29. leht 32-st

Postitatud: 23 Sept 2007 12:33
Postitas valge06
Väga kena auto eriti meeldib valge- ja mustavärvi kooslus :D
aga paar küsimust ka et kuidas saavutasid ees sellise madaluse ja samas ka jäikuse?
Kuidas ja kuipalju ajasid rattaid lääpa?
Ja siis veel et kas taga on ikka lühendatud 02 vedrud(kas koopasse ei käi kui taga kolm inimest peal on?)

Postitatud: 06 Jaan 2008 17:08
Postitas ccve
Algselt postitas: RG
kas naiste sauna jutt vastab tõele et plaan audi v8 selle kerele ?

[Muudetud: 6-1-2008 RG]
+ sillad & tagamootor ;) widebody ka vist? õudnee. :D

Postitatud: 07 Jaan 2008 01:04
Postitas CozmonauT
berg selgita teistele mida tähendab VAZ 210V8 :P

Postitatud: 18 Jaan 2008 21:23
Postitas Daastar
Saad sa ehk kapoti alt pildi teha, tahaks strutbari n'ha

Postitatud: 17 Mär 2008 10:00
Postitas berg
kui huvi lugeda siis teen copy paste teisest foorumist!


Pilt

üldiselt ma üldse ei tea mis sest kogu asjast välja tuleb, kui see peaks üldse valmis saama. kuidas see sõidutunnetus olla võib? hetkel on plaan keevitada v8 esiots lada sisse tagaistmete juurde, kasutada audi v8 mootorit, audi 100 2.0td esiveolise manuaalkasti (5k), audi 100 poolraami ja audi 100 esisilda tagasillaks. roolivardad kinnitab jäigalt keresse, nii säilib ka tagumise kokku jooksu reguleerimise võimalus. samuti modin veidi ülemist amordi kinnitust, et saaks tagumist rattakallet veelgi enam reguleerida. esialgse plaani järgi peaks aku ja kütusepaak ette tulema. samas kardan natuke seda paaki esiosas, kui nt mingi avarii või nii. aga noh eks vaatab. Eints audiklubist hakkab juhtmestikku ehitama vaikselt. ise proovin lansekad tuppa keevitada nii ruttu kui võimalik. Hetkel on minu jaoks kõige suurem müstika kuidas käiguhoovastik ehitada, ning kast LSD teha!

Eile õhtul sai lõpuks natuke aega, et midagigi sixi juures ära teha. Sai V8 lansekate küljest juhtmed ära võetud ning kõik muu ebavajalik eemaldatud ning puhtaks pestud. Seejärel lõikasime vähe täpsemaks seda. Samuti sai six seest tühjaks roogitud ja veidi mõõdetud. Rattad peaks tulema ca 10 cm koopast välja, ehk tuleb koopad või terved tiivad laiemaks teha. V8 esiots peaks aga sigulli sisse nibin nabin minema. Järgmine samm on sigullile ajutised tugevdustorud sisse keevitada, ning V8 lanseka otsad fikseerida täpsesse mõõtu, et mootor ikka pärast vahele läheks (ja poolraam ka loomulikult). Seejärel keevitab algselt paari punktiga lansekad siksi sisse, ning siis hakkab edasi mõtlema kuidas täpsemalt lõplikud tugevdused kerele teha. Plaanis on tagauksed kinni keevitada vist?
PS! Tänud Raitz'ile abi eest!

Tagasild eemaldatud, seest tühi
Pilt

V8 küljest lõigatud lansekad
Pilt

Esiotsa küljest ära võetud juhtmed koos kaitsmeplokiga. Kogu sellest juhtmestikust jääb alles ca kümnendik.
Pilt

toorik puhastatud ja parajaks lõigatud
Pilt

Postitatud: 17 Mär 2008 10:21
Postitas reiner
Tõsiselt karm ettevõtmine. Loodame, et kõik sujub hästi ja projekt saab valmis.
Vaevalt, et see auto enam tänavalegaalseks saab?
Hoia siis ladaklubilis ka asjaga kursis:)

Postitatud: 17 Mär 2008 14:03
Postitas kj
väga (y) ettevõtmine :)
palju kw lõpuks vahel peaks olema ? :)
180+kw ?
edu, ja loodame et masina saab ka ilusti legaalselt liikuma...

Postitatud: 18 Mär 2008 02:58
Postitas berg
legaalseks ta enam vaevalt saab. kilovatte originaalis 184, kuid peaks tulema miskit 195 kanti.

Postitatud: 09 Juun 2008 10:44
Postitas berg
:D võtsin end eile õhtul käsile. lõikasime ladal põhja ära, ning keevitasime audi lansekad sisse. masin nüüd taas ratastel ja veerev. Tänud abi eest Raitz87 ja mall0c! Pilte ei õnnestu hetkel millegi pärast üles laadida, ehk õhtul! teaseriks niipalju et ikka päris wideboy on praegu , kuid tagaosa õhus nagu narva tuuningul

Postitatud: 09 Juun 2008 22:48
Postitas berg
oskab keegi öelda, kust saaks või kes teeks mõistliku summa eest rollbar'i?

Postitatud: 10 Juun 2008 00:59
Postitas berg
Niisiis lubatud pildid:


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Juun 2008 01:14
Postitas Siim105
Mis kapotiga juhtus ? ..
Muidu väga kena projekt , jõudu ja jaksu !.

Postitatud: 10 Juun 2008 01:23
Postitas ToM
Kust august mootor sisse läheb?:spin

Postitatud: 10 Juun 2008 09:29
Postitas berg
kapott sai talvel pihta, kui üks buss otsa vajus. Mootor läheb sisse alt poolt, poolraam võetakse maha selleks ajaks! Täna jõuab ladapoest paar plekidetaili, ja ka custom made tugevdatud küljekarbid peaks kätte saama varsti!

Postitatud: 10 Juun 2008 09:52
Postitas moosmoosik
ei tea kas minu silmad ka selle auto valmimist näevad,või suren enne vanadusse ära. protsentuaalselt pakun 30/70 ...

Postitatud: 10 Juun 2008 12:24
Postitas berg
su silmad nagunii ei näe enam eriti hästi :D

Postitatud: 10 Juun 2008 13:29
Postitas Sigmar
Kui palju V8 mootor kaalub? Kas tagumine vedrustus jääb Audi originaal? Kuidas jahutus lahendatakse? Igaljuhul vägev projekt! :P

Postitatud: 10 Juun 2008 13:29
Postitas corrado

Postitatud: 10 Juun 2008 14:42
Postitas berg
mootori kaalu ei oska hetkel öelda, vedrustus jääb originaal, kuid jäik amort ja madaldusvedru!

Postitatud: 10 Juun 2008 19:07
Postitas Pets
nelikroolimine ka tuleb?