2101, raul0315, 1973

2101, raul0315, 1973

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
k6lu kirjutas:Eeldan et originaalsust taga ei aja. Näiteks kasutaja Kytt tegi nii:

postitati 9-5-2013 14:39

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 446&page=8
Sellele 9-5-2013 postitusele lisaks läks põrandale ka Lada originaal mürasummutusmatt, mõnda kohta ka kahekordselt ning kõige peale siis vaipkate.
Nii muuseas, pigimatt ei vähenda niiväga müra kui kaotab pleki vibratsiooni, seega müra summutuseks on vaja siiski ka mingit heli neelavat materjali sinna põrandale.
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Issias maria vol. 2 ehk aknaklaaside tagasipanek. No ligi 3 tundi vist proovisime kõiki erinevaid meetodeid (peale õige). Mis järjekorras tuleks tagumisi ukseklaase ning esimesi ukseklaase panna?

Pilt
r
raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raivo45 »

No kurat! Seda ilusat kirsipunast kopikat vaadates peab ikka lõpuks oma kopikat ka ehitama hakkama. :o Ise teeks ka kirsipunase ja alla teeks laia valge plekkvelje.
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Varsti proovin aega leida ka pikema update jaoks ja uued pastlad ootavad küll garaazis, pildile ei mahtunud. Hetkel ootan endiselt step-by-step nõuandeid kuidas aknaklaase tagasi saab:(:(:(
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

1. Paigaldad ülemis ja ukseposti poolse tihendi.
2. Paned ülevalt klaasi ukse sisse ja tõmbad natuke enda poole, et saad klaasi alumisest piirajast mööda (võid panna ka mingi pehmenduse klaasi ja piiraja vahele).
3. Paigaldad kolmnurkakna koos tihendi ja selle alumiinium liistuga.
4. Tõstad klaasi ülesse ukse põhjast nii, et samal ajal klaasi läheb soonde ja saad ka piirajast terve klaasiga mööda.
5. Hoiad klaasi üleval ja paigaldad trossi.
6. Paigaldad viimase klaasi juhtsiini.

Ise olen vist selliselt teinud nii kümmekond korda. Kui ukse klaasi sisse ära laseks siis saaksin kohe aru, aga arvuti taga seda raske ette kujutada.
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Vähe pikem update.
07.02 sain auto kätte värvimisest. Esimese asjana tuli korrosioonitõrje (leviku ennetamine). Põhja alla läks Dinitroli RC+ML+mastiks. Kõik avavused ja õõnsused said tunda samuti ohtralt ML-i. Salongi jaoks läks esimesena RC ning siis mingi dinitroli kollakas salongi jaoks mõeldud aine. Sinna peale siis pigimatt ja vilt.
Kui keegi teine peaks esimest korda kompressoriga mastiksit ja muud jama hakkama põhja alla kandma (auto on maast 40cm kõrgusel), siis soovitan soojalt- jätke selline jama tegemata:). Vähemalt mitte mingis kamasutra poosis. Kandsin ML peale ja vaatasin, et kurat juba palju jääb järgi, miks poes valesti soovitati seda kraami. Siis alles koitis, et düüsi olin valesti regullinud. Kõik uuesti. Arvatavasti tuleb suvel veel hetkeks ülesse tõsta ja mõni üksik koht üle käia.
Pilt
Nagu enne mainisin, siis salongi tuli pigimatt sinna, kust tehaseoma sai eemaldatud. Peale tuli vilt (soovitati, et paneksin teise kihi vilti ka. Pidavat olema siis nagu limusiin)
Pilt

Aasta alguses, kui auto oli värvimises, sai nokitsetud igasuguse tilulilu kallal. Mootori ja kasti puhastamiseks sellest mustusest kulus ulmeliselt aega (tänan sind Jumal pigiaine, brake cleaneri ja hambaharja eest). Küll sai stanged poleeritud ning detaile värvitud, mõnede eesmärgist siiani ei tea. Bensiinipaak, pasun, radikas, radikakate, klapikambrikaas, õhufiltrikopsik, käsipidur, käigukang jpm. detailid mille välimus riivas silma ohtralt, said uue kihi selga. Siiski jäid kapoti alla mõned kohad, mis silma häirivad (vanad lõdvikud, bensupump,...)
Kuna nüüd oli 2 vaba päeva ja aknad ei soovinud koostööd teha, siis enam te mu kapotialt tolmust ega õlist juhtmejuppi ei leia:lol. Nüüd on ikka punane juhe punane ja kollane juhe kollane.
Pilt

Veel üks küsimus- ma ei mäleta enam kuidas pakiruumi juhtmed paiknesid. Kas hetkel on tagumiste tulede jaoks juhtmed õigesti veetud või tuleb neid kuskilt karpide seest vedada?

