5. leht 6-st

Postitatud: 24 Jaan 2015 10:57
Postitas olaaf
siis tasub see solex varuosadeks jätta - mul on 4-5 tükki selliseid, kus düüsid kinni mädanenud.
pole rentaabel remontida - odavam mõni teine kasutatud kärakas võtta ja sinna ehitada..

Postitatud: 17 Veebr 2015 21:44
Postitas teitur
Hangitud on korralikum 083 solex ja 02 ülekanne. Vajavad veidi kõpitsemist ja siis soojemate ilmadega keeran külge.

Sidur on isegi enamvähem korralikult ennast ülal pidanud, eks näis kas vajaski ehk mansettide sissetöötamist või tuleb probleem soojemate ilmadega tagasi.

Jääpeal ütles töölepingu üles generaator, mis sai asendatud 2110 omaga. Pole täpsemalt kursis 110 elektrisüsteemiga ja too hetk polnud aega täpsemalt lahata ka genekat. Kuidas sellel ergutuse süsteem toimib? Geneka enda seest tuli üks juhe pingereleesse vist, selle lahendusega ta laadima ei hakanud. Tõstsin selle juhtme sealt ära ja panin ennist kasutusel olnud ergutuse asemele ja hakkas laadima. Nüüd küll laeb aga kõigutab pinget töötamise ajal ( tuled vilguvad õrnalt). Originaalvoltmeeter on ka paras käkk, varsti viskan selle välja ja läheb digitaalne asemele.

Kumb spidomeetritross pikem on, kas 01 või 03 oma? Ise ei mäleta enam. Või kas sobib uuem niva oma? Praegune on igastahes liiga lühike.

Postitatud: 17 Mär 2015 20:23
Postitas teitur
Hakkasin 02 reduktorit lammutama ja leidsin sealt FIATi kirjadega poldid. Kas see võib viidata algusaastate reduktorile?

Pilt

Pilt

Postitatud: 11 Apr 2015 17:29
Postitas teitur
02 reduktor on all ja tuleb uuesti maha võtta, sest jäi undama seekord. Varsti peaks ka solexi peale saama.

Kas ladaklubi.ee kleebiste kasutamine autol on lubatud vaid klubiliikmetel või ka teistel?

Kutse osalema Kärdla rahvaspridil 23. mail ;)

Pilt

Enne sprinti vaja vahetada ülemised sharniirid ja esimesed pidurikettad mis ei vasta nõuetele. Muus osas peaks täitsa SU kõlblik olema juba.

Kes on esimestest puuritud ketastest huvitatud, siis võib ühendust võtta. Kettad täitsa sirged ja sõitnud alla 1000km.

Postitatud: 11 Apr 2015 18:44
Postitas Mikk
Võivad kasutada ka foorumi liikmed, ei pea omama klubiliikme staatust, et kasutada kleepsu ladaklubi.ee. Otseselt ei saa ka keelata Eesti Ladaklubi kleepsu kasutamast, aga siiani oleme ise neid väljastanud ainult klubiliikmetele ja loodame lihtsalt inimeste mõistvale suhtumisele.

Ehk siis ladaklubi.ee on vabakasutus.

Loodame et sprindil läheb kõik hästi ;)

Postitatud: 12 Apr 2015 10:09
Postitas RRisto
Arvan, et need puuritud kettad mingit eelist ei anna. Kas on sel siis mõttet, et need ära vahetad? Aga sprint tuleb linna tänavatel ehk puhas asfalt?

Postitatud: 12 Apr 2015 12:32
Postitas teitur
Puuritud kettad vahetan tavaliste vastu, sest nendega ei saa tehnilisest läbi. Kas nad paremad on, või halvemad ei tea, see on nii suhteline ja keeruline mõõta.
Sprint peaks tulema linna sees jah, kuigi rada veel täiesti paigas vist ei ole, ma pole nii kursis ka.

Postitatud: 12 Apr 2015 12:37
Postitas RRisto
Pole kusagil kohanud, et sellist asja vaadataks....aga tore, et vähemalt ausaid sõitjaid ka olemas ;)

Postitatud: 12 Apr 2015 15:08
Postitas teitur
Omal kogemus puudub aga targemad mehed ütlesid, et võib probleeme tekkida. Ja võidujanu nii suur ka pole, et peaks sohki tegema :D Peaasi, et omal lõbus ja huvitav on, kõik muu on juba lisaboonus :)

Postitatud: 04 Mai 2015 23:25
Postitas teitur
Kapott sai kaetud carbon kilega.

