2105,teitur,1989

2105,teitur,1989

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis tasub see solex varuosadeks jätta - mul on 4-5 tükki selliseid, kus düüsid kinni mädanenud.
pole rentaabel remontida - odavam mõni teine kasutatud kärakas võtta ja sinna ehitada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Hangitud on korralikum 083 solex ja 02 ülekanne. Vajavad veidi kõpitsemist ja siis soojemate ilmadega keeran külge.

Sidur on isegi enamvähem korralikult ennast ülal pidanud, eks näis kas vajaski ehk mansettide sissetöötamist või tuleb probleem soojemate ilmadega tagasi.

Jääpeal ütles töölepingu üles generaator, mis sai asendatud 2110 omaga. Pole täpsemalt kursis 110 elektrisüsteemiga ja too hetk polnud aega täpsemalt lahata ka genekat. Kuidas sellel ergutuse süsteem toimib? Geneka enda seest tuli üks juhe pingereleesse vist, selle lahendusega ta laadima ei hakanud. Tõstsin selle juhtme sealt ära ja panin ennist kasutusel olnud ergutuse asemele ja hakkas laadima. Nüüd küll laeb aga kõigutab pinget töötamise ajal ( tuled vilguvad õrnalt). Originaalvoltmeeter on ka paras käkk, varsti viskan selle välja ja läheb digitaalne asemele.

Kumb spidomeetritross pikem on, kas 01 või 03 oma? Ise ei mäleta enam. Või kas sobib uuem niva oma? Praegune on igastahes liiga lühike.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Hakkasin 02 reduktorit lammutama ja leidsin sealt FIATi kirjadega poldid. Kas see võib viidata algusaastate reduktorile?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

02 reduktor on all ja tuleb uuesti maha võtta, sest jäi undama seekord. Varsti peaks ka solexi peale saama.

Kas ladaklubi.ee kleebiste kasutamine autol on lubatud vaid klubiliikmetel või ka teistel?

Kutse osalema Kärdla rahvaspridil 23. mail ;)

Pilt

Enne sprinti vaja vahetada ülemised sharniirid ja esimesed pidurikettad mis ei vasta nõuetele. Muus osas peaks täitsa SU kõlblik olema juba.

Kes on esimestest puuritud ketastest huvitatud, siis võib ühendust võtta. Kettad täitsa sirged ja sõitnud alla 1000km.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Võivad kasutada ka foorumi liikmed, ei pea omama klubiliikme staatust, et kasutada kleepsu ladaklubi.ee. Otseselt ei saa ka keelata Eesti Ladaklubi kleepsu kasutamast, aga siiani oleme ise neid väljastanud ainult klubiliikmetele ja loodame lihtsalt inimeste mõistvale suhtumisele.

Ehk siis ladaklubi.ee on vabakasutus.

Loodame et sprindil läheb kõik hästi ;)
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Arvan, et need puuritud kettad mingit eelist ei anna. Kas on sel siis mõttet, et need ära vahetad? Aga sprint tuleb linna tänavatel ehk puhas asfalt?
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Puuritud kettad vahetan tavaliste vastu, sest nendega ei saa tehnilisest läbi. Kas nad paremad on, või halvemad ei tea, see on nii suhteline ja keeruline mõõta.
Sprint peaks tulema linna sees jah, kuigi rada veel täiesti paigas vist ei ole, ma pole nii kursis ka.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Pole kusagil kohanud, et sellist asja vaadataks....aga tore, et vähemalt ausaid sõitjaid ka olemas ;)
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Omal kogemus puudub aga targemad mehed ütlesid, et võib probleeme tekkida. Ja võidujanu nii suur ka pole, et peaks sohki tegema :D Peaasi, et omal lõbus ja huvitav on, kõik muu on juba lisaboonus :)
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Kapott sai kaetud carbon kilega.

Alguses tundus asi lihtne ja hea...
Mõned tähelepanekud. Esiteks kile kleepimine alla 20 kraadise temperatuuri juures võib lõppeda kile rebenemisega. Päikese käes oli kõik ok aga hiljem vilus kleepides kile rebenes, kuna oli muutunud liiga jäigaks.

Kleepimist sai alustatud kapoti keskelt ja kaks süvendi kohta jätsime viimaseks. Tegelikult nii ilmselt ei tohiks toimida või tuleb kasutada nakkekrunti nendel kohtadel.

Pilt

Süvendite servadest kerkib kile üles...

Pilt

Pilt

Pilt

Pidurivedelik ka kangem nüüd.
Kuna ATE Super Blue Racing tootmisest maas, tuli valida midagi muud.
Asendusena pakub ATE typ200 vedelikku, kuid see üle 2x kallim :D

Pilt
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Selle kilega katmisel ning selliste "süvendite" juures tuleb kasutada soojapuhurit. Õige kasutamise juures on see kile võimeline nii palju venima, et enamus ei oska ettegi kujutada :)
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Sai ka sooja antud, ei olnud abi. Pigem viga vales suunas kleepimises, ma arvan.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Kust kohast nii laia kilet Saab? Ja mis maksab? Igalt poolt kust ma vaadanud olen , Saab 30 cm laiuste ribadena...
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

www.vinylexpert.ee 152cm lai kui ma ei eksi ja müüakse jooksva meetrina. Hind oli 14€ jooksva meetri eest.

http://vinylexpert.ee/catalog/black-carbon-glossy/
Nime poolest glossy aga reaalselt ma seda läikivaks ei nimetaks. Siiski parem kui tavaline 3d kile aga õige efekti saamiseks tuleks ikka üle lakkida.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Nonii

Kärdla sprint läbitud, tehnika pidas ilusti vastu. Kuna esimene sõit, siis võtsin rahulikult, et terve autoga lõppu jõuda :D See ka õnnestus, paremale esitiivale jäi vaid jälg rehvipuutest.
Mingi video on ka, väristab kõvasti aga paremat seekord pole. https://www.youtube.com/watch?v=aHiGk4V7yFU

Selge on nüüd see, et praeguses seades on auto liiga madal ja pehme. Praegu mõte panna ette volga vedrud ja taha 02 või niva omad. Võite anda ka soovitusi selle koha pealt.
Reduktor ulub korralikult ja tahab tugevamat regulli saada. Taldriku reguleerimisest abi pole, kui panna hambumine värvi järgi paika on lõtk olematu. Praegu on keeratud lõtk enamvähem normi aga hambumine nüüd kehva. Vist peab tigu nihutama, aga kummale poole? Ulub ühtlase koormuse all, gaasi vabastades on vaikne.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Mul ees niva originaal kõrgus ja taga niva -20mm .... jäik, kuid on vähe kõrge. Võta Venest -30/40mm vedrude jooks.....hind on sama, mis jooks niva omi, mida peab lõikuma hakkama.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

video on privaatne, ei näe
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Video peaks nüüd kõigile nähtav olema.

RRisto sul pilti on oma masinast, et näha kõrgust?
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Pilti kiirelt ei leidnud, kuid siit videost peaks ka aru saama (rehv 185/65R14) https://youtu.be/t2PcsDHs9Z0?t=1m14s :)
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Kes pole ketasluku sisse näinud, siis selline ta on. Alumises reas näha ka üks purunenud detail :(

Pilt
Vasta