Pilt
Suurimad tänud abi eest zajetz, varsti proovin järgi.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Pakiruumi juhtmed on valesti. proovin leida mõne pildi.

Üldjuhul saab lõdvikud nitrolahustiga puhtaks.
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Paluks jällegi abi, seekord seoses esituledega. Mõlemal tulel on kopsikutest tulevad juhtmed hall-roheline (vist peaks originaalis ka nii olema). Vasakpoolsel tulel tuleb mootoriruumist aga 4 juhet- must, kollane, 2tk sinine/must. Legendist sain aru, et kollane on gabariidile, aga kuidas tean mis värvid esitulele lähevad?

Pilt

Paremal pool jällegi huvitav lugu. Kui õigesti mäletan, siis tuleb 2 komplekti (hall-roheline) koopasse (üks pistik on tsipa lähemal salongile kui teine). Kuidas tuleb vool gabariidile ja kuidas esitulele? Kas gabariidi jaoks läheb mul 2 juhet või 3? Käisin kõik äravõetud juhtmed läbi, aga ei leidnud kuskilt suunatuld paremale poolele(kõrvalistuja). Kust tuleb selle jaoks vool?
Pilt
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Parem suund on sinist värvi juhtmega kui ma ei eksi, pistik on aku kõrval. Lähi ja kaugtule pistikud on tulemüüri lähedal. Must juhe mõlemal pool maandus. Hall ja roheline lähi ja kaugtuli.
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Tasapisi edeneb...jäänud veel esituled, sumbuti paigaldus ja mootoriruumis kõiksuguste mahlade/filtrite vahetus.

Pilt

Pilt

Pilt
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Jeehuu! Peale pikemat jebimist on auto lõpuks koos ja kenasti nurrumas. Olen nüüd 2 päeva rõõmsalt ringi sõitnud ning täna garaazi ajades nägin tuttavat stsenaariumit- üks esituli ei tööta ning gabariit on nagu jõulupuu. Eks kuskilt jälle mingi juhe lahti ole, läheb jebimiseks.
Mahlad kõik vahetatud, uus siduri töösilinder ning küünlad. Peale pooleaastast seismist käivitus momentaalselt, suuresti vist tänu NGK toodangule. Huvitav oli aga see, et kui mootor oli käinud alguses ca 10 min ei tahtnud käigud sisse minna. Sai mõned korrad proovitud natukene neid jõuga suruda ning edasi hakkasid juba vaikselt käima. Pole mul kogemust, võibolla see asi peabki nii olema.

Ei oleks arvanud, et täna ARKist lahkun positiivsete emotsioonidega. Kui läksin värvi vahetama, siis tulid need ülevaatajad usinalt kõik auto juurde ja palusid kapotti kergitada. Peale seda kostus "ohoh, ei tea kas see on otse tehaseliinilt maha veerenud" ning kiideti takka neid garaazis veedetud tunde.

Nüüd on vaja veel auto viia korra keretööde tegija juurde, saamaks renniliistud ja siis juba logarid alla panna. Siis oleks koorem täielikult südamelt langenud.
Peale neid uuendusi teen parema kvaliteediga pildid ja kirjutan ehk vähe informatiivsema jutu, et kuidas kulges see teekond minu, kui mitte niivõrd kogenud "õlinäpu" jaoks. Loodetavasti tuleb see kellegi jaoks kasuks, kes tulevikus plaanib samu radu läbi käia.

