2105,teitur,1989

2105,teitur,1989

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

külm õli on külm õli, aga tundub, et pumbas asi ei ole nagu ka mite mingites kanalite iseärasustes. MS filter viska minema ja pane see fram.

Samas, kas teist/uut pumpa ikkagi ei ole (ikka pika varrega 03/06/niva pumpa), et saaksid võrdluse?
Festina lente!
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Teist pumpa kahjuks pole jah.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tee see nuudiosa ringi, et sealt järgi ei anna enam ja pane kokku ning sõida :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Täna sai ennast piinatud -13 kraadises garaazis.

Tulemus näha videost. Tundub, et võib filtri süüks ajada selle jama. Huvipärast lõikan selle filtri mingi päev lahti ja piilun sisse.
Homme ajan masina tuliseks, näis mis numbrid siis tulevad.

http://www.youtube.com/watch?v=ElDWIAVX ... re=mh_lolz
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Tubli,

Karpa ei käi siiamaani korralikult nagu kuulda on :(
vaata, et sa filtrit enne üles ei sulata, kui lahti lõikad - tõenäoliselt on niiskus õlis sees ja lõi filtri kinni..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Küsiks nõu bensiinipumba kohta. Hetkel on peal MS uuema tüübi pump(kolbidega?)

Pilt

Tundub, et pumpab liiga palju. Filter on umbselt kütust täis ja mootori seisates hakkab vahetevahel(mitte igakord) teise lööri kütust immitsema. Nõelklappe proovisin vanu kui ka kummiotsaga, kuid kõigiga tulemus sama.

Kas asja lahendab vahelehtede lisamine pumba ja ploki vahele või kasutatakse muid nippe? Küsin, sest pole ise selle pumbaga tuttav veel.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

mul tundub selline õlisurve suht ulmeline... kindel et kell katki ei ole? :P
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Mis seal ulmet, see seal külma mootoriga ja ziguli õliga mis on teadupärast üsna paks. Soojana 1000 pöördel 0,8bar, 2000 peal praktiliselt 2bar ja suurtel pööretel üle nelja eriti ei lähe. Mootor ju ka tegelikult remonditud, pump ise on kasutatud.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Paneks üle pika aja midagi kirja kah:)

Niisiis auto sõidab, edasi astub hästi. Pöördesse läheb hästi. Poolsooja mootoriga tühikäik siiani kehva ja mina seda heaks ei saagi vist kahjuks :D

Mõni illustreeriv pilt hetkeseisust

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahepeal sai käidud Käina kardirajal toimunud AG Suvekarika etapil ja parimaks ringi ajaks tuli 00:52.052 millega võib enamvähem rahule jääda vist. Kes seal sõitnud võib mulle oma aegu öelda võrdlusmomendiks.

Hetkel on päevakorral salongi lülitite paigaldus(süüde,start,toide), tulekustuti kinnitused ja muu säärane. Kuna ma ise elektriga väga sinapeal ei ole siis küsiks nõu. Kas on halb mõte ühendada peavoolulüliti + kaabli vahele? Lüliti on tavaline kahe klemmiga mitte kolmekontuuriline nagu päris rallikatel. Mis juhtub kui töötava mootoriga + ühendus välja lülitada?
Varsti peaks plaani võtma ka esimeste ketaste ja klotside vahetuse.


Tagasilla kinnitamine trossidega ei õnnestunud ja panen parem väikesed koormarihmad, mida on ühtlasi lihtsam ka reguleerida.

Kere poolest niipalju, et karbiotsad juba roostetavad hoolimata happekrundi kasutamisest ja liivapritsist. Värvimine läks tegelikult tervenisti natuke nihu, terve pind on praktiliselt apelsinikoor ja sellest ka vähene läige. Tulevikus on plaan üks värvikiht lisaks lasta, ehk tuleb teine kord paremini välja:)

Peale nende asjade oleks vaja täiendada tasapisi ka velgede-rehvide varu. Asfaldi jaoks on mõttes vaadata midagi 14"-15", kruusakad praegu all olevatele velgedele ja talvekad 13" pleki peale.

