Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Keevitada peaks olema küll kuhu kinni hakkaks. Roostet sel kerel väga pole.
Pritsimise aeg oleneb natuke, aga mul oli kivikaitse maha kraabitud niipalju kui sai, siis kogu põhi, rattakoopad, uste vahed ja mootori ruum ca 4-5h
Vahepeal põhja kõvasti keevitanud, tehase liiteid üle ja kõiksugu auke ja avasid kinni.
Mõned jupid kah liivapaberiga haljaks nühitud
Arvatavasti pulbrisse..
Aerodünaamika või mitte... lihtsalt sai tehtud nii! Uksepoolne tiiva vahe nagunii oleks tulnud kinni katta või kinni keevitada, ei kavatse seda muda ja sääski sealt esitiiva taskust urgitsema hakata
Esikoopad on ägedad.
Vb oleks parem saanud, kui oleks teinud ainult servad ja keskele plastikust koopapõhja - praegu, kui kuskilt heinapallist šikaanis tuge võtad, lükkab krt kortsu ära ja mehhaanikud vannuvad vigaseks ennast..
Pealegi raske ennustada, kuidas see plekk seal paugu korral käitub - tõmbab terava nurga püsti kuskile siis võib rehvile käima hakata...
Aga tubli, et niigi asja lahendasid - mudastel rallidel peaks märgatav kaaluvõit tulema..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Endale tundus hetkel nii hea, eks tulevikus selgub kas oli või ei. Rallika ehitamisel on eriti lahe kui palju on erinevaid kogemusi ja nippe jagada inimestel ning see väga tere tulnud kuid siiski sorteerin sellest infost endale sobiva ja teen nii. Ja eks praktikas kogetu põhjal, saan ise jagada teistele tarkusi. Nokk kinni saba lahti.. kuid siiski peaks saama parem kui tehase kere
Häid Jõule lugejatele!
Peast ei tea. Kuid ma arvan, et selle vabas olekus pikkusega pole väga midagi peale hakata, kuna need on jäigemad kui originaalid ja tagumiste vedrude keerud erineva tihedusega. Raskuse all originaaliga võrreldes, vajuvad erinevalt ma arvan. Millega sa seda pikkust võrdled, et oleks võrreldav? Kirjade järgi -40.
Japan style summutile ka koht olemas ja kännul ka lisa pulk juures...
Esi amordi kannudele tugevdus ribid ja lasneronidele ka tugevdused... Amordikannude ribid keevitab veel pealt täis, et selliseid sodikogumis topse ei jääks, selleks ka värv tõmmatud sinna..