21061, Ruc1990, 1981

21061, Ruc1990, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

21061, Ruc1990, 1981

Postitus Postitas Ruc1990 »

Tere kõigepealt siis kõigile :cool:
Juhtus siis kurb sündmus, ning jäi mulle ja mu vennale üsna heas seisus, hästi hoitud žiguli, aga kuna ma autohull ja meeldib nokitseda, siis hoolitsen vanakese eest ise.

Pilt

Pilt


Täpsemalt on siis tegu 1981a 21061 mudel3. Mootor siis 03 oma 1500, täpsemalt 03 blokk ja 011 kaanega, passi järgi 55kw. Läbisõit on 88xxx ja seda esimesel ringil, kuna minu vanaisa ostis selle uuena kunagi ja kaustatud sai seda põhiliselt poeskäigu autona suvilas, talvel sõitnud pole, ning vihmaga lükkus poeskäik edasi.

Pilt

Auto ajaloost siis niipalju, et 1991 väike avarii, keerati ette, ning möödapõigates libises metsa, vajus küllili ja katusega jäi vastu puud, (kõrvalistuja poolele vajus) ühtegi mölki vms ei tulnud, küll aga oksendamiseni kriime, niiet sai auto lastud täielikult üle värvida, originaal värvi õnneks...

Pilt

Pilt

kusagil 90datel vajus suvilas autovärav vastu juhiust, ning see sai külasepa poolt puidu pahtliga ja suvalise analoog tooni siksivärviga tupsutatud,,, ehk siis vaja üle värvida lasta juhiuks, lisaks on juhipoolt tagauksel miskipärast ülevärimisest üleskeenud ca 5x5cm laik. ning juhipool taga on porilapats kaduma läinud ja sealt alt ka tahaks maalri kätt natukene tagapõlle äär, körvalistujapoolne esitiiva nurk on ka tupsutatud selle värviga. aga sellega ka lõppeb kehva seis kerel, paar pilti siis ka 5aastat või isegi kauem pesematta autost, ehk annab aimu kuidas on autot hoitud. Pildid tehtud siis kui lumi suland ja sai auto välja ajada esimest korda garaazist.

Pilt

Vigane külg siis, tegelt midagi hullu pole aga ming häirib.. :D
Pilt
Pilt


Pilt

Autol küll oli kehtiv üv, kuid viimanekord mainiti ja ma ise ka tundisin, et pidur peal, häälejärgi taga, justkui paremal, ning seda kinnitati ka piduri stendis, ehksiis tagapiduri silindri vahetus oli liigutus nr1.

Pilt

32a vanad tagapidurid seestpoolt
Pilt

Siis liigtutus nr2 oli hr. Reinu juurde laagris, et saada aus arvamus, et mis vigane ja mis tegema peaks veel. Tulemus oli, et auto on ideaalselt korralik. :D
Kuid poolepealt andis klapikambri kaane tihend järele
Pilt

sai siis too vahetatud, ning kuna 2 aastat tagasi kui ketimüra tekkis sai kett ja pingutid jne vahetatud, siis uut tihendit ei leitud ja pandi mootor sanitaar silikooniga kokku :o läbipaistev silikoon ja terve mootopriruum ja käigukast ja pöhjaalune leemendas ca 2-5mm paksust öli ja tomuliiva segust...
sai siis puhastatud nagu segane kõike mitu päeva... kahjuks vanast olukorrast pilti ei teinud, aga eks siin vist kõik oskavad ette kujutada...

Pilt

Pilt

Pilt

piinlikult puhastatud sai ka altpoolt, karteri ja veermiku kaitse eest ära ja ka sealt köik puhtaks
Pilt

käimari juurde veel siin polnud jõudnud puhastusega.
Pilt

Ja tulemus siis

Pilt


Pilt
Pilt

puhastuse käigus sai siisklapikambri kaane tihend, ning karteri tihend vahetatud, leidsin karterist ketitalla tükke ja metallist võllikaela moodi tüki. Ning siis ka öli vahetus ühehooga..

