6. leht 6-st

Postitatud: 11 Juul 2015 19:48
Postitas teitur
Diffrile varuosa hangitud ja kokku ka laotud.
Lisaks soetasin 5.1 ülekande.

Sain ka ühed väidetavalt volga vedrud. Kas nad tegelikult ka on ei tea, tunduvad kuidagi pehmekesed.

Pilt

Traadi paksus 14,5mm vs siguli 13,5mm. Siseava 99mm ja väljast 128mm. Keerdusid on küll ühe võrra rohkem kui mu allolnud siguli vedrul.
Pikkus on 30-31cm, ca 3cm lühem kui allolnud lõigatud siguli vedru. Nendega vist erilist tõstet nüüd küll ei saavuta isegi lõikamata kujul.

Keegi oskab arvata, mis vedrudega tegu või õelda volga vedru pikkuse?

Netist uurides on jäänud arusaam, et 1-2 tiiru lõigatud volga vedru on ralli jaoks ok, siis nende puhul jääb küll põhi üsna maadligi.

Postitatud: 12 Juul 2015 19:55
Postitas Qunts
Kas esimese vedruga tegemist ?
Vaata minu projekti alt, seal antud lada originaal vedru pikkus ja niva vedru pikkus ja traadi lõbimõõdud uutel asjadel. Olemas ka pildid kust saad lugeda keerde.
Võib olla küll volga aga samas võib olla ka mosse.

Postitatud: 12 Juul 2015 20:58
Postitas teitur
Esimeste kallal pusin jah. Panin täna ühe alla ka, jäi sentimeetri jagu madalam ja sama vedel ikka :( Pilte uurides tundub volga omadel 10 keerdu aga sellel nagu 9. Ilmselt pole tegu siiski volga omaga. Ainuke väljaloetav kiri vedru peal on hind 5 rubla.

Postitatud: 12 Juul 2015 22:20
Postitas Qunts
 
teitur kirjutas:Esimeste kallal pusin jah. Panin täna ühe alla ka, jäi sentimeetri jagu madalam ja sama vedel ikka :( Pilte uurides tundub volga omadel 10 keerdu aga sellel nagu 9. Ilmselt pole tegu siiski volga omaga. Ainuke väljaloetav kiri vedru peal on hind 5 rubla.
arvestades Volga kaalu siis peaks olema nagu puupakk seal vahel !
Arvan, et tegu mosse vedruga.
Aga millist amorti kasutad ?
Amot annab vähemalt 50% jäikusest.

Postitatud: 12 Juul 2015 23:17
Postitas teitur
Amordis kindlasti asi ei ole, need on Bilstein B6 sport. Ilmselt siis mingi muu masina vedrud jah.

Postitatud: 13 Juul 2015 16:01
Postitas olaaf
volga vedru pähe müüakse 5-te osadel andmetel isegi 7-t erinevat vedru.

Postitatud: 14 Sept 2015 23:17
Postitas teitur
Nii...

Panen üle hulga aja midagi jälle kirja.
Jonxi käest sain ühe viiese kasti, väidetavalt viskas esimest käiku välja. Otsustasin siis kasti enne lahti võtta ja üle vaadata, kui alla panen. Mainin ka ära, et see on esimene käigukast mille kallal käisin.

Ülevaatuse käigus tuvastasin lahtise otsamutri, sellega seoses ka kulunud viienda käigu muhvi hambad ja lisaks veel neljanda käigu muhvil sarnane kulumine viienda omaga. Laagrid ja muud osad tundusid korralikud, kaasa arvatud sünkronisaatorid.

Sünkrod nägid kõik välja sellised... ka stopperrõngaste tagune pind oli kulumata.

Pilt

Niisiis tellisin Mägilase käest uue viienda hammakakomplekti ja sidurivõlli koos neljanda hammakaga.

Kokku ladumisel tekkis üks kahtlus, 1-2 käigu lülitusmuhvi ja sünkrorõngaste vahele jäi kahtlaselt suur lõtk.
Pilt

Kuna detailidel ülemäärast kulumist ei suutnud leida, siis ei osanud ka asjast midagi arvata.
Ladusin kokku ja täna siis selgus, et see lõtk ikkagi ei peaks nii suur seal olema :D Kolmandalt teisele lülitades käib suur ragin ja esimesele lülitus pole ka just kiita.


KÜSIMUSED: Kuidas seda lõtku likvideerida? Uued sünkronisaatorid panen kindlasti, aga sellest ilmselt ei piisa? Kas on olemas eri mõõtudes muhve sinna vms? Mis võiks see lõtk seal olla normaaltingimustes?

Muidu oli kast ok, ja kõik käigud püsivad sees.
Pilt

Pilt

Vahetusse läks ka vända tagumine simmer, mis oli paigalduse käigus viga saanud ja lekkis. Kulunud kardaanirist leidis samuti asenduse.

Postitatud: 13 Okt 2015 22:36
Postitas teitur
Tegin valmis sellise jupstüki...

Pilt

Pilt

Järgmine nädal proovin külge panna.
Kui kellegil huvi siis motiveeriva tasu eest võin paar tk. veel teha.

Ostsin veel -30 sportvedrud.
Pilt

Esisilda panin nad juba paika ja kõrgus jäi ca 1cm kõrgem ja veidi jäigem. Ees läksid veel vahetusse rattalaagrid, seekord otsisin korralikud nõuka aegsed laagrid. Enne olid all MS p*sk mida ei soovita kasutada.

Järgmine nädal on väike puhkus ja siis loodaks veel ära vahetada tagumised rattalaagrid FAG toodangu vastu, tagumised vedrud ja reduktori 5.1 vastu ning teha sillastend. Kui läheb hästi jõuab ka ehk käigukasti korda teha. Siis saab masina enne külmade tulekut korda :)

Pilt

Postitatud: 14 Okt 2015 11:02
Postitas Walter
Käigukasti kohta: kui läheb raksuga sisse siis sel juhul on viga ikkagi sünkros, lülitusmuhvis ja käigumuhvis. Lülitusmuhvil ongi seal mingisugune lõtk, aga seda lõtku võib suurendada käigulülituskahvi võlli fiksaator kuuli soone kulumine.

Postitatud: 14 Okt 2015 12:19
Postitas teitur
Muhvid ja sünkrod ongi tellitud ja lähiajal peaksid saabuma.

Postitatud: 16 Okt 2015 08:34
Postitas sm.vanapagan
Kas keegi võiks seletada mulle et milleks on hea nii aeglane reduktor?

Postitatud: 16 Okt 2015 09:47
Postitas Hulkur
Kiirendus kõvasti parem. Kunagi sõitsin 4.1 hega. Olin alati kuskil keskel. Soetasin 4,7 siis segasin juba veidi kaarte. Kuid esiotsa meestel kõigil 5.1

Postitatud: 28 Okt 2015 22:30
Postitas teitur
Shit happens....

Pilt

Tuleb kasutada mõnda teist lahedust. Ootan ideid, pilte kuidas seda nuudiosa tugevdada.

Postitatud: 29 Okt 2015 22:34
Postitas teitur
Tegin seekord nii..
Pilt

Postitatud: 16 Okt 2016 17:11
Postitas teitur
See auto leidis omale nüüd uue omaniku!

Jäi saarele ja uuele omanikule tuleb soovida poodiumikohti. Suure tõenäosusega näeb autot juba Varbola rahvarallil.

Aga kuna loodus tühja kohta ei salli, siis uus masin oli peres juba enne kui rohelise müük üldse susisema hakkas.
Selle kohta siis varsti uus teema.