2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Pea pump bosch orig 044 (mitte makett) ning etteande pump tõesti mingi 115lph facet. Vahepaak, suur paak ja tagasivool kõik omavahel ühenduses ning ei tohiks tekkida juhust, et vahepaak tühi oleks, pigem korralikult küttest punnist ja üle ajama tagasi suurde paaki. See ei ole teooria, vaid järele proovitud!
Hetkel sisselaske süsteem põmst stock. Pleenium on teine (power cap) ja airfilter cone. Pihustid hetkel ka stock, parem oleks vbla vahetada facelifti moto siniste vastu mis pihustavad neljast punktist ning, siis tuleks latis rõhk 3bar. Hetkel beezide pihustitega 2.5bar. Kuid siiski motol nukad stock, klapid stock, sisselaske kogu süsteem stock + orig aju, vast ei näe suurt mõtet tõsta rõhku ja pihustitega jamada, eriti veel vabalt hingava mootori juures (non turbo). Hetkel plaan niimoodi seda engine jooksutada, aga kogun vaikselt sukasäärde ja mõttes mõlgub jenvey trottli pakett koos uue juht ajuga. See annaks kannika all ka tunda, võrdluseks pihusteid ja rõhku tõstes/vahetades stock ajuga. :) siis loomulikult ka kangemad nukad.
Kellel häid ideid, mida kuidas lihtsa vaevaga märgatavaid tulemusi mootorile lisada andke aga arutelule tuld!!! :P
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mõningased edasi viivad operatsioonid taas auto kallal tehtud. Piduri/siduri/kütuse voolikud torud põhimõtteliselt valmis.

Juhi poole olen üritanud võimalikult torude/voolikute vaba hoida, et miski ei segaks sisse/välja käimist jne.
Pilt

Toas pedal boxi kallal üritasin võimalikult palju vaske kasutada kuna enamus jääb jalge aluse alumiinium plaadi alla ja ehk torude läbipaine väiksem kui armeeritud voolikutel, kui seda üldse tunneb kannikas ära.
Pilt

Kütuse süsteem läbipestud/puhutud, ning kõik kokku keeratud. Armeeritud teflon voolikud
Pilt

Kapote all ka topsikud paigas. Puudu esi piduri torud, armeeritud teflon vollad olemas, kuid pole jõudnud veel külge keerata. Plaan veel survega piduri tule lüliti vahele sättida esipiduri liinile.
Pilt
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Mis automargi latt ja el. võim peale lõpuks läks?
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Latt ise vw 2, el võim opel corsa.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Suured tänud! Corsa kontroller ka?
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Corsa controller ka jah.
m
madis.allik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 26 Jaan 2010 14:27
Asukoht: viiratsi
Autod: Soovin,kuna mind huvitavad ladad.

Postitus Postitas madis.allik »

Mis automargi jahutus radikas ees on ?
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Nö custom alu racing radikas, mõõdu järgi. Kui kellegil vaja saan aidata. :)
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mõni pilt imbub taas üles. Hetkel muidugi tehtud natuke rohkem kui pildimaterjali.
Hetkel siis ootan klaasikiilu ja mõningaid väikeseid nips asju, et saaks klaasid ette ja auto enamvähem valmis elektriku juurde. Hetke plaan selline, et jaanuari algul kohe tuttava juurde, tõmbab kogu auto elektri ja kardaani ning pooleks jaanuariks peaks/võiks auto omaljõul liikuda ja müriseda.

Kõtu alt puudu siis kardaan ja põhjakate. Kroom ots puudu ja moto padjad pole vales kohas :D

Pilt
Pilt

Migiga Tigi, kerge weldporn ;)

Pilt

Veesärk ka paigas, paras lego on. Paisuka install tuleb ka kohe kohe...

Pilt

Toas alumintšikuga mässatud, enamus läheb hiljem carbon kile alla.