Lisaks siis sai ka vaha maha pestud, uskumatult palju oli seda, samas paarkümmend aastat iga suvi vahatatud ka :lol
aga löpuks sain maha ja panin uue peale, soome paadivaha, nanotech paasil kollakas toonivaha. Julmalt läigib auto, öösel linnapeal on huvitav sõita, ilus lausa...


Aga salongi poolepealt ka siis natuke, sisu on pruun, armatuuris puitliist, ning istmed 2 toonilised pruunid, aga tagaistme seljatugi on päike ära tapnud, niiet esialgu jääb seljatoe kate peale, sellest ka 1 pilt, istmekatted on punased peal igalpool

nörganärvilistele mitte soovitatav
Pilt

sai siis lastud taastada ka makk, mille pärituolu on usa 80dad, et kunagi selle sisu lasta ümber tösta originaal makki, aga pilti kahjuks hetkel pole,

Kroom on kerel olemas pea kõik, kuid samas tiivakaare kroomidel kahel on mõlgike, ära on võetud ja kadunud tagaluugi liist, kardeti et läheb rooste luuk sellega ja nüüdkseks kadunud. velje kupplid ka kadunud, alles on aga kroom rõngad mis kupli kõrvale käivad, 5tk ja ölipaberis.

Aga hetkel venib juba pikaks jutt, et eks tegutsen millalgi edasi autoga kui linna satun, nimelt tema garaaz asub mustamäel, mustika juures, need kes mustikas käivad ja näevad mind seal (teine vahe parklas) võivad julgelt juurde tulla tere ütlema..

aga möni pilt veel albumist.

Pilt


Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Tere!

Ise liigun samuti Mustamäe kandis ja olen sellest autost selle garaaži ukse juurest isegi möödunud. Kui teinekord peale trehvan, siis teen juttu. Ilus auto ju ka.
v
VAZ 21061
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 14 Okt 2012 20:06
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz 21061 1986

Postitus Postitas VAZ 21061 »

Ilus auto.:)
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

27-05

nonii, vahepeal siis natuke sai proovitud ja tehtud edasi autot.
Selgus, et karpas on ilmselt midagi ära, kas membraan mingine või kummitihend, igatahes co paika ei saa, ehk siis 1päev see hr.Reinuga ette võtta ja pulkadeks karpa ja kõik vigane asendamisele.(rem komplekt on 7.60) Süüde sai paika ilusti rahulikult pandud ja kontrollitud isegi mitukorda, aga kuna kütte segu endiselt paigast, siis ei käi veel nii nagu peaks, ning sõitmine on raskendatud kohati.
Ja nagu sellest vähe poleks, on mul genekas ära, et kontrolltuli kustuks, peab enne auto kohapeal soojaks tuksuma, siis pöördesse laskma, aga tühipöördel laadimist pole ja söiduajal käib see 16v kanti ja pulsseerib 12-16(vahel lausa 18) vahel. Tulemus see, et 1 suurem tiir linnapeal ja hea önnega sain garaazi juurde ära, kui tuled kollakaks muutusid ja aegajalt oli tunne nagu uputaks üle kiirendades, siis sai suund tagasi võetud ja ca 500m enne garaazi suri aku lõplikult, niiet jalutuskäik teise auto juurde ja akuga tagasi, siis sai veel mittehäbiväärsel viisil ise garaazi peitu temaga, aga aku tappis lõplikult, ctek teda jutule ei võtnud enam... Esialgu käin niipalju juhtmete ühendusi üle kui saan, ning vahetan harjad,, ta mul välise regulaatoriga, ning originaal välimusega regulaatorit pole saada enam, siis tuleb analoog, ning otsin originaali.
Esialgu tahaks veel ajada joont, et oleks auto võimalikult originaali lähedane...

