2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
Ralli pisiku ravimiseks, mõeldud tehtud, alati lemmik kandiline ära ostetud. Ja edasi ehitama.....
Autoks:
2107 Lada Nova 1,5 punane, väljalaske aasta 1994, eksport variant.
Soomest sai see ostetud 200.- kohaliku eest.
Plaanis siis ehitada algse plaani järgi hobi rallikaks. Kuid trennides tuleb siht selgemaks, et mingile rallile tahaks kunagi ka jõuda!
Mootor
Mõtted on vahepeal muutunud palju, algselt pidi seda edasi viima 1,6 lada sport mootor ja muidu lada tehnika. Kuid kalkuleerides korraliku ralli lada mootori koostamise maksumust, veel arvesse võttes, et puurimisi, portimisi jne ise ei tee, tuleks tellida. Läheb lada mootor oma väikese võimsusega ja mitte kõige suurema töökindlusega kalliks.
Edasi sai lada mootor ja weberid maha müüdud. Ja asemele ostetud sõitev Opel Calibra 2.0 c20xe, moto toonoriks, kuna calibra maksis sõitvana sama palju kui lada mootor+karpade müük.
Mootoril on juba peal Friedrich Motorsport plenium cap, ehk siis tuning sissepritse plenumi koda.
Käigukast
on omega b mv6 manuaal. Sidur tuleb c20let ja kergem hooratas.
Omega kasti r28 kasuks otsustasin kuna see peab rahulikult üle 300nm ja on õli siduriga. Hind ja saadavus muidugi ka.
Veermik
Volvo sild 200 seeria. Vaja ju need hobused teepeale kanda töökindlalt, siis lada sillaga ei hakka üldse lollitama, arvestades, et velje suuruseks jääb 15".
Vedrud uued kõik, ette niva ja tagumised 02, amortideks bilstein b6 sari. Esi sillatala etteviidud, õõtsad tugevdatud.
Kere
Turvapuur nõuetele vastav. Legendaarsete ja vajaminevate kohtade tugevdamine. VFTS laiendid ja scuubid ja tiivad ja põlled.
Kindlasti jäi palju mainimatta, ja eks ajapikku täiendab!
Soomes ostes
põhi kohad täiesti korralikud
Autoks:
2107 Lada Nova 1,5 punane, väljalaske aasta 1994, eksport variant.
Soomest sai see ostetud 200.- kohaliku eest.
Plaanis siis ehitada algse plaani järgi hobi rallikaks. Kuid trennides tuleb siht selgemaks, et mingile rallile tahaks kunagi ka jõuda!
Mootor
Mõtted on vahepeal muutunud palju, algselt pidi seda edasi viima 1,6 lada sport mootor ja muidu lada tehnika. Kuid kalkuleerides korraliku ralli lada mootori koostamise maksumust, veel arvesse võttes, et puurimisi, portimisi jne ise ei tee, tuleks tellida. Läheb lada mootor oma väikese võimsusega ja mitte kõige suurema töökindlusega kalliks.
Edasi sai lada mootor ja weberid maha müüdud. Ja asemele ostetud sõitev Opel Calibra 2.0 c20xe, moto toonoriks, kuna calibra maksis sõitvana sama palju kui lada mootor+karpade müük.
Mootoril on juba peal Friedrich Motorsport plenium cap, ehk siis tuning sissepritse plenumi koda.
Käigukast
on omega b mv6 manuaal. Sidur tuleb c20let ja kergem hooratas.
Omega kasti r28 kasuks otsustasin kuna see peab rahulikult üle 300nm ja on õli siduriga. Hind ja saadavus muidugi ka.
Veermik
Volvo sild 200 seeria. Vaja ju need hobused teepeale kanda töökindlalt, siis lada sillaga ei hakka üldse lollitama, arvestades, et velje suuruseks jääb 15".
Vedrud uued kõik, ette niva ja tagumised 02, amortideks bilstein b6 sari. Esi sillatala etteviidud, õõtsad tugevdatud.
Kere
Turvapuur nõuetele vastav. Legendaarsete ja vajaminevate kohtade tugevdamine. VFTS laiendid ja scuubid ja tiivad ja põlled.
Kindlasti jäi palju mainimatta, ja eks ajapikku täiendab!
Soomes ostes
põhi kohad täiesti korralikud
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Leidsime Eesti pealt ühe vedeleva volvo millelt tagasilla ära tõime.
Väljast küll vanema tüübi korpusega 1030, aga sisse pole vaadanud kuna mõnel vanema tüübi sillal on ka suurem koda ülekande jaoks ja lsd.
Muidugi hetkel karjub liivapritsi ja värvi järgi.
Mingid kohalikud ka poolenisti peale jäänud
Organi doonor ise
Väljast küll vanema tüübi korpusega 1030, aga sisse pole vaadanud kuna mõnel vanema tüübi sillal on ka suurem koda ülekande jaoks ja lsd.
Muidugi hetkel karjub liivapritsi ja värvi järgi.
Mingid kohalikud ka poolenisti peale jäänud
Organi doonor ise