja töötab? Minu oma küll töötab, aga paistab kuidagi aeglaselt liikuv ja mitte kõige täpsem näit. Et siis kas minu oma rikkis või tekkib seal põlvkondade vaheline konflikt.
Üritan, siis aktiivselt ka edasi postitada.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Isegi mina ei ehitand oma massinat nii kaua, seega mitteametlik rekord nüüd sellel masinal.
Aga kaua tehtud kaunike, paistab. 50mm torud on peenemate vastu vahetatud ja üleüldse paistab uus puur olevat?
Ei mahu istmesse - vaheta rool ja/või adapter "madalama" vastu, et süvis liiga suur poleks.
Roole saab 0-ga, 30mm 65mm ja 95mm süvisega
adapterid ka osad liiga pikad.
Istme lased nii alla kui saad ja seljatoe paned 70kraadise nurga alla ning peaks kenasti ära mahtuma.
Samas hädavajalikud lülitid jäävad sel juhul käeulatusest välja - vaja lähemale tuua.
Kas kasti ülekandeid ka tead öelda?
Igatahes paksu rahakotti ja pikka närvi, ennem kui auto ükskord korralikult sõitma saab, kulub aega ja eespool mainituid;)
Edu!
Aga kaua tehtud kaunike, paistab. 50mm torud on peenemate vastu vahetatud ja üleüldse paistab uus puur olevat?
Ei mahu istmesse - vaheta rool ja/või adapter "madalama" vastu, et süvis liiga suur poleks.
Roole saab 0-ga, 30mm 65mm ja 95mm süvisega
adapterid ka osad liiga pikad.
Istme lased nii alla kui saad ja seljatoe paned 70kraadise nurga alla ning peaks kenasti ära mahtuma.
Samas hädavajalikud lülitid jäävad sel juhul käeulatusest välja - vaja lähemale tuua.
Kas kasti ülekandeid ka tead öelda?
Igatahes paksu rahakotti ja pikka närvi, ennem kui auto ükskord korralikult sõitma saab, kulub aega ja eespool mainituid;)
Edu!
Festina lente!
-
rraunolend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 80
- Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada21011
Selle auto ehitus siin foorumis eelmise omaniku poolt . http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18054
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Puur tõesti uus 2012.
Kasti ülekande puhul jään vastuse võlgu.
Sain pedalboxi täna kätte ja prooviks kõige pealt ikka sellega assja lahendada. Kuigi tundub, et kui see sisse panna, siis peab ise tahaistmele istuma kuna peasilindrid lähevad vastu kere.
Tänud igal juhul üritan homme ühe variantitest reliseerida.
Kasti ülekande puhul jään vastuse võlgu.
Sain pedalboxi täna kätte ja prooviks kõige pealt ikka sellega assja lahendada. Kuigi tundub, et kui see sisse panna, siis peab ise tahaistmele istuma kuna peasilindrid lähevad vastu kere.
Tänud igal juhul üritan homme ühe variantitest reliseerida.
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Tõsi ta on. Meestel pole kriimugi , aga tehnika kogu vasak külg tahab uuesti üles ehitamist.
Sai enne rallit 3 kuud jutti ehitatud autot, et ei olnud aega postitadagi. Ainukesed osad mis peale auto ostu alles jäid oli kere, puur ja tagasild. Mootoril lendasi garaazis hoorattas minema võttes kass blokki kõrvad ja käigukasti. Mootori lahti võtmisel sai surve astmeks arvutatud 8,9 nii palju siis 160hp mootorist. Seega läks ka uue mootori tegemiseks. Uuele mootorile sai otsa pandud esijalgu uus T9 kast, aga gardaan oli nii palju tasakaalust väljas, et lammutas see ka uue kasti. Selle peale sai kogu kupatus mootorist sillani prügikasti visatud ja vahele läks bollvergi otsekast ziguli oma gardaaniga.
Ainuke asi mis jäi ümber tegemata oli tagasilla stabikas, mis siis Võru rallil ka saatuslikuks sai. Murdus lihtsalt silla küljest ära. Seda nägime küll enne katset, et ta lahti on kuid katsel ei saanud väga arugi, et see suur probleem oleks ning siis natuke kiirust lisades ühes ülipikkas parem 1,5 kurvis vedas tagaotsa pehme sisse ja kohe ka esiotsa järgi ning sinna puutesse see vasak külg jäigi.