A ja originaal punased küünlajuhtmed saan kingiks, originaal küünlad ka olemas, ning orig, jagajakaan, saab vaate päris heaks, idee oli, et orig aku ka otsida kusagilt ja lihtsalt pildiks peale laduda need jupid kui kusagil pilti teha autost...:cool:

mustad nr võin ära unustada, pisi deffekte liigapalju küljes, aga omalõbuks ikka võib vaikselt nokitseda..

otsin hetkel siis ühte kroom ussr kojameest. Tagaluugi kroom liistu, ning originaal radikat, millel vända varre auk sees. originaal makki, (lääne blokk sees juba), ning vähemalt 1 keeratav nupp oleks alles :D
Kroom kupplid velgedele ka otsimisel, rõngad vaatasin üle, 4tk vajavad puhastamist aga kroom korras ilusti iseenesest..
ainuke asi, et kas 061 originaal kuppel on see plast kapsliga? kole ju.. et kust otsida ja milliseid saada on ültse..
http://www.okidoki.ee/item/2406800/
sellised oleks vist ilusad, aga kuulutuses pole nr..
igatahes eks millalgi lähen vaatan edasi, et mis teha annab...




21-06

E: Asjalik kuupäev:cool:
Igatahes, sai siis harjad vahetatud, selgus et vanad olid veel pikemad kui uued, aga kuidagi önnestus vana murda, niiet sellega läks nii nagu alati.
Sai siis hangitud pingeregulaatori analoog
Pilt
Nüüd siis tühipõõrdel koormusega laadimist pole, aga sõidu ajal on, ning ei loobi enam üle 15 voolu. Ehk kui jälgin, et pööre üleval oleks natuke linna sõidul siis pole hullu.
Aku sai ka uus ostetud 55Ah, ehk piisav.
Kasutusel on mul pedaali lukk ja roolilukk, ning siis pildike ka raadiost.
Pilt
Pilt
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

Vahepeal siis sai vahetatud bensupumba kinnituse plastik, kuna hakkas lekkima tugevalt. Lisaks sai vahetatud salongis soojakraan, hea sõita öhtuti kui tuba soe on.
Ning jälle uus aku, samasugune. Selgus, et genekas ikkagi ei lae, genekas kriunus ja käunus, ning laadimine kadus ültse ära. Önneks kaugel mittevere sugulase mitteveresugulasel vedeles garaazis klassiku genekas, Rihmaratas loperadas, ning laadimine puudus, kuid harjad olid otsa saanud lihtsalt. Pesu ja kahest 1, ning toimib. Klaasipesu paak sai ka vanauus, kuna eelmine oli purunenud. Ma niikuinii ei kasuta seda, aga asi on põhimõttes :)

sai siis üxpäev vaadatud garaages ringi natuke et mida huivitavat vedeleb ja mida võiks külge panna. Kroom lisatuled tunduvad huvitavad, aga kuhu nad käivad, kas ka mingine originaal koht olemas neil?
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Ning sai ka kilp-röngas proovitud
Pilt
Kuidagi poolik tundub, midagi nagu puudu, kuigi juba paljuparem kui paljas plekk velg..
Pilt


Sai siis ka pagassi natuke puhastatud ja matialla piilutud, varuratta kummilutu on puudu, ning pöhi on ilus.

Pilt
Pilt
Pilt

Sai välja võetud ka istmekatted ja pöranda kummimatid, ning välja tuli vägagi eeskujulikus korras salong, aga pilti hetkel pole.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Mootor seestpoolt maru rokane. Ja nüüd siis lääne õli sees? Ühel pildil näha originaal pingeregulaator. Leidsid pagasnikust, see siis nüüd olemas? Kojamehed on 2106el selliste peenikeste raamidega. Ungaris tehtud. Kilbid on jah plast südamega. Kas ilukilbid nüüd olemas?
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Tervitus.

Need kroomiga lisatuled on udulaternad. Nende paigaldamiseks peaks stangedele puurima augud. Mina seda ei teeks ja paneks laternad õlitatult riiulile tagasi, sest auke ei saa hiljem kinni panna. Veel võivad ülevaatuse onud hakata otsima "E" tähiseid ja nende puudumisel võib neil juhe kokku jooksta.

Kui aga satuks ette juba udulaterna aukudega stange, siis võiks edevusest tuunida küll.

