2105,teitur,1989

2105,teitur,1989

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Diffrile varuosa hangitud ja kokku ka laotud.
Lisaks soetasin 5.1 ülekande.

Sain ka ühed väidetavalt volga vedrud. Kas nad tegelikult ka on ei tea, tunduvad kuidagi pehmekesed.

Pilt

Traadi paksus 14,5mm vs siguli 13,5mm. Siseava 99mm ja väljast 128mm. Keerdusid on küll ühe võrra rohkem kui mu allolnud siguli vedrul.
Pikkus on 30-31cm, ca 3cm lühem kui allolnud lõigatud siguli vedru. Nendega vist erilist tõstet nüüd küll ei saavuta isegi lõikamata kujul.

Keegi oskab arvata, mis vedrudega tegu või õelda volga vedru pikkuse?

Netist uurides on jäänud arusaam, et 1-2 tiiru lõigatud volga vedru on ralli jaoks ok, siis nende puhul jääb küll põhi üsna maadligi.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Kas esimese vedruga tegemist ?
Vaata minu projekti alt, seal antud lada originaal vedru pikkus ja niva vedru pikkus ja traadi lõbimõõdud uutel asjadel. Olemas ka pildid kust saad lugeda keerde.
Võib olla küll volga aga samas võib olla ka mosse.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Esimeste kallal pusin jah. Panin täna ühe alla ka, jäi sentimeetri jagu madalam ja sama vedel ikka :( Pilte uurides tundub volga omadel 10 keerdu aga sellel nagu 9. Ilmselt pole tegu siiski volga omaga. Ainuke väljaloetav kiri vedru peal on hind 5 rubla.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
teitur kirjutas:Esimeste kallal pusin jah. Panin täna ühe alla ka, jäi sentimeetri jagu madalam ja sama vedel ikka :( Pilte uurides tundub volga omadel 10 keerdu aga sellel nagu 9. Ilmselt pole tegu siiski volga omaga. Ainuke väljaloetav kiri vedru peal on hind 5 rubla.
arvestades Volga kaalu siis peaks olema nagu puupakk seal vahel !
Arvan, et tegu mosse vedruga.
Aga millist amorti kasutad ?
Amot annab vähemalt 50% jäikusest.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Amordis kindlasti asi ei ole, need on Bilstein B6 sport. Ilmselt siis mingi muu masina vedrud jah.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

volga vedru pähe müüakse 5-te osadel andmetel isegi 7-t erinevat vedru.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Nii...

Panen üle hulga aja midagi jälle kirja.
Jonxi käest sain ühe viiese kasti, väidetavalt viskas esimest käiku välja. Otsustasin siis kasti enne lahti võtta ja üle vaadata, kui alla panen. Mainin ka ära, et see on esimene käigukast mille kallal käisin.

Ülevaatuse käigus tuvastasin lahtise otsamutri, sellega seoses ka kulunud viienda käigu muhvi hambad ja lisaks veel neljanda käigu muhvil sarnane kulumine viienda omaga. Laagrid ja muud osad tundusid korralikud, kaasa arvatud sünkronisaatorid.

Sünkrod nägid kõik välja sellised... ka stopperrõngaste tagune pind oli kulumata.

Pilt

Niisiis tellisin Mägilase käest uue viienda hammakakomplekti ja sidurivõlli koos neljanda hammakaga.

Kokku ladumisel tekkis üks kahtlus, 1-2 käigu lülitusmuhvi ja sünkrorõngaste vahele jäi kahtlaselt suur lõtk.
Pilt

Kuna detailidel ülemäärast kulumist ei suutnud leida, siis ei osanud ka asjast midagi arvata.
Ladusin kokku ja täna siis selgus, et see lõtk ikkagi ei peaks nii suur seal olema :D Kolmandalt teisele lülitades käib suur ragin ja esimesele lülitus pole ka just kiita.


KÜSIMUSED: Kuidas seda lõtku likvideerida? Uued sünkronisaatorid panen kindlasti, aga sellest ilmselt ei piisa? Kas on olemas eri mõõtudes muhve sinna vms? Mis võiks see lõtk seal olla normaaltingimustes?

Muidu oli kast ok, ja kõik käigud püsivad sees.
Pilt

Pilt

Vahetusse läks ka vända tagumine simmer, mis oli paigalduse käigus viga saanud ja lekkis. Kulunud kardaanirist leidis samuti asenduse.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Tegin valmis sellise jupstüki...

Pilt

Pilt

Järgmine nädal proovin külge panna.
Kui kellegil huvi siis motiveeriva tasu eest võin paar tk. veel teha.

Ostsin veel -30 sportvedrud.
Pilt

Esisilda panin nad juba paika ja kõrgus jäi ca 1cm kõrgem ja veidi jäigem. Ees läksid veel vahetusse rattalaagrid, seekord otsisin korralikud nõuka aegsed laagrid. Enne olid all MS p*sk mida ei soovita kasutada.

Järgmine nädal on väike puhkus ja siis loodaks veel ära vahetada tagumised rattalaagrid FAG toodangu vastu, tagumised vedrud ja reduktori 5.1 vastu ning teha sillastend. Kui läheb hästi jõuab ka ehk käigukasti korda teha. Siis saab masina enne külmade tulekut korda :)

Pilt
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Käigukasti kohta: kui läheb raksuga sisse siis sel juhul on viga ikkagi sünkros, lülitusmuhvis ja käigumuhvis. Lülitusmuhvil ongi seal mingisugune lõtk, aga seda lõtku võib suurendada käigulülituskahvi võlli fiksaator kuuli soone kulumine.
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Muhvid ja sünkrod ongi tellitud ja lähiajal peaksid saabuma.
s
sm.vanapagan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Sept 2014 09:15
Asukoht: Elva
Autod: 2103

Postitus Postitas sm.vanapagan »

Kas keegi võiks seletada mulle et milleks on hea nii aeglane reduktor?
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kiirendus kõvasti parem. Kunagi sõitsin 4.1 hega. Olin alati kuskil keskel. Soetasin 4,7 siis segasin juba veidi kaarte. Kuid esiotsa meestel kõigil 5.1
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Shit happens....

Pilt

Tuleb kasutada mõnda teist lahedust. Ootan ideid, pilte kuidas seda nuudiosa tugevdada.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Tegin seekord nii..
Pilt
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

See auto leidis omale nüüd uue omaniku!

Jäi saarele ja uuele omanikule tuleb soovida poodiumikohti. Suure tõenäosusega näeb autot juba Varbola rahvarallil.

Aga kuna loodus tühja kohta ei salli, siis uus masin oli peres juba enne kui rohelise müük üldse susisema hakkas.
Selle kohta siis varsti uus teema.
Vasta