Pimedate sügisõhtute jaoks on ka plaan juba välja mõeldud:D Hakata tegema uut plokikaant suuremate kanalite, kõrgema surveastme, kergemate ja vb ka suuremate klappide ning võimalusel tugevamate vedrudega. Praegune surveaste(9,7) siiski suhteliselt madal, sest lolli peaga tegin kolbidesse liiga suured süvendid. Sellest ka võibolla kehva tühikäik selle nukkvõlliga. Uue kaanega plaaniks 11-11,2 kanti ajada.


Plaanid on suured aga eks näis mis tempos neid realiseerida suudan:):D
Seniks kõik nõuanded ja taruseterad oodatud!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võtad praegusest kaanest 0,7 maha ja tuleb nagu tirtsti 10.5-10,8 surveaste kohe :)

kui peale liivapritsi liiva metalli seest korralikult kätte ei saa siis lähebki uuesti rooste varsti.
happekrunt pole kahjuks mingi ime asi.

rapla aeg on päris hea :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

 
olaaf kirjutas:
rapla aeg on päris hea :)
Pigem ikka Käina kardiraja aeg. Campil on seal meie masinad kihutanud. Vanadest teemadest saaks need ajad võrdluseks välja kaevata.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Küsimus- kas niva reduktor klapib klassiku sillaga 1:1 ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tagumine jah, esimesest sobib tigu ja taldrik ja differentsiaal
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Oleneb mis aasta vl. niva reduktor on, 2000 millalgi keskpaiku hakati 24nuudiga difreid panema ka taha.

kui 2121 või 21213 niva siis kindel et tagumine reduktor sobib.
Festina lente!
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

 
VäikeMägilane kirjutas:Oleneb mis aasta vl. niva reduktor on, 2000 millalgi keskpaiku hakati 24nuudiga difreid panema ka taha.

kui 2121 või 21213 niva siis kindel et tagumine reduktor sobib.
Tänan info eest ;)
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Väike uuendus

Ette said soetatud uued pidurikettad ja klotsid. Vanad kettad olid väga läbi, paksus alla 8mm.
Uutele ketastele puurisin augud sisse, augud teeks järgmine kord väiksemad aga muidu jäi ok. Klotsideks Ferodo TAR96B, mis peaksid olema veidi pehmemad.

Pilt

Soodsa pakkumise raames ostsin ka asfaldiveljed, Borbet T 15" ja 7,5" olid laiad vist. Rant ussitab, kuid selle saab peagi korda. Võibolla värvin ka valgeks, kindel veel pole.

Pilt

Veljejooksud on nüüd olemas ja tuleb hakata korralike rehve peale ostma = suured väljaminekud :( Talveks kindlalt Continental Ice contact, 15" velgedele võibolla Hankook ventus prime 2, mis peaks suhteliselt hea hinna/kvaliteedi suhtega olema.

Pilt ka pooleliolevast lülitipaneelist, mis tänaseks praktiliselt valmis, puudu vaid paar lülitit.

Pilt
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Poolteist kuud möödas, teeks väikse uuenduse.

Vahepeal toimusid keretööd vol. 2
Apelsinikoore lihvisin maha, suuremad mõlgid pahteldasin täis ja roostekohad sai ka likvideeritud.
Seekord õnnestus ka värvimine paremini.
Külgedel jäi värv väga hea, kapottidel ja katusel on mõned kohad krobelised, kuid sellest pole hullu. Üldmulje on palju parem kui enne, värvi toon tuleb rohkem esile ja läigib ilusti. Peale värvimist läks peale ka vaha.

Mõned pildid ka...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Talveks on ka naelrehvid olemas, need lähevad siis 14" Lada 110 plekkvelgedele mille värvimine on käsil hetkel.

Varsti peaks saabuma ka uus summuti lõpupütt.

Kellel vedeleb kodus 21073 solex karbuss või 02 reduktorit siis olen avatud pakkumistele.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Seletage mulle kui lollile, mis see silla ettepoole viimine umb. 16 mm annab? Muidu kõva projekt..Edu.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Värv on edev, aga roheline võretagune häirib silma.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
student kirjutas:Seletage mulle kui lollile, mis see silla ettepoole viimine umb. 16 mm annab? Muidu kõva projekt..Edu.
Rattad hakkavad vähe rohkem keerama ja keeravad ka ennast nurga alla..
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Vasta