Vähe pikem update.
07.02 sain auto kätte värvimisest. Esimese asjana tuli korrosioonitõrje (leviku ennetamine). Põhja alla läks Dinitroli RC+ML+mastiks. Kõik avavused ja õõnsused said tunda samuti ohtralt ML-i. Salongi jaoks läks esimesena RC ning siis mingi dinitroli kollakas salongi jaoks mõeldud aine. Sinna peale siis pigimatt ja vilt.
Kui keegi teine peaks esimest korda kompressoriga mastiksit ja muud jama hakkama põhja alla kandma (auto on maast 40cm kõrgusel), siis soovitan soojalt- jätke selline jama tegemata:). Vähemalt mitte mingis kamasutra poosis. Kandsin ML peale ja vaatasin, et kurat juba palju jääb järgi, miks poes valesti soovitati seda kraami. Siis alles koitis, et düüsi olin valesti regullinud. Kõik uuesti. Arvatavasti tuleb suvel veel hetkeks ülesse tõsta ja mõni üksik koht üle käia.
Nagu enne mainisin, siis salongi tuli pigimatt sinna, kust tehaseoma sai eemaldatud. Peale tuli vilt (soovitati, et paneksin teise kihi vilti ka. Pidavat olema siis nagu limusiin)
Aasta alguses, kui auto oli värvimises, sai nokitsetud igasuguse tilulilu kallal. Mootori ja kasti puhastamiseks sellest mustusest kulus ulmeliselt aega (tänan sind Jumal pigiaine, brake cleaneri ja hambaharja eest). Küll sai stanged poleeritud ning detaile värvitud, mõnede eesmärgist siiani ei tea. Bensiinipaak, pasun, radikas, radikakate, klapikambrikaas, õhufiltrikopsik, käsipidur, käigukang jpm. detailid mille välimus riivas silma ohtralt, said uue kihi selga. Siiski jäid kapoti alla mõned kohad, mis silma häirivad (vanad lõdvikud, bensupump,...)
Kuna nüüd oli 2 vaba päeva ja aknad ei soovinud koostööd teha, siis enam te mu kapotialt tolmust ega õlist juhtmejuppi ei leia:lol. Nüüd on ikka punane juhe punane ja kollane juhe kollane.
Veel üks küsimus- ma ei mäleta enam kuidas pakiruumi juhtmed paiknesid. Kas hetkel on tagumiste tulede jaoks juhtmed õigesti veetud või tuleb neid kuskilt karpide seest vedada?
Suurimad tänud abi eest zajetz, varsti proovin järgi.