2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
Qunts kirjutas: 
01vaz01 kirjutas:Kivikaitse juba on all. Valge ongi pinnakas ja jääbki alt selline.
Kivikaitse tulistasin ikka spets püstoliga ja terve põhja korralikult üle.
Või mida sa mõtlesid kivikaitse tekitamise all?
Paljas värv ei kaitse kivide eest ja müügil olev kivikaitse on rohkem naljanumber.
Olen lugenud erinevatest foorumitest, kes kasutab klaasi liimi ja kes mida iganes kaitsmaks konkreetselt kivide eest ja mis kohe maha ei pudeneks peale esimest külma.
Originaal põhjakaitse on peal ikka pikkalt ja vaata kui raske on seda eemaldada aga võtta poes müüdav läga ja proovi seda eemaldada ja siis saad aru mida mõtlesin. (endal seisab sama asi ees ja alles loen teemasid, et mitte uuesti teha)
Ralliautodele polegi vaja sellist kaitset nagu tehasest tulnud autodele. Kord aastas võõbatakse põhi üle nagunii, vahest isegi rohkem.
Ise enda omadel katnud kerge põhja ka vastava plastiku/kummiga millega enamustel kaetakse.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Nõustun pigem ccve postitusega :)
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Esisild koostamisel. Saab sillad/rattad alla, ning edasi maalri kabiini! :)

Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Tana sai üle pika aja rattad alla. Kere tühjanagi madalam kui garages mõne teise mehe orig kõrgusel sigla.
Uksed vaja veel üle kruntida ja saab viimase kihi peale tuisata.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas MagneticMRO »

No räägi sõber mis värvi kostüümi selga ajad ja kas läheb ka laki alla :)
Viid samasse kohta kus minul käis?
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mootori padjad, võrdluseks siis BMW e30 r6 mootori omad ja Niva
Niva omadel lahkus metall plaat kummi puksi küljest juba külge keeramisel, seega ülim praht. Loodetavasti BMW orig peab paremini. :)
Pilt

Ning varsti saab ka see peale! Värvi tooni eest peaks juba mõni kw lisanduma :D
Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Enne
Pilt

Pilt

Nüüd
Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Väga äge (Y)
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Mina sain nendest E30 patjadest mõne Kehala ringiga jagu .... vb on mul halb sõidustiil ja paaril korral sai käiguga pidurdades kontrasse mindud, kuid vastu nad igatahes ei pidanud :) panime kollased padjad, mis on küll suht pehmed, mootor käib peal nagu tallesaba, kuid katki ei ole läinud.... u. 100km SS sõidetud ... kuid mõte on siiski lisavarras panna ehk 3. padi.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Eks sõidutunnid näitavad kõigeparemini mis vastu peab. 😃 seegi juba suur võit kui niva omadest kauem peavad. Nende niva tänapäeva prahiga sõita ei saanudki 😃 ntx
Mis on kollased padjad?
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Kellamovi käest ostetud polü padjad. Samad padjad ka ühel VFTS'i peal ... siiani on vastu pidanud (Harju ralli 5. katset ja Võru sprindi)
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Kõva töö ära tehtud!
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Taga aksel ka all ja kinni, piduri värgist vaja sadulad kinni keerata ja torud teha.

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Nagu näha oled lisanud mõned tugevdused. Plaanid ikka hüppama hakata?
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Vedru taldrikud ja ammo kinnitustele kleepisin natuke pulkasid juurde jh. Praegu oli veel hea teha, hiljem kehvem :D ja Lada puhul pole paha ka kui tagasillatalal massi on, peaasi et vardad kinni peavad. (küll peavad!)
Hüppama, ei tea seda keegi millal see tuju peale tuleb :D las siis juba minna...
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mõõdetud sildade laiused, piduriketta välispinnast. (auto pukkadel, esisild vabas olekus)
"KROSS" toruõõtsadega 1429mm
Volvo tagasild (vectra a piduri ketastega) 1400mm
- VS -
Orig Lada esisild 1345mm (leitud foorumist) kindel pole
Orig Lada tagasild 1390mm (mõõtsin ise reaalselt tagasilla pealt)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

originaalsi on žigulitel esisild laiem, vähemalt kõikide raamatute järgi ja samuti oli mu kunagisel puškal. Mina hoiaksin tagasilla vähe kitsama kui esi, juhitavus ja edasiminek parem.
Aga see võib olla väga personaalne...
Festina lente!
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

Kõikidel autodel on esisild laiem, kui tagasild
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

ei ole, nt. 4wd-d ni BMW kui Subaru on võrdsed, osadel BMW-l jälle taga laiem, eks see sõltub paljudest faktoritest, tuleb ise paika sättida enda jaoks.
Festina lente!
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Siin vaikselt nuputan, mis paksusega flantsid lasta teha. Palju oleneb ka veljest, kuid VFTS laienditega ILMA flantsideta lihtsalt ei saa! Auto näeb nii tropp välja nii. Peamine muidugi juhitavus, aga siit sealt tundub, et ka hungari rallimehed kasutavad ees laia õõtsa ja keskmine mõõt on 25mm - 40mm flantsid.
Seda veel uurin kas rõõbe oleks hea ees/taga sama või mingi muu valem...
Vasta