210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
(kallim) aga dellortod on ka mingid tegijad? ja pealegi ma olen mõelnud, kas ei saa panna kaks originaalkarpat? see peaks ju kõvasti juurde andma?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
hetkel tegelen siis sarniiride, roolivarraste ja õõtsapukside vahetusega! absoluutselt ei saa sarniire ja rooliotsi koonuse seest kätte jube k*pp!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
võtad tagasilla pikema reaktiivvarda sisemise metallpuksi.. keerad alguses 22 mutri sarniiri küljest lõpuni lahti - siis keerad niipalju tagasi, et puks püsti vahele läheb - keerad pinge alla ning siis haamriga hakkad uhama teravaid lööke sinna kohta kus ilmselt juba haamrijäljed ees on väljapoole koonust külgsuunas..
õõtsapukse ilmselt jäädki vahetama.. pole mina ühtegi tervena seest kätte saanud.. lihtsam on 160.- eest uus õõts osta (1tk) ja lisaks see keskvarras all ja polt üleval.. vahetad asja tunni ajaga mitte ei võta 3 päeva aega..
rooliotsa vahetades hoiad pika metallvinkliga pinge all ja uhad jällegi koonuse küljele.. tulevad lahti küll.
õõtsapukse ilmselt jäädki vahetama.. pole mina ühtegi tervena seest kätte saanud.. lihtsam on 160.- eest uus õõts osta (1tk) ja lisaks see keskvarras all ja polt üleval.. vahetad asja tunni ajaga mitte ei võta 3 päeva aega..
rooliotsa vahetades hoiad pika metallvinkliga pinge all ja uhad jällegi koonuse küljele.. tulevad lahti küll.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
õõtsa pukside vahetus läks 20 minutit! mul see pikk polt käib kergelt lahti, kuna kasutan alati poltide kinnikeeramisel määret "KENT Ceramic 1200" nii tulidki 5 aastat tagasi kinnikeeratud poldid kergelt lahti! aga need sarniirid ja rooliotsad on surm! just keerasin ratast alla tagasi ja keerasin ühe rattapoldi üle, niiet uus rumm ka vaja osta! JESS! parem pool jääb homseks igaljuhul!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ta on jah! tagant on juba täitsa hea, aga eest pole veel jõudnud vedrusid lõigata, nii et kui taga rohkem rahvast, siisnagu paat! aga idee järgi on mul olemas volga amordid, mis lada jaoks ümbertehtud ja varsti eest ka madal ja jäik!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
02-e vedrud lõikasin 2,5 ringi maha ja panin uued Sachs amordid (ei ole spordid!)!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
pole siiamaani jõudnud autot tõstukile ajada! tegime sõbraga väikse autoremondikoha ja aega napib, et oma autot nikerdada!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
no kevad käes ja egas siis saa jätta ladat välja ajamata. Mis siis vahepeal tehtud:
uus käigukast (nüüd jälle kõik käigud olemas)
ees 80mm drop (originaal vedrud 3 ringi maha ja volga amordid kohandatud sigulli jaoks, rattad lääpa aetud, et veljed ära mahuks)
Taga 60mm drop (originaal vedrud 2 ringi maha ja sachs amordid)
süüdet varajasemaks ja bensiin kangemas (kokteil)
karpa düüsid lõpuks vahetatud suuremate vastu (tänud: Kert)
KOJAMEHED SIRGED
BMW Alpina 15'' valuveljed
Ootamas:
LSD tagasild
mõned uued plekid (esimene v. lanzeron, kapott, uksed)
topelt stabikavarras
üks pildike kah, kuna pole jõudnud veel korralikke teha.
[Muudetud: 8.3.2007 berg]
[Muudetud: 8.3.2007 berg]
uus käigukast (nüüd jälle kõik käigud olemas)
ees 80mm drop (originaal vedrud 3 ringi maha ja volga amordid kohandatud sigulli jaoks, rattad lääpa aetud, et veljed ära mahuks)
Taga 60mm drop (originaal vedrud 2 ringi maha ja sachs amordid)
süüdet varajasemaks ja bensiin kangemas (kokteil)
karpa düüsid lõpuks vahetatud suuremate vastu (tänud: Kert)
KOJAMEHED SIRGED
BMW Alpina 15'' valuveljed
Ootamas:
LSD tagasild
mõned uued plekid (esimene v. lanzeron, kapott, uksed)
topelt stabikavarras
üks pildike kah, kuna pole jõudnud veel korralikke teha.
[Muudetud: 8.3.2007 berg]
[Muudetud: 8.3.2007 berg]
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui kokkujooks õige ega ta eriti söö see rohkem linna jutt..Algselt postitas: reiner
Kas esirattad tiiva serva vastu ei käi? Ja kui ratta on lääpa aetud siis see hakkab ju rehvi sööma?
loomulikult on rehvi sisekülg suurema koormuse all ja seega eks ta kulub veidi kergemini.. söömine aga tingitud ikkagi kokkujooksust.
ilus näeb välja küll nende velgedega, see lsd tagasild keera ruttu alla siis kevadel märjal asfaldil lõbu laialt..
tore näha, et vana klubikaaslane ikka laadukit ka arendab
ps! mis remondikoha kuhu tegite - tee siis klubilistele tasuta reklaami ka et mis töid teete jne.
/olku
[Muudetud: 9-3-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kunagine minu lemmik auto välja aetud taas. Mõtlesin ka, et see projekt on oma kurva lõpu leidnud, kuid eksisin. Jõudu arendamisel.
Kui suur see velg on ja mis laiuses kummiga
[Muudetud: 9-3-2007 Jonx666]
Kui suur see velg on ja mis laiuses kummiga
[Muudetud: 9-3-2007 Jonx666]
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
legend selline silla regullijatel ning autoremontnikutel, et kaldus ratastega ülepea sõita ei saagi - kohe saavad rehvid otsa..
samara näitel võin öelda et mitme tuhande km sõidu järel rattad kaldu pole mingist suurest kulumisest jälgi veel näha - rehvid on kulunud ühtlaselt
samara näitel võin öelda et mitme tuhande km sõidu järel rattad kaldu pole mingist suurest kulumisest jälgi veel näha - rehvid on kulunud ühtlaselt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."