2101, raul0315, 1973
2101, raul0315, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2101, raul0315, 1973
Salut sõbrad!
Auto kuulus kunagi mu isa vanaonule, kes lahkus mõned aastad tagasi. Auto ise seisis garaazis nii kuskil alates aastast 2000. Paar suve tagasi sai ta toodud tallinna ning mõned ringid tehtud. Kui kunagi mõtlesin, et nalja pärast tore sõita, siis sel suvel käis aga mingi kiiks peast läbi:P:P:P
Olin siis suvel natukene mööda linna ringi tiirutamas ja parajasjagu ummikus. Päike paistis, aknad olid all ning vajusin mõttesse. Järsku nägin, et millegipärast hakkasid neiudel rinnahoidjad maha kukkuma(mitte minu paljastatud torso pärast). Sel hetkel sain aru, et vaatamata roostele on see auto ikka täielik retropüss ning köidab rohkem pilke kui m-pakett. Samuti oleks ka ülim heameel näha kuidas mul paps sellega enda pensipõlve naudib. Seega ei jäänud muud üle kui asi ette võtta ning keretöödega alustada. Paar pilti milline oli ta enne:
Sai korra isegi surfamas käidud temaga, ilmselgelt on katuserauad ületähtsustatud:lol
Eesmärgiks on ta siis taastada võimalikult originaali lähedasse konditsiooni. Selle suve jooksul sai vahetatud pidurisüsteem, kardaaniga seoses jubinaid, tagumine amort.
Edasiseks eesmärgiks on keretööd. Alguses pidin saama sõbra garaazis endale nurgakese ning tema käe all ise värvi maha koorima ning pahteldama. Jumal tänatud, et ma sellist ideed lõppkokkuvõttes ei rakendanud. Siiski otsustasin, et proovin autot lammutada niipalju kui võimalik, et keretööde asjatundjatel oleks võimalikult valutu protsess. Muidugi väga tark tegu oli sellega alles nüüd alustada, kui ilmad külmemaks lähevad. Loodetavasti saab kopikas enne lund värvija juurde.
Paar õhtut sõbraga nokitsetud garaazis ja olen rahul kui kerge ja tore on kruve lahti keerata, eriti neid ülesse leida 4cm paksuse s**akihi alt:lol
Lahtikiskumisel tuli nähtavale ka eurostandartide järgi valmistatud turvavarustus. Naised saunas räägivad, et airbagid sellise atribuutika puhul kahvatuvad
Suurimat peavalu tekitavad igasugused liistud, sest nende eemaldamisel tuleb kahjuks mõelda ja nokitseda:) Kas nendel kroomitud aknaliistudel tuleb enne lahti kakkuda see must kummist tihend ning siis vaikselt liistu kergitama hakata? Ühe sain hädaga kätte, aga kardan, et tagasi enam seda ei kõlba panna... Samuti on vihmaveerenn täiesti roostes. Kas olen õigesti aru saanud, et see on valtsitud kerge külge ja seda tagasi paigaldada on võimatu?
Auto kuulus kunagi mu isa vanaonule, kes lahkus mõned aastad tagasi. Auto ise seisis garaazis nii kuskil alates aastast 2000. Paar suve tagasi sai ta toodud tallinna ning mõned ringid tehtud. Kui kunagi mõtlesin, et nalja pärast tore sõita, siis sel suvel käis aga mingi kiiks peast läbi:P:P:P
Olin siis suvel natukene mööda linna ringi tiirutamas ja parajasjagu ummikus. Päike paistis, aknad olid all ning vajusin mõttesse. Järsku nägin, et millegipärast hakkasid neiudel rinnahoidjad maha kukkuma(mitte minu paljastatud torso pärast). Sel hetkel sain aru, et vaatamata roostele on see auto ikka täielik retropüss ning köidab rohkem pilke kui m-pakett. Samuti oleks ka ülim heameel näha kuidas mul paps sellega enda pensipõlve naudib. Seega ei jäänud muud üle kui asi ette võtta ning keretöödega alustada. Paar pilti milline oli ta enne:
Sai korra isegi surfamas käidud temaga, ilmselgelt on katuserauad ületähtsustatud:lol
Eesmärgiks on ta siis taastada võimalikult originaali lähedasse konditsiooni. Selle suve jooksul sai vahetatud pidurisüsteem, kardaaniga seoses jubinaid, tagumine amort.
Edasiseks eesmärgiks on keretööd. Alguses pidin saama sõbra garaazis endale nurgakese ning tema käe all ise värvi maha koorima ning pahteldama. Jumal tänatud, et ma sellist ideed lõppkokkuvõttes ei rakendanud. Siiski otsustasin, et proovin autot lammutada niipalju kui võimalik, et keretööde asjatundjatel oleks võimalikult valutu protsess. Muidugi väga tark tegu oli sellega alles nüüd alustada, kui ilmad külmemaks lähevad. Loodetavasti saab kopikas enne lund värvija juurde.
Paar õhtut sõbraga nokitsetud garaazis ja olen rahul kui kerge ja tore on kruve lahti keerata, eriti neid ülesse leida 4cm paksuse s**akihi alt:lol
Lahtikiskumisel tuli nähtavale ka eurostandartide järgi valmistatud turvavarustus. Naised saunas räägivad, et airbagid sellise atribuutika puhul kahvatuvad
Suurimat peavalu tekitavad igasugused liistud, sest nende eemaldamisel tuleb kahjuks mõelda ja nokitseda:) Kas nendel kroomitud aknaliistudel tuleb enne lahti kakkuda see must kummist tihend ning siis vaikselt liistu kergitama hakata? Ühe sain hädaga kätte, aga kardan, et tagasi enam seda ei kõlba panna... Samuti on vihmaveerenn täiesti roostes. Kas olen õigesti aru saanud, et see on valtsitud kerge külge ja seda tagasi paigaldada on võimatu?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/l ... 6#Foto0112
Plastklambri asemel võib kasutada jäätise pulka.