Pilt
Kasutaja avatar
mustt
Ladaklubi Liige
Postitusi: 43
Liitunud: 12 Mai 2013 23:02
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas mustt »

Väga ilus lõpptulemus! Loodame siis näha juba mõnel LK üritusel seda autot ;)
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Delfi fotograafile ka kena sõiduk ette jäänud:

http://publik.delfi.ee/news/paevapilt/f ... a-pmxdLm1Y
d
D.M.Pajula
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Okt 2012 11:19
Autod: Lada 2101

Postitus Postitas D.M.Pajula »

Väga kena ;) Pole sõnu lihtsalt :)
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Tervitus,

Sujuvalt on täis saanud 80000km (ehk siis ca 1000km möödas peale auto kokkupanekut). Vahepeal ilmnesid probleemid radikaga, hakkas teine lekkima korgi vahelt. Nagu ikka, siis kooner maksab topelt. Lootsin, et ei pea radikat maha võtma ja proovisin kokku joota. Tulemuseks endiselt lekkiv radikas ning kapotialune kõik mingit ollust täis. Ca. kuu tagasi sai maha võetud ning meistrimees tegi selgeks ka jootmise põhitõed...Töötab.

Alla said ka logarid. Noh eks nad sellised "2in1", logarid+porilapakad ole ja see esimene ehk natukene riivab silma, aga küll aeg oma töö teeb. Täidavad vähemalt eesmärki (kuigi vihma suure tõenäosusega see auto nägema ei hakka:lol)

Isa käis autoga lõuna-eestis ning jäi vihma kätte ja salongi hakkas sisse tilkuma mingit pruunikat ollust (just nagu radikas olev dest. vesi, mis on omandanud kauni korrosioonivärvi). Kui viimasel pildil kõrvalistuja jalamati juurde, siis seal üleval on näha pruunikad nired. Kust see võis pärineda? Kas esiklaasi vahelt lasi läbi? Või kuskilt sealt kus kojameeste mootor on? Või midagi muud? Imelik on see, et vihmavesi ei tohiks küll selline valkjas kollakas-pruun olla...

Nüüd aga liiguvad mõtted vaikselt talveune poole ja siit järgmine küsimus- kas on mingeid nippe auto konserveerimiseks? Garaaz on olemas, tuule ja lume eest kaitse olemas. Kütusepaagi lasen täis, et kevadel oleks hea ennast kiita õnnestunud investeeringu eest. Mida veel teha? Kas olen õigesti aru saanud, et katet ei tohi peale panna, sest muidu võib sisu hallitama minna?

Ning viimaseks- kas teised whitewalli mehed pole sellise probleemiga kokku puutunud, et whitewalli ääred lähevad pruunikaks?:rolleyes Tundub justkui saaksid niivõrd kõva hõõrdumist rehviga, et jäävad pruunid laigud äärde.

Ja mis oleks üks postitus ilma piltideta;)


Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

See tilkumine tundub olevat täpselt salongiradika kraani juurest. Kas see on sul tihe? Näiteks kui lükkad külma pealt sooja peale või vastupidi, võib kuskilt läbi joosta / jooksma hakata.
Kasutaja avatar
saXopasun
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 03 Aug 2014 21:24
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: Lada 2106 '85
Kontakt:

Postitus Postitas saXopasun »

Täitsa ulme, mis iludus. Silm ikka niimoodi puhkab sellist nähes.
L A D A - Love A Different Automobile.
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Pane number stange alla. Iluvõre küljes on küll paras porno. Muidu kena :)
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

Tänud Stern, kui aega leian, siis sukeldun salongiradikasse.

Ronn- kas ehk oskad pakkuda, kust leida numbrikinnitust 01-le, mis ei riivaks silma? Kuna autol on ta terve aeg sedasi olnud, siis ma ei ole üldse kursis, et kuidas nad "stockis" välja tulid. Olen nõus, et isendi iluvõre peaks täies hiilguses paistma ja läikima. Seetõttu sai ka pikka aega ringi lastud nii, et esimene nr oli kindalaeka peal:)
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

 
raul0315 kirjutas: Ronn- kas ehk oskad pakkuda, kust leida numbrikinnitust 01-le, mis ei riivaks silma? Kuna autol on ta terve aeg sedasi olnud, siis ...
Numbri kinnituseks on ees stange all servas vastavad augud. Nendesse aukudesse tuleb kinnitada L kujulised kronsteinid ja nende külge number.

Kui sul pärineb stange aastast 1973, siis on augud kitsad ja praeguse numbriga ei sobi. Kui uusi auke stangesse puurida ei taha, tuleb veel üks ülemineku plekitükk numbri taha sokutada.

Nüüd on veel variant, kas number jääb stange alla, või peale.

Alla:
Pilt

Peal:

Pilt
Vasta