210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht:
Kohila/Tallinn
Autod:
2107, 2101
Postitus
Postitas ToM »
10 Juun 2008 19:15
Algselt postitas: Pets
nelikroolimine ka tuleb?
Algselt postitas: berg
audi 100 poolraami ja audi 100 esisilda tagasillaks. roolivardad kinnitab jäigalt keresse, nii säilib ka tagumise kokku jooksu reguleerimise võimalus.
m'kay
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
11 Juun 2008 13:19
täna sain kätte custom küljekarbid, 1,5mm plekist. nüüd jälle tegemist
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
12 Juun 2008 23:47
Uusi pilte hetketegemistest:
Uued tugevdatud küljekarbid
Karpide seest hakkavad jooksma jahutusvedeliku torud
karbi otsa tuleb liitmik, kust toru läheb edasi
miskised tiivalaiendid
tugevad klambrid vooliku jaoks
ukse posti remont
Põrand hakkab uuest karbist ning tuleb loomulikult uus
pagasnikus uus raam, mille külge tuleb põhja alt tugevdus
lanseka ääred peaaegu kinni
tahab sõita juba
küljekarbid
peasüüdlane
käigukast
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht:
MUUMIORG
Autod:
1.seeria LADA
Postitus
Postitas masuurik »
12 Juun 2008 23:55
Mix nelikant torud sedasi üksteise peale keevitatud on? ning mis otstarvet need kaarjad teraspulgad täidavad?Muidu päris radikaalne ümberehitus.Kapott vist tuleb uus otsida ,üsna kõver.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht:
elva
Autod:
2x lada2101
Postitus
Postitas hautz »
12 Juun 2008 23:59
Auto ära ei ole vajunud?
Eriti ei usu et need ajutised tugevdused hoiavad kere sirgena.
Tagumised uksed lähevad kinni?
Kas mootor jääb salongi lahtiselt või tuleb mingi sein vahele?
Ootan juba valmimist:spin
Siit jääb vähem asju originaaliks kui motamehe kastikal:puzzled:spin
[Muudetud: 12-6-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
13 Juun 2008 00:15
nelikanttorud on ajutised tugevdused, ning metallkaared hoidsid karpe paigal keevitamise ajal. kapott on uus
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht:
Keila
Autod:
4 x Lada
Postitus
Postitas reiner »
13 Juun 2008 00:16
Kuidas saavutad pidamise esiotsal? Kui nii suur raskus tagaotsal on, siis on juhitavus suht kehv...
Jätad lada mootori raskuseks kapoti alla?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht:
MUUMIORG
Autod:
1.seeria LADA
Postitus
Postitas masuurik »
13 Juun 2008 00:18
subwoofer kapoti alla:D:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
s
Siim105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 21 Apr 2008 15:55
Asukoht:
Räpina
Autod:
Vw JettaTX mk1 83a. korda tegemisel
Postitus
Postitas Siim105 »
13 Juun 2008 00:27
Kui ma aru sain siis tuleb sellest autost midagi sapaka laadset ? ..
Mis muidu vanast kapotist saab ? .
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht:
prn/tln
Autod:
Volvo S40
Postitus
Postitas uzzac »
13 Juun 2008 00:34
kuidas sa selle mootori asetuse teed? et kui ma õigesti aru saan siis oled tõstnud ühe audi nina siksile tagumikuks...siis peaks ju 5 tagurpidi käiku olema?
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht:
Kohila/Tallinn
Autod:
2107, 2101
Postitus
Postitas ToM »
13 Juun 2008 00:39
Algselt postitas: uzzac
kuidas sa selle mootori asetuse teed? et kui ma õigesti aru saan siis oled tõstnud ühe audi nina siksile tagumikuks...siis peaks ju 5 tagurpidi käiku olema?
Audi mootor lihtsalt taha liigutatud, ilma mootorit pööramata. Käigud ikka nagu päris, aint mootor, mis enne oli audi ninas, on nüüd lada salongis;)
m'kay
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht:
Harjumaa, Kose vald
Autod:
VIS 23464-10
Postitus
Postitas Mikk »
13 Juun 2008 00:42
Keskmootoriga superauto:D
e
Ekke-Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
Asukoht:
Tallinn
Autod:
Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon
Postitus
Postitas Ekke-Taavi »
13 Juun 2008 00:52
sellest tuleb julm ,julm lada,samas ka bensu neeluk:)
tee juba nelivedu,mis sa enam tagaveolisega jamad.
prõnn prõnn prõnn...
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28
Postitus
Postitas corrado »
13 Juun 2008 00:55
Ma arvan et kui nelivedu oleks tahetud teha, ei oleks hakatud mootorit salongi toppima vaid jäänud ikka ette otsa, oleks ümberehitusi vast vähem olnud:P
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht:
prn/tln
Autod:
Volvo S40
Postitus
Postitas uzzac »
13 Juun 2008 00:55
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: uzzac
kuidas sa selle mootori asetuse teed? et kui ma õigesti aru saan siis oled tõstnud ühe audi nina siksile tagumikuks...siis peaks ju 5 tagurpidi käiku olema?
Audi mootor lihtsalt taha liigutatud, ilma mootorit pööramata. Käigud ikka nagu päris, aint mootor, mis enne oli audi ninas, on nüüd lada salongis;)
aa...niipidi siis...on see manuaal või automaat?
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht:
pealinnas
Autod:
210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:
Postitus
Postitas berg »
13 Juun 2008 09:37
mootor on keskasetusega!!! sapakal minu arust tagamootor. Esiotsa kaalu saab reguleerida! Käigukast manuaal 5K.
CSG AUTOHOOLDUS
www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht:
Tallinn, Nõmme
Autod:
2106 '79
Kontakt:
Postitus
Postitas PuZuP »
13 Juun 2008 13:46
Pildi pealt ei saa nii hästi aru, aga kas käiguvahetus on trossidega ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht:
järvamaa
Autod:
2105 vs 21213
Postitus
Postitas põletaja »
13 Juun 2008 15:40
hoovaga, nagu kurk kerega audil ikka.
ostsid siis sõida
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht:
Tallinn, Nõmme
Autod:
2106 '79
Kontakt:
Postitus
Postitas PuZuP »
13 Juun 2008 16:18
Et siis käigukangi kuliss ja juhthoob?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht:
järvamaa
Autod:
2105 vs 21213
Postitus
Postitas põletaja »
13 Juun 2008 16:47
ostsid siis sõida