Alguses tundus asi lihtne ja hea...
Mõned tähelepanekud. Esiteks kile kleepimine alla 20 kraadise temperatuuri juures võib lõppeda kile rebenemisega. Päikese käes oli kõik ok aga hiljem vilus kleepides kile rebenes, kuna oli muutunud liiga jäigaks.

Kleepimist sai alustatud kapoti keskelt ja kaks süvendi kohta jätsime viimaseks. Tegelikult nii ilmselt ei tohiks toimida või tuleb kasutada nakkekrunti nendel kohtadel.

Pilt

Süvendite servadest kerkib kile üles...

Pilt

Pilt

Pilt

Pidurivedelik ka kangem nüüd.
Kuna ATE Super Blue Racing tootmisest maas, tuli valida midagi muud.
Asendusena pakub ATE typ200 vedelikku, kuid see üle 2x kallim :D

Pilt

Postitatud: 04 Mai 2015 23:41
Postitas ccve
Selle kilega katmisel ning selliste "süvendite" juures tuleb kasutada soojapuhurit. Õige kasutamise juures on see kile võimeline nii palju venima, et enamus ei oska ettegi kujutada :)

Postitatud: 04 Mai 2015 23:57
Postitas teitur
Sai ka sooja antud, ei olnud abi. Pigem viga vales suunas kleepimises, ma arvan.

Postitatud: 05 Mai 2015 11:09
Postitas student
Kust kohast nii laia kilet Saab? Ja mis maksab? Igalt poolt kust ma vaadanud olen , Saab 30 cm laiuste ribadena...

Postitatud: 05 Mai 2015 12:13
Postitas teitur
www.vinylexpert.ee 152cm lai kui ma ei eksi ja müüakse jooksva meetrina. Hind oli 14€ jooksva meetri eest.

http://vinylexpert.ee/catalog/black-carbon-glossy/
Nime poolest glossy aga reaalselt ma seda läikivaks ei nimetaks. Siiski parem kui tavaline 3d kile aga õige efekti saamiseks tuleks ikka üle lakkida.

Postitatud: 27 Mai 2015 23:23
Postitas teitur
Nonii

Kärdla sprint läbitud, tehnika pidas ilusti vastu. Kuna esimene sõit, siis võtsin rahulikult, et terve autoga lõppu jõuda :D See ka õnnestus, paremale esitiivale jäi vaid jälg rehvipuutest.
Mingi video on ka, väristab kõvasti aga paremat seekord pole. https://www.youtube.com/watch?v=aHiGk4V7yFU

Selge on nüüd see, et praeguses seades on auto liiga madal ja pehme. Praegu mõte panna ette volga vedrud ja taha 02 või niva omad. Võite anda ka soovitusi selle koha pealt.
Reduktor ulub korralikult ja tahab tugevamat regulli saada. Taldriku reguleerimisest abi pole, kui panna hambumine värvi järgi paika on lõtk olematu. Praegu on keeratud lõtk enamvähem normi aga hambumine nüüd kehva. Vist peab tigu nihutama, aga kummale poole? Ulub ühtlase koormuse all, gaasi vabastades on vaikne.

Postitatud: 28 Mai 2015 10:20
Postitas RRisto
Mul ees niva originaal kõrgus ja taga niva -20mm .... jäik, kuid on vähe kõrge. Võta Venest -30/40mm vedrude jooks.....hind on sama, mis jooks niva omi, mida peab lõikuma hakkama.

Postitatud: 28 Mai 2015 10:21
Postitas Jonar
video on privaatne, ei näe

Postitatud: 28 Mai 2015 12:20
Postitas teitur
Video peaks nüüd kõigile nähtav olema.

RRisto sul pilti on oma masinast, et näha kõrgust?

Postitatud: 28 Mai 2015 14:11
Postitas RRisto
Pilti kiirelt ei leidnud, kuid siit videost peaks ka aru saama (rehv 185/65R14) https://youtu.be/t2PcsDHs9Z0?t=1m14s :)

Postitatud: 06 Juun 2015 19:31
Postitas teitur
Kes pole ketasluku sisse näinud, siis selline ta on. Alumises reas näha ka üks purunenud detail :(

Pilt