2105,teitur,1989
2105,teitur,1989
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Ülemine õõts jääb siis omale kohale nagu ma aru saan?
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ei pea jääma, kuid lihtsuse nimel tehakse ringi asjad alt tavaliselt.student kirjutas:Ülemine õõts jääb siis omale kohale nagu ma aru saan?
üks ingliskeelne jutt järeljooksu kohta:
CASTER (or CASTOR)
Generaly will be between +2 and 5.5 degrees, positive.
Only applies to the front-/steering-wheels.
Caster is needed to create straigth-line stability or one could say "directional steering stability"
In order to understand what the effect of caster is we can take the front-wheels of a shopping cart.
These wheels do have positive caster and because of that they will go in the direction where you push the cart.
If you would turn these wheels 180 degrees than they would have negative caster.
Pushing the cart now will be a lot more difficult and at the same time very unpredictable/unstable.
Positive caster will also affect camber when steering;
The outher wheel will get more negative camber as the inner wheel's camber will get less negative.
The more positive caster the more "feed-back" you will feel driving the car, especially with a force feedback wheel.
One could think, "the more positive caster the better" but that's not really the case.
It would make steering harder as the steering force will increase.
Also there's another disadvantage;
While steering; positive caster will cause the inner wheel to rise and the outher wheel will drop.
This again will transfer "corner-weight" from the inner to the outher wheel, causing a loose feeling in the car.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
OK. Tänud vastamast .
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Autol on mul peal nn. tabletiga genekas(2105) hiljem saan täpsustada.
Lisaks sain ühe 06 pealt tulnud generaatori millel väline pingerelee. Rootorid on erinevate mõõtmetega, 05 omal käib rihmaseib kiiluga, 06 oli lisaks veel koonus võlli otsas.
Küll aga on 2108 generaator väliselt identne 2105 omaga va. tableti osa mis oli välimuselt teistsugune.
Probleemist ise ka veidi:
Mõni aeg tagasi tekkis probleem tühjaks jooksva akuga, vahest jooksis vahest mitte. Kui vool maha jooksis tekkis generaatori piirkonda vaikne pragisev heli. Kuna midagi nagu kuumaks ei läinud ja probleemi ka koguaeg ei esinenud, siis suurt tähelepanu ei põõranud sellele. Auto seistes lülitasin aku lihtsalt ringist välja.
Eile kadus siis sõidu ajal laadimine. Võtsin geneka maha ja üks harjadest oli pooleks murdunud. Murdumise põhjus oli aga rootori kontaktrõngas, misse sisse olid sööbinud üsnagi sügavad augud. Kuidas need sinna tekkisid ei tea.
Lisaks sain ühe 06 pealt tulnud generaatori millel väline pingerelee. Rootorid on erinevate mõõtmetega, 05 omal käib rihmaseib kiiluga, 06 oli lisaks veel koonus võlli otsas.
Küll aga on 2108 generaator väliselt identne 2105 omaga va. tableti osa mis oli välimuselt teistsugune.
Probleemist ise ka veidi:
Mõni aeg tagasi tekkis probleem tühjaks jooksva akuga, vahest jooksis vahest mitte. Kui vool maha jooksis tekkis generaatori piirkonda vaikne pragisev heli. Kuna midagi nagu kuumaks ei läinud ja probleemi ka koguaeg ei esinenud, siis suurt tähelepanu ei põõranud sellele. Auto seistes lülitasin aku lihtsalt ringist välja.
Eile kadus siis sõidu ajal laadimine. Võtsin geneka maha ja üks harjadest oli pooleks murdunud. Murdumise põhjus oli aga rootori kontaktrõngas, misse sisse olid sööbinud üsnagi sügavad augud. Kuidas need sinna tekkisid ei tea.
Natuke luiskasin enne. Koonust siiski pole 06 genekal. Millegipärast jäi koonuse pilt enne silme ette
Aga vaatasin üle, 05 genekas on G222
06 selline
Ja ära näritud rootori kontaktrõngas
Igatahes sai praegu võetud 06 genekast kontaktrõngas ja see vahejupi abil 05 rootorile istutatud. Genekas juba all ka ja esimesel käivitusel viskas voltmeetri igatahes rohelisse. Ehk mõne aja töötab, kui kaua ei tea.
