3. leht 6-st

Postitatud: 22 Jaan 2014 22:46
Postitas VäikeMägilane
külm õli on külm õli, aga tundub, et pumbas asi ei ole nagu ka mite mingites kanalite iseärasustes. MS filter viska minema ja pane see fram.

Samas, kas teist/uut pumpa ikkagi ei ole (ikka pika varrega 03/06/niva pumpa), et saaksid võrdluse?

Postitatud: 22 Jaan 2014 22:48
Postitas teitur
Teist pumpa kahjuks pole jah.

Postitatud: 23 Jaan 2014 19:47
Postitas olaaf
tee see nuudiosa ringi, et sealt järgi ei anna enam ja pane kokku ning sõida :)

Postitatud: 27 Jaan 2014 23:22
Postitas teitur
Täna sai ennast piinatud -13 kraadises garaazis.

Tulemus näha videost. Tundub, et võib filtri süüks ajada selle jama. Huvipärast lõikan selle filtri mingi päev lahti ja piilun sisse.
Homme ajan masina tuliseks, näis mis numbrid siis tulevad.

http://www.youtube.com/watch?v=ElDWIAVX ... re=mh_lolz

Postitatud: 28 Jaan 2014 10:18
Postitas olaaf
Tubli,

Karpa ei käi siiamaani korralikult nagu kuulda on :(
vaata, et sa filtrit enne üles ei sulata, kui lahti lõikad - tõenäoliselt on niiskus õlis sees ja lõi filtri kinni..

Postitatud: 01 Veebr 2014 17:24
Postitas teitur
Küsiks nõu bensiinipumba kohta. Hetkel on peal MS uuema tüübi pump(kolbidega?)

Pilt

Tundub, et pumpab liiga palju. Filter on umbselt kütust täis ja mootori seisates hakkab vahetevahel(mitte igakord) teise lööri kütust immitsema. Nõelklappe proovisin vanu kui ka kummiotsaga, kuid kõigiga tulemus sama.

Kas asja lahendab vahelehtede lisamine pumba ja ploki vahele või kasutatakse muid nippe? Küsin, sest pole ise selle pumbaga tuttav veel.

Postitatud: 01 Veebr 2014 18:20
Postitas MuKi14
mul tundub selline õlisurve suht ulmeline... kindel et kell katki ei ole? :P

Postitatud: 01 Veebr 2014 18:33
Postitas teitur
Mis seal ulmet, see seal külma mootoriga ja ziguli õliga mis on teadupärast üsna paks. Soojana 1000 pöördel 0,8bar, 2000 peal praktiliselt 2bar ja suurtel pööretel üle nelja eriti ei lähe. Mootor ju ka tegelikult remonditud, pump ise on kasutatud.

Postitatud: 18 Juun 2014 23:54
Postitas teitur
Paneks üle pika aja midagi kirja kah:)

Niisiis auto sõidab, edasi astub hästi. Pöördesse läheb hästi. Poolsooja mootoriga tühikäik siiani kehva ja mina seda heaks ei saagi vist kahjuks :D

Mõni illustreeriv pilt hetkeseisust

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahepeal sai käidud Käina kardirajal toimunud AG Suvekarika etapil ja parimaks ringi ajaks tuli 00:52.052 millega võib enamvähem rahule jääda vist. Kes seal sõitnud võib mulle oma aegu öelda võrdlusmomendiks.

Hetkel on päevakorral salongi lülitite paigaldus(süüde,start,toide), tulekustuti kinnitused ja muu säärane. Kuna ma ise elektriga väga sinapeal ei ole siis küsiks nõu. Kas on halb mõte ühendada peavoolulüliti + kaabli vahele? Lüliti on tavaline kahe klemmiga mitte kolmekontuuriline nagu päris rallikatel. Mis juhtub kui töötava mootoriga + ühendus välja lülitada?
Varsti peaks plaani võtma ka esimeste ketaste ja klotside vahetuse.


Tagasilla kinnitamine trossidega ei õnnestunud ja panen parem väikesed koormarihmad, mida on ühtlasi lihtsam ka reguleerida.

Kere poolest niipalju, et karbiotsad juba roostetavad hoolimata happekrundi kasutamisest ja liivapritsist. Värvimine läks tegelikult tervenisti natuke nihu, terve pind on praktiliselt apelsinikoor ja sellest ka vähene läige. Tulevikus on plaan üks värvikiht lisaks lasta, ehk tuleb teine kord paremini välja:)

Peale nende asjade oleks vaja täiendada tasapisi ka velgede-rehvide varu. Asfaldi jaoks on mõttes vaadata midagi 14"-15", kruusakad praegu all olevatele velgedele ja talvekad 13" pleki peale.

