2. leht 6-st

Postitatud: 20 Okt 2013 10:54
Postitas ToM
 
teitur kirjutas:Nii rahvas, kas 08 ja klassiku roolinuut on sama? See tähendab, kas samara roolist saaks rooliflantsi tegemiseks vajaliku TERASEST nuudiosa?
Ei ole samad, Samaral on nuut palju tihedam.

Postitatud: 27 Okt 2013 20:04
Postitas teitur

Postitatud: 27 Okt 2013 21:30
Postitas twist
Mille starter sellel peal on?

Postitatud: 27 Okt 2013 22:02
Postitas teitur
Originaalstarter on aga millegipärast hakkas imelikku häält tegema peale mootorivahetust. Ei oska õelda mis sel viga on, varem oli korras ja samas praegu ka iga käivitus ei tee seda lolli häält.

Postitatud: 27 Okt 2013 22:51
Postitas Sander
Peaasi, et valet hambumist ei ole starteriga, sööb päris kiiresti nukid maha hoorattal :P

Postitatud: 28 Okt 2013 19:53
Postitas olaaf
kõrge surveastmega peab jagaja ka ringi tegema, muidu ei saagi korralikku tühikäiku ja varsti kolvid puru, kui just väga hea 98 sees pole . .
palju pööretel süütenurk on? 34-36 kraadi peaks olema maksimaalne nurk täispööretel.
ju sa helistad kui midagi segaseks jäi :)

Postitatud: 29 Okt 2013 12:27
Postitas teitur
 
olaaf kirjutas:kõrge surveastmega peab jagaja ka ringi tegema, muidu ei saagi korralikku tühikäiku ja varsti kolvid puru, kui just väga hea 98 sees pole . .
palju pööretel süütenurk on? 34-36 kraadi peaks olema maksimaalne nurk täispööretel.
ju sa helistad kui midagi segaseks jäi :)
Jagaja ringitegemise all mõtled nende pisikeste vedrude väljavahetamist tugevamate vastu?

Süütenurk on praegu tunde järgi pandud. Katsun arkis paberid korda ajada ja siis lähen käin targemate seadistajate juurest läbi, kes süüte ja karpa paika panevad.

Karbussiks leidsin siiski ühe 07 ozooni mille tegin mehhaaniliseks.
Düüsid Õ 170/170 K 112/162 praegu. Vaheflants on muidu kena küll aga õhupuhasti tõuseb sellega nii kõrgele, et kapott kinni ei lähe. Peab sinna ka mingi lahenduse vaatama.

Postitatud: 29 Dets 2013 23:43
Postitas teitur
Pole ammu kirjutanud.

Vahepeal on tööd tehtud omajagu.

Kuna poest ei õnnestunud rooli jaoks adapterit saada, siis tegin ise valmis.
Natuke keevitust, treimist ja olemas.

Pilt

Pilt

Amortideks said ette Bilstein B6 Sport ja taha mingi muu margi B4, mis on siguli originaalist 4-5cm lühemad.

Pilt

Sillapuksid olid omadega täitsa läbi ja tuli uued panna. Otsustasin siis kohe esisilda ettepoole viia ja tugevdada ka, kui juba tegemiseks läks. Alumised õõtsad 15mm ette ja 8 üles. Stabikas ja amordikinnitused läksid M10 peale. Sharniirid olid veel vene aegsed metallist kaussidega, sisse läks uus määre. Uued rattalaagrid, PU puksid, tikkpoldid.
Pidurid käisin ka kergelt üle.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tagasild käis samuti alt. Ühe tala suutsin üsna kõveraks keevitada, teisega hoidsin ennast veidi tagasi ja jäi parem :D
Sisse läks LSD differ. Loodetud 05 ülekande asemel vaatas sillast vastu 03 oma kahjuks. Tulevikus tahaks 4.44 sisse panna. Reduktori reguleerisin ise ja esimest korda. Proovinud veel ei ole aga ehk sai hea. Loks jäi küll suurem kui lubatud, sest üks hammas käis üsna tuugalt. Piduriregulaatori viskasin ka minema.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Summuti on ka nüüd nn"otseläbi". Esimese püti viskasin täitsa tühjaks ja tagumisse panin rellakaga sälgutatud otsetoru+kivivilla. Esialgsel hinnangul jäi hääl üsnagi sama mis enne :D

Pilt

Veel tahaks tagasilla trossidega kere külge tõmmata, et ei hakkaks amorte lõhkuma. Esialgne plaan on panna tross lühikeste varraste külge ja teine ots keermelatiga silla kohalt läbi kere kinni. Silla kohale muidugi panen ka tugevduseks vähe paksemad plekitükid.

Pilt

Kõik mõtted ja soovitused on teretulnud :)
Et varsti on vaja sillastendi minna, siis ootaks ka andmeid erinevate settingute jaoks. Millised võiks olla seaded jää, kruusa ja asfaldi jaoks?

Loodame, et uue aasta algus toob ka veidi lumisemat ilma:rolleyes

Postitatud: 30 Dets 2013 10:38
Postitas Jonx
Ilus on vaadata, kui asju põhjalikult ja korralikult tehakse.

Postitatud: 30 Dets 2013 21:08
Postitas VäikeMägilane
Kena projekt!
Ned 6-sed poldid lukust võta ikka ära kui see juba taldriku külges on 10-stega. Võivad lahti logiseda.

Kas said selle nukiga nüüd juba sinapeale või kuidas toimetab?

Ainult mida pole on jää ja lumi nüüd...
Edu!

