7. leht 11-st

Postitatud: 09 Juun 2015 18:43
Postitas ccve
 
Qunts kirjutas: 
01vaz01 kirjutas:Kivikaitse juba on all. Valge ongi pinnakas ja jääbki alt selline.
Kivikaitse tulistasin ikka spets püstoliga ja terve põhja korralikult üle.
Või mida sa mõtlesid kivikaitse tekitamise all?
Paljas värv ei kaitse kivide eest ja müügil olev kivikaitse on rohkem naljanumber.
Olen lugenud erinevatest foorumitest, kes kasutab klaasi liimi ja kes mida iganes kaitsmaks konkreetselt kivide eest ja mis kohe maha ei pudeneks peale esimest külma.
Originaal põhjakaitse on peal ikka pikkalt ja vaata kui raske on seda eemaldada aga võtta poes müüdav läga ja proovi seda eemaldada ja siis saad aru mida mõtlesin. (endal seisab sama asi ees ja alles loen teemasid, et mitte uuesti teha)
Ralliautodele polegi vaja sellist kaitset nagu tehasest tulnud autodele. Kord aastas võõbatakse põhi üle nagunii, vahest isegi rohkem.
Ise enda omadel katnud kerge põhja ka vastava plastiku/kummiga millega enamustel kaetakse.

Postitatud: 09 Juun 2015 19:33
Postitas 01vaz01
Nõustun pigem ccve postitusega :)

Postitatud: 03 Aug 2015 20:51
Postitas 01vaz01
Esisild koostamisel. Saab sillad/rattad alla, ning edasi maalri kabiini! :)

Pilt

Postitatud: 13 Aug 2015 22:18
Postitas 01vaz01
Tana sai üle pika aja rattad alla. Kere tühjanagi madalam kui garages mõne teise mehe orig kõrgusel sigla.
Uksed vaja veel üle kruntida ja saab viimase kihi peale tuisata.

Pilt

Pilt

Postitatud: 15 Aug 2015 10:05
Postitas MagneticMRO
No räägi sõber mis värvi kostüümi selga ajad ja kas läheb ka laki alla :)
Viid samasse kohta kus minul käis?

Postitatud: 20 Aug 2015 10:19
Postitas 01vaz01
Mootori padjad, võrdluseks siis BMW e30 r6 mootori omad ja Niva
Niva omadel lahkus metall plaat kummi puksi küljest juba külge keeramisel, seega ülim praht. Loodetavasti BMW orig peab paremini. :)
Pilt

Ning varsti saab ka see peale! Värvi tooni eest peaks juba mõni kw lisanduma :D
Pilt

Postitatud: 02 Sept 2015 20:52
Postitas 01vaz01
Enne
Pilt

Pilt

Nüüd
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 02 Sept 2015 21:53
Postitas teitur
Väga äge (Y)

Postitatud: 03 Sept 2015 12:03
Postitas RRisto
Mina sain nendest E30 patjadest mõne Kehala ringiga jagu .... vb on mul halb sõidustiil ja paaril korral sai käiguga pidurdades kontrasse mindud, kuid vastu nad igatahes ei pidanud :) panime kollased padjad, mis on küll suht pehmed, mootor käib peal nagu tallesaba, kuid katki ei ole läinud.... u. 100km SS sõidetud ... kuid mõte on siiski lisavarras panna ehk 3. padi.

Postitatud: 03 Sept 2015 22:06
Postitas 01vaz01
Eks sõidutunnid näitavad kõigeparemini mis vastu peab. 😃 seegi juba suur võit kui niva omadest kauem peavad. Nende niva tänapäeva prahiga sõita ei saanudki 😃 ntx
Mis on kollased padjad?

Postitatud: 04 Sept 2015 15:45
Postitas RRisto
Kellamovi käest ostetud polü padjad. Samad padjad ka ühel VFTS'i peal ... siiani on vastu pidanud (Harju ralli 5. katset ja Võru sprindi)

Postitatud: 05 Sept 2015 13:53
Postitas VAZ
Kõva töö ära tehtud!

Postitatud: 29 Sept 2015 13:57
Postitas 01vaz01
Taga aksel ka all ja kinni, piduri värgist vaja sadulad kinni keerata ja torud teha.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Sept 2015 16:53
Postitas zajetz
Nagu näha oled lisanud mõned tugevdused. Plaanid ikka hüppama hakata?

Postitatud: 29 Sept 2015 21:09
Postitas 01vaz01
Vedru taldrikud ja ammo kinnitustele kleepisin natuke pulkasid juurde jh. Praegu oli veel hea teha, hiljem kehvem :D ja Lada puhul pole paha ka kui tagasillatalal massi on, peaasi et vardad kinni peavad. (küll peavad!)
Hüppama, ei tea seda keegi millal see tuju peale tuleb :D las siis juba minna...

Postitatud: 01 Okt 2015 18:08
Postitas 01vaz01
Mõõdetud sildade laiused, piduriketta välispinnast. (auto pukkadel, esisild vabas olekus)
"KROSS" toruõõtsadega 1429mm
Volvo tagasild (vectra a piduri ketastega) 1400mm
- VS -
Orig Lada esisild 1345mm (leitud foorumist) kindel pole
Orig Lada tagasild 1390mm (mõõtsin ise reaalselt tagasilla pealt)

Postitatud: 02 Okt 2015 12:26
Postitas VäikeMägilane
originaalsi on žigulitel esisild laiem, vähemalt kõikide raamatute järgi ja samuti oli mu kunagisel puškal. Mina hoiaksin tagasilla vähe kitsama kui esi, juhitavus ja edasiminek parem.
Aga see võib olla väga personaalne...

Postitatud: 02 Okt 2015 17:25
Postitas humparts
Kõikidel autodel on esisild laiem, kui tagasild

Postitatud: 02 Okt 2015 20:04
Postitas VäikeMägilane
ei ole, nt. 4wd-d ni BMW kui Subaru on võrdsed, osadel BMW-l jälle taga laiem, eks see sõltub paljudest faktoritest, tuleb ise paika sättida enda jaoks.

Postitatud: 02 Okt 2015 20:56
Postitas 01vaz01
Siin vaikselt nuputan, mis paksusega flantsid lasta teha. Palju oleneb ka veljest, kuid VFTS laienditega ILMA flantsideta lihtsalt ei saa! Auto näeb nii tropp välja nii. Peamine muidugi juhitavus, aga siit sealt tundub, et ka hungari rallimehed kasutavad ees laia õõtsa ja keskmine mõõt on 25mm - 40mm flantsid.
Seda veel uurin kas rõõbe oleks hea ees/taga sama või mingi muu valem...