Pimedate sügisõhtute jaoks on ka plaan juba välja mõeldud:D Hakata tegema uut plokikaant suuremate kanalite, kõrgema surveastme, kergemate ja vb ka suuremate klappide ning võimalusel tugevamate vedrudega. Praegune surveaste(9,7) siiski suhteliselt madal, sest lolli peaga tegin kolbidesse liiga suured süvendid. Sellest ka võibolla kehva tühikäik selle nukkvõlliga. Uue kaanega plaaniks 11-11,2 kanti ajada.


Plaanid on suured aga eks näis mis tempos neid realiseerida suudan:):D
Seniks kõik nõuanded ja taruseterad oodatud!

Postitatud: 19 Juun 2014 10:30
Postitas olaaf
võtad praegusest kaanest 0,7 maha ja tuleb nagu tirtsti 10.5-10,8 surveaste kohe :)

kui peale liivapritsi liiva metalli seest korralikult kätte ei saa siis lähebki uuesti rooste varsti.
happekrunt pole kahjuks mingi ime asi.

rapla aeg on päris hea :)

Postitatud: 19 Juun 2014 11:12
Postitas Jonx
 
olaaf kirjutas:
rapla aeg on päris hea :)
Pigem ikka Käina kardiraja aeg. Campil on seal meie masinad kihutanud. Vanadest teemadest saaks need ajad võrdluseks välja kaevata.

Postitatud: 09 Juul 2014 23:56
Postitas teitur
Küsimus- kas niva reduktor klapib klassiku sillaga 1:1 ?

Postitatud: 10 Juul 2014 00:02
Postitas olaaf
tagumine jah, esimesest sobib tigu ja taldrik ja differentsiaal

Postitatud: 10 Juul 2014 14:57
Postitas VäikeMägilane
Oleneb mis aasta vl. niva reduktor on, 2000 millalgi keskpaiku hakati 24nuudiga difreid panema ka taha.

kui 2121 või 21213 niva siis kindel et tagumine reduktor sobib.

Postitatud: 12 Juul 2014 01:31
Postitas teitur
 
VäikeMägilane kirjutas:Oleneb mis aasta vl. niva reduktor on, 2000 millalgi keskpaiku hakati 24nuudiga difreid panema ka taha.

kui 2121 või 21213 niva siis kindel et tagumine reduktor sobib.
Tänan info eest ;)

Postitatud: 17 Aug 2014 23:16
Postitas teitur
Väike uuendus

Ette said soetatud uued pidurikettad ja klotsid. Vanad kettad olid väga läbi, paksus alla 8mm.
Uutele ketastele puurisin augud sisse, augud teeks järgmine kord väiksemad aga muidu jäi ok. Klotsideks Ferodo TAR96B, mis peaksid olema veidi pehmemad.

Pilt

Soodsa pakkumise raames ostsin ka asfaldiveljed, Borbet T 15" ja 7,5" olid laiad vist. Rant ussitab, kuid selle saab peagi korda. Võibolla värvin ka valgeks, kindel veel pole.

Pilt

Veljejooksud on nüüd olemas ja tuleb hakata korralike rehve peale ostma = suured väljaminekud :( Talveks kindlalt Continental Ice contact, 15" velgedele võibolla Hankook ventus prime 2, mis peaks suhteliselt hea hinna/kvaliteedi suhtega olema.

Pilt ka pooleliolevast lülitipaneelist, mis tänaseks praktiliselt valmis, puudu vaid paar lülitit.

Pilt

Postitatud: 05 Okt 2014 15:56
Postitas teitur
Poolteist kuud möödas, teeks väikse uuenduse.

Vahepeal toimusid keretööd vol. 2
Apelsinikoore lihvisin maha, suuremad mõlgid pahteldasin täis ja roostekohad sai ka likvideeritud.
Seekord õnnestus ka värvimine paremini.
Külgedel jäi värv väga hea, kapottidel ja katusel on mõned kohad krobelised, kuid sellest pole hullu. Üldmulje on palju parem kui enne, värvi toon tuleb rohkem esile ja läigib ilusti. Peale värvimist läks peale ka vaha.

Mõned pildid ka...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Talveks on ka naelrehvid olemas, need lähevad siis 14" Lada 110 plekkvelgedele mille värvimine on käsil hetkel.

Varsti peaks saabuma ka uus summuti lõpupütt.

Kellel vedeleb kodus 21073 solex karbuss või 02 reduktorit siis olen avatud pakkumistele.

Postitatud: 05 Okt 2014 21:58
Postitas student
Seletage mulle kui lollile, mis see silla ettepoole viimine umb. 16 mm annab? Muidu kõva projekt..Edu.

Postitatud: 05 Okt 2014 22:30
Postitas zajetz
Värv on edev, aga roheline võretagune häirib silma.

Postitatud: 05 Okt 2014 23:08
Postitas Qunts
 
student kirjutas:Seletage mulle kui lollile, mis see silla ettepoole viimine umb. 16 mm annab? Muidu kõva projekt..Edu.
Rattad hakkavad vähe rohkem keerama ja keeravad ka ennast nurga alla..