Hetkel auto juba tegemisel ja järgimsel rallil kindel plaan jälle konkurentsi pakkuda.
Sai enne rallit 3 kuud jutti ehitatud autot, et ei olnud aega postitadagi. Ainukesed osad mis peale auto ostu alles jäid oli kere, puur ja tagasild. Mootoril lendasi garaazis hoorattas minema võttes kass blokki kõrvad ja käigukasti. Mootori lahti võtmisel sai surve astmeks arvutatud 8,9 nii palju siis 160hp mootorist. Seega läks ka uue mootori tegemiseks. Uuele mootorile sai otsa pandud esijalgu uus T9 kast, aga gardaan oli nii palju tasakaalust väljas, et lammutas see ka uue kasti. Selle peale sai kogu kupatus mootorist sillani prügikasti visatud ja vahele läks bollvergi otsekast ziguli oma gardaaniga.
Ainuke asi mis jäi ümber tegemata oli tagasilla stabikas, mis siis Võru rallil ka saatuslikuks sai. Murdus lihtsalt silla küljest ära. Seda nägime küll enne katset, et ta lahti on kuid katsel ei saanud väga arugi, et see suur probleem oleks ning siis natuke kiirust lisades ühes ülipikkas parem 1,5 kurvis vedas tagaotsa pehme sisse ja kohe ka esiotsa järgi ning sinna puutesse see vasak külg jäigi.
Hetkel auto juba tegemisel ja järgimsel rallil kindel plaan jälle konkurentsi pakkuda.
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Natuke pildi materjali ka siis.
Peab mainima, et pedalboxi pedaale on tunduvalt parem vajutada.
Uus sidur ja hoorattas mis ehk nüüd korrektselt paigaltatuna püsib omal kohal.
Kaan peale suurt tööd. Vanas oli ainult suured klapid ja kõik.
Valmis mootor siis.
Uue kasti paigaldus.
Uued pidurid ette ja segukell. 15" on nüüd minimum mis alla mahub:rolleyes
Lisa tugevdus millega ehk saab hooldususse veereda.
Rahvarallur pidi kahjuks doonorit mängima väikse rihma ratta näol.
Uus kapoti alune.
Paar päeva enne Võrut.
Ja nüüd need kõige kurvemad pildid. Kahjuks või õnneks paremaid pilte ei ole.
Kui auto uuesti sirge tuleb ehk lisa.
Peab mainima, et pedalboxi pedaale on tunduvalt parem vajutada.
Uus sidur ja hoorattas mis ehk nüüd korrektselt paigaltatuna püsib omal kohal.
Kaan peale suurt tööd. Vanas oli ainult suured klapid ja kõik.
Valmis mootor siis.
Uue kasti paigaldus.
Uued pidurid ette ja segukell. 15" on nüüd minimum mis alla mahub:rolleyes
Lisa tugevdus millega ehk saab hooldususse veereda.
Rahvarallur pidi kahjuks doonorit mängima väikse rihma ratta näol.
Uus kapoti alune.
Paar päeva enne Võrut.
Ja nüüd need kõige kurvemad pildid. Kahjuks või õnneks paremaid pilte ei ole.
Kui auto uuesti sirge tuleb ehk lisa.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Tänud,
Kogemusi sai tõesti kahe käega sisse ahmitud, iga katsega läks enestunne ka aina kindlamaks. Varsti on terve ring autole peale tehtud, siis vast jääb ikka kestma ka. Kuigi jah üllatusi veel jagub nagu näiteks teise service ajal selgus, et tagasilla õhutuse asemel oli polt augu ees (geniaalne).
Kogemusi sai tõesti kahe käega sisse ahmitud, iga katsega läks enestunne ka aina kindlamaks. Varsti on terve ring autole peale tehtud, siis vast jääb ikka kestma ka. Kuigi jah üllatusi veel jagub nagu näiteks teise service ajal selgus, et tagasilla õhutuse asemel oli polt augu ees (geniaalne).
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
https://www.youtube.com/watch?v=NlOdGf1YPKU
Väike video Harju rallilt kust sai 1 koht koju toodud.
Järgmine rammu katsumine juba sel nädalavahtusel Viru rallil.
Väike video Harju rallilt kust sai 1 koht koju toodud.
Järgmine rammu katsumine juba sel nädalavahtusel Viru rallil.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: