2105,teitur,1989
2105,teitur,1989
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Hangitud on korralikum 083 solex ja 02 ülekanne. Vajavad veidi kõpitsemist ja siis soojemate ilmadega keeran külge.
Sidur on isegi enamvähem korralikult ennast ülal pidanud, eks näis kas vajaski ehk mansettide sissetöötamist või tuleb probleem soojemate ilmadega tagasi.
Jääpeal ütles töölepingu üles generaator, mis sai asendatud 2110 omaga. Pole täpsemalt kursis 110 elektrisüsteemiga ja too hetk polnud aega täpsemalt lahata ka genekat. Kuidas sellel ergutuse süsteem toimib? Geneka enda seest tuli üks juhe pingereleesse vist, selle lahendusega ta laadima ei hakanud. Tõstsin selle juhtme sealt ära ja panin ennist kasutusel olnud ergutuse asemele ja hakkas laadima. Nüüd küll laeb aga kõigutab pinget töötamise ajal ( tuled vilguvad õrnalt). Originaalvoltmeeter on ka paras käkk, varsti viskan selle välja ja läheb digitaalne asemele.
Kumb spidomeetritross pikem on, kas 01 või 03 oma? Ise ei mäleta enam. Või kas sobib uuem niva oma? Praegune on igastahes liiga lühike.
Sidur on isegi enamvähem korralikult ennast ülal pidanud, eks näis kas vajaski ehk mansettide sissetöötamist või tuleb probleem soojemate ilmadega tagasi.
Jääpeal ütles töölepingu üles generaator, mis sai asendatud 2110 omaga. Pole täpsemalt kursis 110 elektrisüsteemiga ja too hetk polnud aega täpsemalt lahata ka genekat. Kuidas sellel ergutuse süsteem toimib? Geneka enda seest tuli üks juhe pingereleesse vist, selle lahendusega ta laadima ei hakanud. Tõstsin selle juhtme sealt ära ja panin ennist kasutusel olnud ergutuse asemele ja hakkas laadima. Nüüd küll laeb aga kõigutab pinget töötamise ajal ( tuled vilguvad õrnalt). Originaalvoltmeeter on ka paras käkk, varsti viskan selle välja ja läheb digitaalne asemele.
Kumb spidomeetritross pikem on, kas 01 või 03 oma? Ise ei mäleta enam. Või kas sobib uuem niva oma? Praegune on igastahes liiga lühike.
02 reduktor on all ja tuleb uuesti maha võtta, sest jäi undama seekord. Varsti peaks ka solexi peale saama.
Kas ladaklubi.ee kleebiste kasutamine autol on lubatud vaid klubiliikmetel või ka teistel?
Kutse osalema Kärdla rahvaspridil 23. mail
Enne sprinti vaja vahetada ülemised sharniirid ja esimesed pidurikettad mis ei vasta nõuetele. Muus osas peaks täitsa SU kõlblik olema juba.
Kes on esimestest puuritud ketastest huvitatud, siis võib ühendust võtta. Kettad täitsa sirged ja sõitnud alla 1000km.
Kas ladaklubi.ee kleebiste kasutamine autol on lubatud vaid klubiliikmetel või ka teistel?
Kutse osalema Kärdla rahvaspridil 23. mail
Enne sprinti vaja vahetada ülemised sharniirid ja esimesed pidurikettad mis ei vasta nõuetele. Muus osas peaks täitsa SU kõlblik olema juba.
Kes on esimestest puuritud ketastest huvitatud, siis võib ühendust võtta. Kettad täitsa sirged ja sõitnud alla 1000km.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Võivad kasutada ka foorumi liikmed, ei pea omama klubiliikme staatust, et kasutada kleepsu ladaklubi.ee. Otseselt ei saa ka keelata Eesti Ladaklubi kleepsu kasutamast, aga siiani oleme ise neid väljastanud ainult klubiliikmetele ja loodame lihtsalt inimeste mõistvale suhtumisele.
Ehk siis ladaklubi.ee on vabakasutus.
Loodame et sprindil läheb kõik hästi
Ehk siis ladaklubi.ee on vabakasutus.
Loodame et sprindil läheb kõik hästi
Kapott sai kaetud carbon kilega.
Alguses tundus asi lihtne ja hea...
Mõned tähelepanekud. Esiteks kile kleepimine alla 20 kraadise temperatuuri juures võib lõppeda kile rebenemisega. Päikese käes oli kõik ok aga hiljem vilus kleepides kile rebenes, kuna oli muutunud liiga jäigaks.
Kleepimist sai alustatud kapoti keskelt ja kaks süvendi kohta jätsime viimaseks. Tegelikult nii ilmselt ei tohiks toimida või tuleb kasutada nakkekrunti nendel kohtadel.
Süvendite servadest kerkib kile üles...
Pidurivedelik ka kangem nüüd.
Kuna ATE Super Blue Racing tootmisest maas, tuli valida midagi muud.
Asendusena pakub ATE typ200 vedelikku, kuid see üle 2x kallim
Alguses tundus asi lihtne ja hea...
Mõned tähelepanekud. Esiteks kile kleepimine alla 20 kraadise temperatuuri juures võib lõppeda kile rebenemisega. Päikese käes oli kõik ok aga hiljem vilus kleepides kile rebenes, kuna oli muutunud liiga jäigaks.
Kleepimist sai alustatud kapoti keskelt ja kaks süvendi kohta jätsime viimaseks. Tegelikult nii ilmselt ei tohiks toimida või tuleb kasutada nakkekrunti nendel kohtadel.
Süvendite servadest kerkib kile üles...
Pidurivedelik ka kangem nüüd.
Kuna ATE Super Blue Racing tootmisest maas, tuli valida midagi muud.
Asendusena pakub ATE typ200 vedelikku, kuid see üle 2x kallim
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Kust kohast nii laia kilet Saab? Ja mis maksab? Igalt poolt kust ma vaadanud olen , Saab 30 cm laiuste ribadena...
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
www.vinylexpert.ee 152cm lai kui ma ei eksi ja müüakse jooksva meetrina. Hind oli 14€ jooksva meetri eest.
http://vinylexpert.ee/catalog/black-carbon-glossy/
Nime poolest glossy aga reaalselt ma seda läikivaks ei nimetaks. Siiski parem kui tavaline 3d kile aga õige efekti saamiseks tuleks ikka üle lakkida.
http://vinylexpert.ee/catalog/black-carbon-glossy/
Nime poolest glossy aga reaalselt ma seda läikivaks ei nimetaks. Siiski parem kui tavaline 3d kile aga õige efekti saamiseks tuleks ikka üle lakkida.
Nonii
Kärdla sprint läbitud, tehnika pidas ilusti vastu. Kuna esimene sõit, siis võtsin rahulikult, et terve autoga lõppu jõuda See ka õnnestus, paremale esitiivale jäi vaid jälg rehvipuutest.
Mingi video on ka, väristab kõvasti aga paremat seekord pole. https://www.youtube.com/watch?v=aHiGk4V7yFU
Selge on nüüd see, et praeguses seades on auto liiga madal ja pehme. Praegu mõte panna ette volga vedrud ja taha 02 või niva omad. Võite anda ka soovitusi selle koha pealt.
Reduktor ulub korralikult ja tahab tugevamat regulli saada. Taldriku reguleerimisest abi pole, kui panna hambumine värvi järgi paika on lõtk olematu. Praegu on keeratud lõtk enamvähem normi aga hambumine nüüd kehva. Vist peab tigu nihutama, aga kummale poole? Ulub ühtlase koormuse all, gaasi vabastades on vaikne.
Kärdla sprint läbitud, tehnika pidas ilusti vastu. Kuna esimene sõit, siis võtsin rahulikult, et terve autoga lõppu jõuda See ka õnnestus, paremale esitiivale jäi vaid jälg rehvipuutest.
Mingi video on ka, väristab kõvasti aga paremat seekord pole. https://www.youtube.com/watch?v=aHiGk4V7yFU
Selge on nüüd see, et praeguses seades on auto liiga madal ja pehme. Praegu mõte panna ette volga vedrud ja taha 02 või niva omad. Võite anda ka soovitusi selle koha pealt.
Reduktor ulub korralikult ja tahab tugevamat regulli saada. Taldriku reguleerimisest abi pole, kui panna hambumine värvi järgi paika on lõtk olematu. Praegu on keeratud lõtk enamvähem normi aga hambumine nüüd kehva. Vist peab tigu nihutama, aga kummale poole? Ulub ühtlase koormuse all, gaasi vabastades on vaikne.
Pilti kiirelt ei leidnud, kuid siit videost peaks ka aru saama (rehv 185/65R14) https://youtu.be/t2PcsDHs9Z0?t=1m14s