210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2 weberit lihtsam ja töökindlam :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

(kallim) :rolleyes aga dellortod on ka mingid tegijad? ja pealegi ma olen mõelnud, kas ei saa panna kaks originaalkarpat? see peaks ju kõvasti juurde andma?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

hetkel tegelen siis sarniiride, roolivarraste ja õõtsapukside vahetusega! absoluutselt ei saa sarniire ja rooliotsi koonuse seest kätte :flaming jube k*pp!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võtad tagasilla pikema reaktiivvarda sisemise metallpuksi.. keerad alguses 22 mutri sarniiri küljest lõpuni lahti - siis keerad niipalju tagasi, et puks püsti vahele läheb - keerad pinge alla ning siis haamriga hakkad uhama teravaid lööke sinna kohta kus ilmselt juba haamrijäljed ees on :D väljapoole koonust külgsuunas..

õõtsapukse ilmselt jäädki vahetama.. pole mina ühtegi tervena seest kätte saanud.. lihtsam on 160.- eest uus õõts osta (1tk) ja lisaks see keskvarras all ja polt üleval.. vahetad asja tunni ajaga mitte ei võta 3 päeva aega..
rooliotsa vahetades hoiad pika metallvinkliga pinge all ja uhad jällegi koonuse küljele.. tulevad lahti küll.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

õõtsa pukside vahetus läks 20 minutit! mul see pikk polt käib kergelt lahti, kuna kasutan alati poltide kinnikeeramisel määret "KENT Ceramic 1200" nii tulidki 5 aastat tagasi kinnikeeratud poldid kergelt lahti! aga need sarniirid ja rooliotsad on surm! just keerasin ratast alla tagasi ja keerasin ühe rattapoldi üle, niiet uus rumm ka vaja osta! JESS! parem pool jääb homseks igaljuhul! :D
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

eile õhtu poolikul tulid linnas vastu(TTÜ) taga.paistis kuidagi väga madal?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

ta on jah! tagant on juba täitsa hea, aga eest pole veel jõudnud vedrusid lõigata, nii et kui taga rohkem rahvast, siisnagu paat! aga idee järgi on mul olemas volga amordid, mis lada jaoks ümbertehtud ja varsti eest ka madal ja jäik!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
e
euro666
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas euro666 »

sõitsin ka mingi päev kõrval ja taga tükk aega kadaka teel(punase audiga). suht madal paistis jah:D muidu täitsa kena lada:)
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kuidas sa nii madalaks said?
mis kuidas ära lõikasid?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

02-e vedrud lõikasin 2,5 ringi maha ja panin uued Sachs amordid (ei ole spordid!)!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

eest ka samamoodi?
ootan uudishimuga uusi lubatud pilte ;):P
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

pole siiamaani jõudnud autot tõstukile ajada! tegime sõbraga väikse autoremondikoha ja aega napib, et oma autot nikerdada!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

no kevad käes ja egas siis saa jätta ladat välja ajamata. Mis siis vahepeal tehtud:
uus käigukast (nüüd jälle kõik käigud olemas)
ees 80mm drop (originaal vedrud 3 ringi maha ja volga amordid kohandatud sigulli jaoks, rattad lääpa aetud, et veljed ära mahuks)
Taga 60mm drop (originaal vedrud 2 ringi maha ja sachs amordid)
süüdet varajasemaks ja bensiin kangemas (kokteil)
karpa düüsid lõpuks vahetatud suuremate vastu (tänud: Kert)
KOJAMEHED SIRGED
BMW Alpina 15'' valuveljed

Ootamas:
LSD tagasild
mõned uued plekid (esimene v. lanzeron, kapott, uksed)
topelt stabikavarras

üks pildike kah, kuna pole jõudnud veel korralikke teha.





Pilt

[Muudetud: 8.3.2007 berg]

[Muudetud: 8.3.2007 berg]
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kas esirattad tiiva serva vastu ei käi? Ja kui ratta on lääpa aetud siis see hakkab ju rehvi sööma?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

:lol Vahi kes välja on ilmunud. Just mõtlesin paar tundi tagasi, et pole ammu kuulnud masinast midagi, et kas oled püssi lõplikult põõsasse visanud.
Mis peeglitega juhtus?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: reiner
Kas esirattad tiiva serva vastu ei käi? Ja kui ratta on lääpa aetud siis see hakkab ju rehvi sööma?
kui kokkujooks õige ega ta eriti söö :) see rohkem linna jutt..
loomulikult on rehvi sisekülg suurema koormuse all ja seega eks ta kulub veidi kergemini.. söömine aga tingitud ikkagi kokkujooksust.

ilus näeb välja küll nende velgedega, see lsd tagasild keera ruttu alla :) siis kevadel märjal asfaldil lõbu laialt..

tore näha, et vana klubikaaslane ikka laadukit ka arendab :)

ps! mis remondikoha kuhu tegite - tee siis klubilistele tasuta reklaami ka :) et mis töid teete jne.

/olku

[Muudetud: 9-3-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Kunagine minu lemmik auto välja aetud taas. Mõtlesin ka, et see projekt on oma kurva lõpu leidnud, kuid eksisin. Jõudu arendamisel.

Kui suur see velg on ja mis laiuses kummiga

[Muudetud: 9-3-2007 Jonx666]
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: olaaf
...see rohkem linna jutt...
Eee...täpsustad legendi natuke?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

legend selline silla regullijatel ning autoremontnikutel, et kaldus ratastega ülepea sõita ei saagi - kohe saavad rehvid otsa..

samara näitel võin öelda et mitme tuhande km sõidu järel rattad kaldu pole mingist suurest kulumisest jälgi veel näha - rehvid on kulunud ühtlaselt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

soovitan soojalt panna välis peeglid tagasi:)
Vasta