Plastklambri asemel võib kasutada jäätise pulka.
-
aandre.palang
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
- Asukoht: kadrina
- Autod: Vaz 21074; primera p10
Eemaldad käigukangi all oleva tolmukatte (kummi). Surud käigukangi allapoole. Siis peaks Käigu kangi all otsas nähtavale ilmuma üks plastikrõngas. Topid lapiku kruvikeeraja rõnga ja käigukangi vahele ja käigukang peaks tõmmates otsast ära tulema.raul0315 kirjutas:Kuidas eemaldada kaigukangi kangi?:rolleyes ei taha ta sealt mitte ara tulla...keerleb niisama. Mis meetodiga ta seal kinni on? Tanud
Tänud Andre,
Järgmiseks, et mis asi on antud pildil käigukasti küljes, kruvika otsa juures?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 06b8274b13
Järgmiseks, et mis asi on antud pildil käigukasti küljes, kruvika otsa juures?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 06b8274b13
tänud k6lu.
tagumised lahti kui nüüd on käsil esimesed, issias maria mis süsteem seal veel on?
kas kolmnurkne aken peaks ukse küljest ära tulema koos raamiga mille sees ta on? raam on omakorda ukse sisse justkui valtsitud ning see pikk iluliist (mis suure aknaklaasi ning kolmnurkse vahel) on samuti selle kolmnurkse raami küljes. juhe on totaalselt koos:mad::mad:
edit: vahel tuleb ka mõelda... aken tuli lasta alla uksepõhja. seejärel sai kolmnurga koos raamiga välja kangutada ning viimasena suur aknaklaas.
tagumised lahti kui nüüd on käsil esimesed, issias maria mis süsteem seal veel on?
kas kolmnurkne aken peaks ukse küljest ära tulema koos raamiga mille sees ta on? raam on omakorda ukse sisse justkui valtsitud ning see pikk iluliist (mis suure aknaklaasi ning kolmnurkse vahel) on samuti selle kolmnurkse raami küljes. juhe on totaalselt koos:mad::mad:
edit: vahel tuleb ka mõelda... aken tuli lasta alla uksepõhja. seejärel sai kolmnurga koos raamiga välja kangutada ning viimasena suur aknaklaas.
Kopikas ära veetud keretöödesse, load jäid õnneks alles. Loodetavasti jaanuaris auto juba vähe viisakama kasukaga.
- Kuidas teha uuenduskuuri kroomdetailidele? Kas oskab keegi soovitada toodet/poodi/meetodit?
(otsin ka endiselt esiklaasi koos tihendite ja liistudega, tagaklaasi tihendeid koos liistuga ning ukse all olevaid kroomliiste)
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Kroom detailid saad läikima poleer pastaga. Kanna pasta kroomile ja mikrokiud lapiga ringitades poleeri läikima, rooste kahjustused muidugi jäävad aga selle pruuni pindmise saab ära. Pärast puhasta majapidamis paberiga ja liistukesed läigivad jälle.
Neid metalli poleerimis pastasid saab hästi varustatud autokaupadest.
Neid metalli poleerimis pastasid saab hästi varustatud autokaupadest.
Mina kasutasin järgmist varianti - Paned kaussi Coca-colat. Teed fooliumist pallikese. Kastad selle pallikese Coca sisse ja hõõrud kroom detaili. Oluline oleks, et pallike oleks koguaeg üsna märg. Selle meetodiga sain rooste kahjustuste suhtes parema tulemuse kui poleerpastaga. Aga üldiseks "läikima löömiseks" töötab poleerpasta ka. Aga eks ise tead, kui mäkdonaldsis Cocat üle jääb, siis võid ju proovida;)
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Oleneb pastast, odavama otsa pastaga võid hambaid pesta, jätab kroomi piimjaks jne. Korraliku pastaga olen poleerinud kõiksugu kroomi ja tsikli alu veljedki sai täiesti peegliks! Pasta täidab ka kõiksugu poorid ning jääb tükiks ajaks niiskust kaitseb kiht peale.
Cocaga saab jah nö pesta vms nii nagu youtube videodes. Kuid see suhkur seal kroomi poorides meelitab vett ja niikust ning lõpuks mullitab su kroom igaltpoolt.
See minu arvamus vähemalt!
Cocaga saab jah nö pesta vms nii nagu youtube videodes. Kuid see suhkur seal kroomi poorides meelitab vett ja niikust ning lõpuks mullitab su kroom igaltpoolt.
See minu arvamus vähemalt!
Pühapäeva puhul väikene update
Küsimus- mida peale hakata salongi põrandaga? Alles jäi vaid käigukasti peal paiknev vanaaegne villa/pigimati tükk. Kas sobib kui panen tavalise pigimati ning selle siis katan omakorda selle kummimatiga, mis käis üle terve salongi põranda?
Kui keegi oskab jällegi soovitada toodet/kohta/meetodit, oleksin väga tänulik:)
Küsimus- mida peale hakata salongi põrandaga? Alles jäi vaid käigukasti peal paiknev vanaaegne villa/pigimati tükk. Kas sobib kui panen tavalise pigimati ning selle siis katan omakorda selle kummimatiga, mis käis üle terve salongi põranda?
Kui keegi oskab jällegi soovitada toodet/kohta/meetodit, oleksin väga tänulik:)
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Eeldan et originaalsust taga ei aja. Näiteks kasutaja Kytt tegi nii:
[*] postitati 9-5-2013 14:39
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 446&page=8
[*] postitati 9-5-2013 14:39
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 446&page=8