Postitatud: 30 Dets 2013 23:28
Postitas Qunts
Soovitan see tagadifri asi uuesti üle vaadata :o
Ise olen teinud ja hammaste vahelt õlise paberi läbi lasknud (kordi) ja kui tervelt läbi tuleb siis OK
Aga sul üks hammas poob? see tähendab et varsti ulub.
'Ise teistele ei tee aga las keegi vaatab üle, see minu soovitus aga mida mina tean
Muidu väga vinge projekt:D
Edu ehitamisel.

Postitatud: 31 Dets 2013 00:05
Postitas teitur
Kuuesed poldid võtsin sealt ära kokku pannes. Nukk on peal ja töötab(siinkohal saadaks tervitused olaafile ;) ), tagasihoidlikud 300km sõidetud ka. Pole veel õieti ära seadistanud aga esmamulje on hea, jõudu on üsna korralikult.

Reduktorit ma ilma proovimata küll maha ei hakka võtma :D Kui ulub siis vaatab edasi.
Kui see enne juba selle auto all oli ja ei ulgunud, siis peab ta ka sinna tagasi saama, ma arvan. Üks hammas hakkas pooma küll algselt, aga sellepärast ma lasingi lõtku natuke suuremaks, kuni enam ei poonud. Värviga proovisin hambumist ka ja täitsa keskel ei olnud, jäi natuke sissepoole aga serva peale ei läinud. Pole neid targemaid siin ka niipalju kellele näidata(mõni vanakooli mees ehk on aga ei viitsi neid taga ajada :D), pigem katsuks omale asja selgeks teha.

Aga tänusõnad ka heade soovide eest ja minu poolt head aasta lõppu! Jätkame järgmisel aastal :)

Postitatud: 20 Jaan 2014 23:33
Postitas teitur
Päevakorral on probleemid õlirõhuga :(

Neljapäeva õhtul sai veidi talvist ilma nauditud, reedel masin seisis ja laupäeval käima pannes oli veel ok.
Mootori soojenedes langes rõhk kiiresti. 50 kraadise mootori temp. juures kustus rõhutuli alles 2000 pöörde pealt.
Elektrilise manomeetri viskasin minema ja mehaaniline näitas sama. 50 kraadi ja 2k rpm peal 0,45 bar kõigest. Maha jahtunud mootoriga alguses 2 bar.

Nüüdseks kontrollitud nukkvõlli otsakork ja õlipumba nuut(on kulunud kuid üle ei anna veel).
Õlipump hetkel maas ja laiali. Seest oli kõik puhas ning terve. Ka kulumise poolest peaks veel kasutuskõlblik olema.
Hammasrataste vaheline lõtk 0,15-0,2mm , korpuse ja hammasratta vahel 0,1mm, võlli pikilõtk ka suurusjärgus 0,1mm. Ristipidi näpuvahel lõtku tunda pole.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Oodatud on igasugune nõu, millest võiks abi olla.

Sees on poolsünt 10w-40 õli, MS magnetiga filter ja masin seisab külmas.

Lisaks sellele hädale on läbi ka 379km sõitnud veepumba laager :D Tootjaks MS

Postitatud: 21 Jaan 2014 00:07
Postitas olaaf
proovi nii nagu soovitasin asi ära, äkki see M$ filter on umbes?

õlipump on kõlbulik veel, kui nuudiosa ringi teed tifti peale :)

Postitatud: 21 Jaan 2014 00:11
Postitas teitur
See filter tundub mullegi kahtlane vaadates MS üldist kvaliteeti :D Selle vahetan korralikuma vastu kindlasti.

Postitatud: 21 Jaan 2014 10:44
Postitas VäikeMägilane
pumba sõel ka korras ja puhas?
Filtriks olen ise kasutanud MAN või Bosch.
Mingi hetk oli ka SCT odav toode, polnud ka suurt viga midagi.

Postitatud: 21 Jaan 2014 12:17
Postitas teitur
Sõel on täitsa korras. Uueks filtriks võtsin Fram´i.

Postitatud: 21 Jaan 2014 21:22
Postitas Mikk
10w-40 küll, aga mis tootja? Endal kogemused korduvalt näidanud, et sarnasest veast saab jagu korraliku õli ja filtriga. Viimane juhus oli 1,7 monopritse mootoriga, millel soojalt hakkas õlituli vilkuma 1500 pöörde juures. Peale õli ja filtri vahetamist, ei suutnud mina õlituld põlema enne saada, kui mootor välja suri. Seda siis kuskil 300 pöörde juures.

Samas, kui sisse läks lihvimata vänt, siis võivad ka saaled nüüdseks otsas olla. Vähem tõenäoline, sest vaadates, kui suure huvi ja hoolega masinat tehakse, siis ilmselt nii sama seda mootorit ikka kokku ei laotud.

Postitatud: 21 Jaan 2014 22:41
Postitas teitur
Õlitootjaks castrol, mis peaks väga ok olema.

Postitatud: 22 Jaan 2014 22:22
Postitas teitur
Täna sai asjaga veidi mässatud.

Õlipumba põhjaplaadi(see terasest) lasin lihvpingist läbi, et oleks ikka ideaalselt sirge.
Pump alla, õli ka alla ja drelliga sai pumpa ringi aetud. Tulemuseks 3 baari, MS filtri ja -10 kraadise õliga.
Siis panin külge Frami filtri, suts üle kolme oli juba ees, kui hakkas õhku vahele võtma sõelast. Võtsin siis toasooja siguli õli lisaks ja sain 4 bari, see siis külma õliga pooleks aga siiski vedelam, kui esimese testi ajal.

Kui surve üleval siis raamsaalede vahelt nirises, plokikaande tuli ka ilusti õli. Kuskil nagu lahinal või joana ei tulnud niipalju kui ma vaadata oskasin.

Ootan ettepanekuid :) Kas on mõtet kokku laduda ja proovida?