Kas on reaalne, et geneka tableti rikke tõttu jäi näiteks harjadele vool peale ja see põletas rootori kontakti ära?
Aga vaatasin üle, 05 genekas on G222
06 selline
Ja ära näritud rootori kontaktrõngas
Igatahes sai praegu võetud 06 genekast kontaktrõngas ja see vahejupi abil 05 rootorile istutatud. Genekas juba all ka ja esimesel käivitusel viskas voltmeetri igatahes rohelisse. Ehk mõne aja töötab, kui kaua ei tea.
Kas on reaalne, et geneka tableti rikke tõttu jäi näiteks harjadele vool peale ja see põletas rootori kontakti ära?
Taas väike ülevaade....
Genekas laeb ja kuid pinge pole päris see mis peaks, läheb ilmselt vahetusse.
Vahepeal jamasin tükk aega siduri silindritega.
Kuna üks hetk enam ei võtnud korralikult, otsustasin alumise silindri mansetid vahetada. Mõeldud, tehtud.. tõrkeid ei tekkinud. Tuli mõte vahetada ka ülemise silindri mansetid, kui juba tegemiseks läks.
Vahetasin neid 3-4 korda tulutult, iga vahetusega läks esimese sõidu peale mansett puruks. Ja puruks läks iga kord, siis kui mootor sai soojaks, külmalt oli kõik hea ja käis kergelt. Soojalt läks pedaal tuugaks ja mansett jooksis silindri seinas olevasse avasse puruks.
Loobusin sellest silindrist ja ostsin uue LPR silindri. Muidu kõik hea, aga mootori soojenedes läheb pedaal ikka raskemaks ja kolb ei tule normaalse kiirusega tagasi. Minu mõistus ei võta miks see silinder tõrkuma hakkab sooja mootoriga, käega katsudes sidurisilindrid ikka külmad, vedelik ka uus sees
Kellegil sarnaseid kogemusi?
Salongi lülitipaneel ka valmis.
Sellega oli ka väike probleem. Kasutasin LEDidega kipplüliteid.
Jama tekkis mootoriventilaatori lülitiga, süteem oli lahendatud nii, et ventika relee saab lülitussignaali radiaatori termolülitist ja ka salongist.
Lüliti ise on aga ehitatud nii, et OFF asendis läheb väljundi klemmile mass peale. Kui nüüd radiaatorilüliti jõudis otsusele, et relee võiks saada plussi peale, läks asi lühisesse ja juhtmed põlesid maha. Hea oli, et ma olin ise garaazi ees ja polnud sõidus. Kuna asi oli ehitusjärgus, polnud ka kaitsmeid vahel.
Asi ise näeb välja selline...
Järgmine eesmärk on kasutusele võtta 2108 solex karburaator.
Pikk jutt, si** jutt Panen parem pilte mis täna sai tehtud.
Genekas laeb ja kuid pinge pole päris see mis peaks, läheb ilmselt vahetusse.
Vahepeal jamasin tükk aega siduri silindritega.
Kuna üks hetk enam ei võtnud korralikult, otsustasin alumise silindri mansetid vahetada. Mõeldud, tehtud.. tõrkeid ei tekkinud. Tuli mõte vahetada ka ülemise silindri mansetid, kui juba tegemiseks läks.
Vahetasin neid 3-4 korda tulutult, iga vahetusega läks esimese sõidu peale mansett puruks. Ja puruks läks iga kord, siis kui mootor sai soojaks, külmalt oli kõik hea ja käis kergelt. Soojalt läks pedaal tuugaks ja mansett jooksis silindri seinas olevasse avasse puruks.
Loobusin sellest silindrist ja ostsin uue LPR silindri. Muidu kõik hea, aga mootori soojenedes läheb pedaal ikka raskemaks ja kolb ei tule normaalse kiirusega tagasi. Minu mõistus ei võta miks see silinder tõrkuma hakkab sooja mootoriga, käega katsudes sidurisilindrid ikka külmad, vedelik ka uus sees
Kellegil sarnaseid kogemusi?