Sellel pildil http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 57face.jpg on jah originaal pingeregulaator. Kui sul see ei tööta, siis toon sulle mõne töötava. Mul on kojamehe vardaid ka, kuid need 2101 omad ja võibolla pisut erinevad.

Ega nüüd jääb veel vaadata "2106 varuosadeks" kuulutusi, et saada korralikud istmed. Soovitavalt 1981. a. väljalaskega.
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

Mootor oli jah rokane kergelt, ning lääneõli sees, küllaga kvaliteet mineraal. Valvoline classic 15w30 kui õieti mäletan. Järgmine õlivahetus on plaanis teha ca 4000 km pealt, ning piiluda ka kaane alla, et võrdlev pilt teha ja klapid regullida.
Pingeregulaator oli tegelikult garaažis sahtlitaga, ning mitte tõõtav. Pealepannes hakkas suitsema, ning laadimine puudus. Panin lihtsalt pagassi kaasa, et oleks nö näidis kaasas.
Peenikeste raamidega kojamehed olemas, jube tuhmiläikega ja koledad :D aga eks proovin elustada, muidu paks lai täiskroom kojamees on nagu ilusam. Ning nägin ühe 01 küljes täiskroom kojamehe hoovastikku ka, vägailus oli.
ilukilpe on 1 mis enamvähem sirge, ülejäänud on utiil. Aga ega valgeäärega kummribad siia kunagi käinud? iseenesest aitaks kõvasti kaasa vist välimusele.
http://www.sovietcarparts.com/epood/VAL ... -KOMPLEKT/

E: olgu, kui peab augu puurima siis jääb ära. Istmetest on vaja ainult tagaistet. Ühe klubilisega siin mailivahetus pooleli, ehk kuidagi saab selle ka.
Aga eks astu läbi mul garaazi juurest kui sinna satun jälle, saadan sulle äkki sõnumi kui tean, et sinna asja jälle...
(mul omal ca 60km garaaži)
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

2106el ongi kojamehed ja varred tuhmmustad, sul nad lihtsalt pleekinud. Ei ole kroom ega must. Veljed võiks liivapritsist läbi lasta ja värvida.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ilus masin, omal sellist tooni 06-si mitu tükki läbi käinud :)

Kas sul temperatuur tihti nii kõrgele ronib? Seda võiks üldiselt juba probleemiks pidada!
Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

temp ronis niikõrgele kuna väljas palav ja auto käis pikalt kohapeal, aga el.vent sekkib ilusti ja jahutab ruttu maha, nüüd peale antifriiisi vahetust on ka asi paremaks läinud, täiesti punasepeale ära ei lähe nöel, ning sõidus olles püsib temp ilus, ning maanteel ka püsib..
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tee see väljaminek ja hangi kapoti alla uued pleekimata plastanumad ;) Kui juba poleerimine ja pesemine käib siis see oleks vägagi teemasse ja teeks üldmulje palju värskemaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

Nonii, auto siis nüüd talveks ära pandud, kuna tehnika oli viimasepeal, ning midagi tegemist ei vajanud, siis viisin kaugele garaazi, et lollipeaga näppima ei saaks minna :D



panen ka mõne pildi kui need laetud saavad...
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: https://t.me/pump_upp
Autod: VAZ 21013
Kontakt:

Postitus Postitas Fortran »

Ilus auto!

Kas seda hirmu ei ole, et talvel seistes midagi kinni jääb? Ma küll ei tea, kas see on päris õige, kuid talvel sõidutan oma masinat garaažis umbes kord kuus edasi-tagasi, lasen mootori soojaks, laen vajadusel akut. Ühel aastal, kui olin terve talve võõrsil, oli kevadel mitmeid negatiivseid üllatusi nii siduri, piduri kui karpaga. Väikest profülaktilist "elavdamist" tehes pole aga kevadel mingeid probleeme esinenud.
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

