210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kui huvi lugeda siis teen copy paste teisest foorumist!
üldiselt ma üldse ei tea mis sest kogu asjast välja tuleb, kui see peaks üldse valmis saama. kuidas see sõidutunnetus olla võib? hetkel on plaan keevitada v8 esiots lada sisse tagaistmete juurde, kasutada audi v8 mootorit, audi 100 2.0td esiveolise manuaalkasti (5k), audi 100 poolraami ja audi 100 esisilda tagasillaks. roolivardad kinnitab jäigalt keresse, nii säilib ka tagumise kokku jooksu reguleerimise võimalus. samuti modin veidi ülemist amordi kinnitust, et saaks tagumist rattakallet veelgi enam reguleerida. esialgse plaani järgi peaks aku ja kütusepaak ette tulema. samas kardan natuke seda paaki esiosas, kui nt mingi avarii või nii. aga noh eks vaatab. Eints audiklubist hakkab juhtmestikku ehitama vaikselt. ise proovin lansekad tuppa keevitada nii ruttu kui võimalik. Hetkel on minu jaoks kõige suurem müstika kuidas käiguhoovastik ehitada, ning kast LSD teha!
Eile õhtul sai lõpuks natuke aega, et midagigi sixi juures ära teha. Sai V8 lansekate küljest juhtmed ära võetud ning kõik muu ebavajalik eemaldatud ning puhtaks pestud. Seejärel lõikasime vähe täpsemaks seda. Samuti sai six seest tühjaks roogitud ja veidi mõõdetud. Rattad peaks tulema ca 10 cm koopast välja, ehk tuleb koopad või terved tiivad laiemaks teha. V8 esiots peaks aga sigulli sisse nibin nabin minema. Järgmine samm on sigullile ajutised tugevdustorud sisse keevitada, ning V8 lanseka otsad fikseerida täpsesse mõõtu, et mootor ikka pärast vahele läheks (ja poolraam ka loomulikult). Seejärel keevitab algselt paari punktiga lansekad siksi sisse, ning siis hakkab edasi mõtlema kuidas täpsemalt lõplikud tugevdused kerele teha. Plaanis on tagauksed kinni keevitada vist?
PS! Tänud Raitz'ile abi eest!
Tagasild eemaldatud, seest tühi
V8 küljest lõigatud lansekad
Esiotsa küljest ära võetud juhtmed koos kaitsmeplokiga. Kogu sellest juhtmestikust jääb alles ca kümnendik.
toorik puhastatud ja parajaks lõigatud
üldiselt ma üldse ei tea mis sest kogu asjast välja tuleb, kui see peaks üldse valmis saama. kuidas see sõidutunnetus olla võib? hetkel on plaan keevitada v8 esiots lada sisse tagaistmete juurde, kasutada audi v8 mootorit, audi 100 2.0td esiveolise manuaalkasti (5k), audi 100 poolraami ja audi 100 esisilda tagasillaks. roolivardad kinnitab jäigalt keresse, nii säilib ka tagumise kokku jooksu reguleerimise võimalus. samuti modin veidi ülemist amordi kinnitust, et saaks tagumist rattakallet veelgi enam reguleerida. esialgse plaani järgi peaks aku ja kütusepaak ette tulema. samas kardan natuke seda paaki esiosas, kui nt mingi avarii või nii. aga noh eks vaatab. Eints audiklubist hakkab juhtmestikku ehitama vaikselt. ise proovin lansekad tuppa keevitada nii ruttu kui võimalik. Hetkel on minu jaoks kõige suurem müstika kuidas käiguhoovastik ehitada, ning kast LSD teha!
Eile õhtul sai lõpuks natuke aega, et midagigi sixi juures ära teha. Sai V8 lansekate küljest juhtmed ära võetud ning kõik muu ebavajalik eemaldatud ning puhtaks pestud. Seejärel lõikasime vähe täpsemaks seda. Samuti sai six seest tühjaks roogitud ja veidi mõõdetud. Rattad peaks tulema ca 10 cm koopast välja, ehk tuleb koopad või terved tiivad laiemaks teha. V8 esiots peaks aga sigulli sisse nibin nabin minema. Järgmine samm on sigullile ajutised tugevdustorud sisse keevitada, ning V8 lanseka otsad fikseerida täpsesse mõõtu, et mootor ikka pärast vahele läheks (ja poolraam ka loomulikult). Seejärel keevitab algselt paari punktiga lansekad siksi sisse, ning siis hakkab edasi mõtlema kuidas täpsemalt lõplikud tugevdused kerele teha. Plaanis on tagauksed kinni keevitada vist?
PS! Tänud Raitz'ile abi eest!
Tagasild eemaldatud, seest tühi
V8 küljest lõigatud lansekad
Esiotsa küljest ära võetud juhtmed koos kaitsmeplokiga. Kogu sellest juhtmestikust jääb alles ca kümnendik.
toorik puhastatud ja parajaks lõigatud
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
legaalseks ta enam vaevalt saab. kilovatte originaalis 184, kuid peaks tulema miskit 195 kanti.
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
võtsin end eile õhtul käsile. lõikasime ladal põhja ära, ning keevitasime audi lansekad sisse. masin nüüd taas ratastel ja veerev. Tänud abi eest Raitz87 ja mall0c! Pilte ei õnnestu hetkel millegi pärast üles laadida, ehk õhtul! teaseriks niipalju et ikka päris wideboy on praegu , kuid tagaosa õhus nagu narva tuuningul
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
oskab keegi öelda, kust saaks või kes teeks mõistliku summa eest rollbar'i?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Niisiis lubatud pildid:
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kapott sai talvel pihta, kui üks buss otsa vajus. Mootor läheb sisse alt poolt, poolraam võetakse maha selleks ajaks! Täna jõuab ladapoest paar plekidetaili, ja ka custom made tugevdatud küljekarbid peaks kätte saama varsti!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
su silmad nagunii ei näe enam eriti hästi
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
http://youtube.com/watch?v=WlC93lTEwBQ
teed ka selliseks:lol
teed ka selliseks:lol
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mootori kaalu ei oska hetkel öelda, vedrustus jääb originaal, kuid jäik amort ja madaldusvedru!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793