Salongi lülitipaneel ka valmis.
Sellega oli ka väike probleem. Kasutasin LEDidega kipplüliteid.
Jama tekkis mootoriventilaatori lülitiga, süteem oli lahendatud nii, et ventika relee saab lülitussignaali radiaatori termolülitist ja ka salongist.
Lüliti ise on aga ehitatud nii, et OFF asendis läheb väljundi klemmile mass peale. Kui nüüd radiaatorilüliti jõudis otsusele, et relee võiks saada plussi peale, läks asi lühisesse ja juhtmed põlesid maha. Hea oli, et ma olin ise garaazi ees ja polnud sõidus. Kuna asi oli ehitusjärgus, polnud ka kaitsmeid vahel.
Asi ise näeb välja selline...
Järgmine eesmärk on kasutusele võtta 2108 solex karburaator.
Pikk jutt, si** jutt Panen parem pilte mis täna sai tehtud.
Pimedasse aega veidi lisavalgust...
Natuke pettusin nendes tuledes, valgustavad väga kitsast ala. Ideaalis oleks vaja teravamate kurvide jaoks stangeotstesse udukaid, mis valgustaks rohkem külgedele.
Aga lõpmatuseni tulesid ei saa juurde laduda, võib tekkida voolupuudus Tegelikult tekib juba praegu kahtlus, kas genekas jõuab laadida üle nende tulede. Kui suur G222 geneka tootlikus on?
Natuke pettusin nendes tuledes, valgustavad väga kitsast ala. Ideaalis oleks vaja teravamate kurvide jaoks stangeotstesse udukaid, mis valgustaks rohkem külgedele.
Aga lõpmatuseni tulesid ei saa juurde laduda, võib tekkida voolupuudus Tegelikult tekib juba praegu kahtlus, kas genekas jõuab laadida üle nende tulede. Kui suur G222 geneka tootlikus on?
Siis pead tuled risti keerama...
http://www.gopixpic.com/1280/lada-2105- ... ts-07*jpg/
http://www.gopixpic.com/1280/lada-2105- ... ts-07*jpg/
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ei ole kasutuskõlblik - segu moodustamise kohapealt on suurte koormuste ökonomaiser üks väga hea asi
mul on nipp olemas selle kätte saamiseks - olen neid vahetanud paar korda
kahjuks uut mul pole õnnestunud ei venemaalt ega ukrainast saada - kirjutasin Dmitrogradi ehk sealsed head inimesed toovad tehasest neid klappe paarkümmend tükki...
seda kannataks ise treida ka muidu
PS! 083 solex vajab siit sealt ümber tegemist!
mul on nipp olemas selle kätte saamiseks - olen neid vahetanud paar korda
kahjuks uut mul pole õnnestunud ei venemaalt ega ukrainast saada - kirjutasin Dmitrogradi ehk sealsed head inimesed toovad tehasest neid klappe paarkümmend tükki...
seda kannataks ise treida ka muidu
PS! 083 solex vajab siit sealt ümber tegemist!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Siis vaatab mis saab sellest solexist. Kui tekib sportlik huvi ja aega, proovin ehk midagi meisterdada. Kahjuks on ökonomaiseri düüs samuti kinni oksüdeerunud ja üle keeratud.
Uue solexi võiks osta küll, kuid lisaks sigulile on veel kaks masinat mis vajavad raha ja aega. Aga küll see karbuss ka tuleb, ega ta tulemata jää
Ja kuna 4.44 ülekannete hinnad on suure nõudluse pärast laes, otsin esialgu ehk 4.3 ülekande praeguse 4.1 asemele. Mai lõpus on Hiiumaal sprint, siis võiks all olla.
Uue solexi võiks osta küll, kuid lisaks sigulile on veel kaks masinat mis vajavad raha ja aega. Aga küll see karbuss ka tuleb, ega ta tulemata jää
Ja kuna 4.44 ülekannete hinnad on suure nõudluse pärast laes, otsin esialgu ehk 4.3 ülekande praeguse 4.1 asemele. Mai lõpus on Hiiumaal sprint, siis võiks all olla.