Pilt
Pilt
v
v2ikek8lm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 18 Mai 2016 16:25
Asukoht: Tartumaa, Tartu
Autod: Vaz 21063

Postitus Postitas v2ikek8lm »

Ma endal keevitasin väljalaske flantsid samamoodi ja pärast keevitaja lasi üle. Olevat lekkinud nagu sõelast.

Sul on viimane pütt mootoripatjadel ? :o
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Keevitamine on kunst ja oskus mida igaüks ei jaga. Kui pinnad puhtad ja keevitusel leegi kuumus ja voolutugevus paigas, siis vaadata minu keevitust seespoolt on metallide sulamine jõudnud ka teisele poole materjali. Lihtsalt peale tinutada oskab igaüks ja hiljem lekibki nagu sõelast. :)
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Kütuse süsteem läbipestud/puhutud, ning kõik kokku keeratud. Armeeritud teflon voolikud
Pilt

Vaatasin seda pilti ja kuskilt meenus selline asi ``3.6.5 Kütusepaagi täiteava peab asetsema auto välispinnal. Kütusepaagi tuulutus peab olema viidud väljapoole auto keret ja omama tagasivoolu klappi. `` Kardan et siin võib tekkida probleem :(
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mul probleemi pole, niikaua kui suures rallis osaleda ei plaani. Paak on ka tavaline JAZ ilma homota. Tuulutus hetkel korgi kaudu. Ja kui peakski kõike seda vaja minema reeglite kohaselt korda ajada, siis vastav täite kõri orig kütuse luugi alla ja tuulutus ka nii kuidas nõutakse.
Auto mul siiski enda rajapäeva autoks niisama funni jaoks ehitatud. Järgitud ka suurem osa tehnilisi nõudeid ning puudused mis kerge vaevaga (pigem rahaga) reeglitele vastavaks muuta/kohendada. :)
Hetkel küll ei paista kuidagi kõva talve tulemas, on see auto rohkem jääraja auto. Ja kui Eesti rallidel puhtaid piigi võistlusi ei korraldata siis sinna ka ei trügi. :bouncing
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Väga ilus töö.

Põhi läheb ka mingi kattealla?



Kahju oleks mööda kruusa sellega pühkida.... :D
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Koopad kindlasti plastiga üle ja ehk ka tagasild. Mootori alla loomulik pantser ka :)
r
Raimz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 19 Okt 2008 12:00
Asukoht: viljandimaa

Postitus Postitas Raimz »

 
01vaz01 kirjutas:Keevitamine on kunst ja oskus mida igaüks ei jaga. Kui pinnad puhtad ja keevitusel leegi kuumus ja voolutugevus paigas, siis vaadata minu keevitust seespoolt on metallide sulamine jõudnud ka teisele poole materjali. Lihtsalt peale tinutada oskab igaüks ja hiljem lekibki nagu sõelast. :)
pildil olev keevitus küll eriline kunst pole, nii võib igaüks punktida. kui pildil olev keevitus ära survestada siis näed et iga punkti vahelt lekib.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
01vaz01 kirjutas:Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
:D närvid nõrgad või
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mis need närvid siia puutuvad? :cul
r
Raimz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 19 Okt 2008 12:00
Asukoht: viljandimaa

Postitus Postitas Raimz »

 
01vaz01 kirjutas:Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
see polegi möla, see on reaalsus. Jagame siis sossseppade auku sind, kui nii ütled ise.
Kui keevituse juurde tagasi tulla, siis nii punktides ei saa survekindlat asja. ilmselgelt sumpsi ehituse juures polegi eesmärk saada seda survekindlaks, kuna seal erilist survet pole.
Kui võtta see sama tükk, mõlemasse otsa pimedad ette ja 1bar survet sisse siis 100% kindel et see keevitus laseb läbi.
Aga muidu üldiselt tundub, et ikka tahtmist ja viitsimist on ehitada korralikult.
Ära pikka viha pea.
Vasta