2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Regullitavad toruõõtsad
Pilt

Ja tagasilda tugevdatud + polu puksidega vardad
Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Nagu näha siis hetkel ehitamist ei toimu, kuid jupid siiski kokku koguda ja edasi jääb kere tegemine ja kokkuladumine.

Heavy Duty c20xe mootori kinnitus plaadid
Pilt
v
vazzim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Jaan 2011 16:40

Postitus Postitas vazzim »

Vene maalrid vähe jommis olnud vist. Unustanud õõtsade reguleermutritele maalriteibid peale :)
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Peale keevitajate ka maalritel silm vilab! :D
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Augusti teises pooles hakkab suuremat sorti ehitus pihta.

Vahepeal kogutud head nõu ja igasugu kama:

Turvapuuri toru (pildil pooled)
Pilt

Üleliigset pekki minema
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Et hästi näpu vahel püsik
Pilt

Volvo silda parem ülekanne 4.88
Pilt
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Mis see valmis painatud torude komplekt ka maksaks?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Volvo silda parem ülekanne 4.88
[/quote]

no aga sis pole enam VFTS ju...
esi ammo korpust tugevdades ära unusta ka pealmist topsi tugevdamast/"sidumast" korpusega
jõudu!
Festina lente!
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Sellepärast ongi pealkirjas ka VFTS-line et sealt ei tulegi VFTS Lada koopiat, kui siis ainult välimuselt sarnane. Mootoriks on ju c20xe ka juba, et jääks võimalus tulevikus korralik vurr veel vahele sättida.

Amordi kannud teen nii nagu peab, tänud nõu eest Väikemägilane! :)
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Torude komplektid tulevad

Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Pool puuri valmis ning kere küljes kinni. Teeb niipalju kui vabaaega leiab.. :)

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

wrc ladal hakkab puur valmis saama :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Uude Garage kolimine
Pilt

Rallika ehitamise kõige nõmedam töö vist, ja see kraam eriti kinni nagu :D kellegil häid nippe või soovitusi andke teada, kuidas sellest jamast vabaneda. Kuid tundub, et mehhaaniline kraapimine vast kõige mõtekam (hetkel tegin terava höövli tera otsaga). Asja teeb veel raskemaks see, et mastiksi all on kohati 3mm paks vabriku poolt tehtud kivikaitse mis on eriti tahke klei seal all.
Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina sain viimase jupi puhtaks co kustutiga härma ja peksad plekki.. nii lõi kõik selle paksu jama pleki küljest lahti - avastasin kui hakkasin nokkima seda jama kunagi -20ga garaazhis :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ma võtsin kuumaõhu fööniga. Lihtsustas oluliselt protsessi :) Ja ei pea peksma midagi :)
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Aga millega hiljem põhja töödelda? Kui aastas palju kruusasõite saab tuleb teda mitu korda hooaja jooksul võõbata.
Meie ehitatud g2 mis sõitis jääradasi, e-cupi ja enne seda mõne suure ralli ja mõningaid sprinte sai põhi samuti tehase mastiksist puhtaks roogitud. Siis läks hapekas ja emailvärv(kahe kompotentne mittekuluv) ja siis sai koobastesse ja karpide alla ca 4 pudelit kivikaitset.

Ehitades oli kere ideaalne, kuid nüüd peale 1 hooaega sõitu(peale seda on seisnud kuivas ja vahepeal tuulutatud) on põhi korralikult läbi. Tagantjärgi mõeldes oleks võinud tehase mastiksi alla jätta, selle korralikult puhastanud ja värvinud oleks hetkeseis kindlalt parem.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
Hulkur kirjutas:Aga millega hiljem põhja töödelda? Kui aastas palju kruusasõite saab tuleb teda mitu korda hooaja jooksul võõbata.
Meie ehitatud g2 mis sõitis jääradasi, e-cupi ja enne seda mõne suure ralli ja mõningaid sprinte sai põhi samuti tehase mastiksist puhtaks roogitud. Siis läks hapekas ja emailvärv(kahe kompotentne mittekuluv) ja siis sai koobastesse ja karpide alla ca 4 pudelit kivikaitset.

Ehitades oli kere ideaalne, kuid nüüd peale 1 hooaega sõitu(peale seda on seisnud kuivas ja vahepeal tuulutatud) on põhi korralikult läbi. Tagantjärgi mõeldes oleks võinud tehase mastiksi alla jätta, selle korralikult puhastanud ja värvinud oleks hetkeseis kindlalt parem.
Põhi kaetakse ikka selleks mõeldud materjaliga :)
Ise kõigil enda kiiretel autodel põhja liivapritsiga puhtaks teinud. Krunt + paksem veokavärv ja siis vastava plastiku/kummiga põhi üle.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Plastiku/kummi all mõtled sa mis ainet/materjali?
Endal plaanis ka peale kraapimist põhi üle pritsida. Kuid midagi peale kurndi ja värvi võiks veel olla, et kestaks natuke pikemalt kividele ka.
Kasutaja avatar
Proflex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 10 Nov 2013 20:31
Asukoht: Sangaste
Autod: Audi A4, Lada 2105

Postitus Postitas Proflex »

Kuna igapäeva tööna ehitan ralli evosid ja ka teisi ralliautosid siis meil klaasplastist põhja katted tehtud mille katame klaasiliimiga, bensiini ja pintsliga saab selle ühtlaseks massiks tõmmata ja kuivades on nagu kumm, osadele autodele oleme sama asja ka ilma klaasplast katteta teinud ja asi töötab !
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Enamus kraami on nüüdseks põhja alt lahkunud
Pilt

Nüüdseks liha grilli hooaeg möödas, siis nüüd paras kere grillida garages :)
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Väga äge pukk tehtud teil.
Tore et asi edeneb.

Hakkasin siin aind kahtlema turvapuuris, peakaar on kuidagi väga kaugele teil pandud. Siit tuleb 2 suurt probleemi, I-ohutus, nimelt selle ukse risti tugevus jääb lahjemkas, II - turvapuuri nö. raskuskese on liialt taha nihkund - tagumine "kolmnurk" ei "tööta" nurk liiga väike.
Need on minu lihtsad tähelepanekud, soovitan soojalt ruttu vanemate puuride tegijatega konsulteerida ning EALi spetsialist kohale kutsuda, et kas ikka sellisele luba antakse jms.

esiots on hea, kuid see pikk rist ja lühike tagumine "kolmnurk" teevad mind ettevaatlikuks

Mul on peakaar ca 20-30cm eespool sinu omast ning auto parema stabiilsuse saavutamiseks on tagumise kolmnurga otsad viidud nii üles/pikaks kui sai
Samuti on ristid lühemad, kaitsevad rohkem

Võibolla ma reageerin üle, aga parem nüüd need vead parandada kui hiljem. Aga kui öeldakse et kõik on ok, no ju siis sobib.

Igatahes edu ja kui küsimusi on, sis pane ps'i
Festina lente!
Vasta