09.12.2013
Auto seisab kahjuks minust üle 100km eemal, ei saa seal käia niitihti kui tahaks.. ning paigutus on ka garaazis selline, et võimatu ligi saada autole, aga nüüd enne jõule või jõuludel tahaks käia vaatamas küll... ma lasin pisikese tilga pritsist öli silindritesse ja aku töin tuppa, uksed esimeses astmes ja aknad pool lahti. Rohkem pähe ei tulnud... Karpa kappremont komplekt on ostetud juba, kuna oli probleeme sellega, et co kõikus jubedalt, ülirikka ja lahjaseguvahel. aegajalt jäi nii lahjaks, et oli juba raske käivitada.
pildid kahjuks hävinenud.. (ega keegi siin ei tegele kövaketastelt andmete taastamisega..)

E: 30.04.2013
Nonii, auto keilasse toodud, esimesel võimaluse üv peale ja suve nautima..
Käima läks ilusti, natuke meelitamist küünaldetta, ning siis küünlad sisse ja läks poolest pöördest... Aga 2 küünalt olid ajaga aanusesse läind ? Otsetee siksi poodi ja uued küünlad, ning käis nagu uus :lol
Hetkl läbisõit siis 90225km.

Aga nüüd siis, et kes kus teeks mõistliku kvaliteediga, ning mõistliku hinnaga värvimise, karpidel on esimesi mulle märgata, ning 2 ust, ja kivipritsmed alläärele liiga teinud...
esialgu saaks ilmselt jupitada seda värvimist, et terveauto ületuiset pole tarvis...


Pilt

heameel, et endiselt kõik mis küljes ka töötab :D
Aga veermik tahab ka tähelepanu saada, loks on roolil suuremaks läinud, ning see härib, enne nagu ei pannud teda tähelegi, aga kehvemal teel pikkamaad on väsitav sõita nimodi... lisaks saab aegajalt pidurdades esiveermikust nagu naksu kätte, miskit on seal ära väsinud... :rolleyes

06.09.2015

Tere jälle üle pika aja. Elukaardid nimodi kätte mänginud, et hetkel sai olude sunnil ajutiselt siksist pöhi liikur.
Peres küll naisel Volvo s80. Aga las see jääb pereautoks, lapsi vaja väheke turvalisemas keskkonnas liigutada. Ise liigun garaazi ja poe jne vahel siksiga. Garaazis mul RangeRover millel kadus silindris surve :mad:

Siguliiga olen teinud täpselt mittemidagi vahepeal. 2 suvepeale kokku sõitnud pea 1000km. Selle ajaga on mootor kergelt higistama hakanud mönekohapealt, ning sarniiris lötk kasvand niipalju, et sain ta löpuks leitud üv silla logistamises. (patustan sellega et üv hetkel läbi, aga ei hakka 1 kuuks tegema. Ise tean, et pidurid korras ja auto viisakas.)

Või tegelikult niipalju sai tehtud, et juhiistme siin oli põhjaküljest lahti rebenenud. See sai kokku keevitatud.
Aga rohkem pole midagi teinud. Ega pole ka väga vaja midagi teha, Karpa rem komplekt võiks ju külge laduda, aga otseselt vajadust pole kuna soekäivitus probleem läks ise korda. Sarniiri lõtku kruusateel ei kuule, haudvaikuses pidurile öösel tippides on kuulda/tunda väikest plaksu.

lähituleviku plaanidest on sõita see 1 kuu ära ja siis mahlad vahetusse ja talvekorterisse peitu. (soovitatakse enne talve vahetada õli enne seismajätmist, kuna õlis metalli osakesed hakkavat vanaõlis roostetama ja korrodeeruma, ning probleeme tekitama.) Lisaks tahaks sumpsil pädeva keevitusega ülevaadata eesimese püti liides. Justkui teeb nagu häält. Mu enda keevitus on liiga lahja, et sumpsikallale minna, ning garaazis jeepus ees, et altpoolt ültse läheneda. Teised ei kuule aga mina kuulen, et hääl muutunud ja mingi jama seal on.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Kena ja korras auto! Ülevaatusele vòib minna 3 kuud varem ka. Ehk kui on detsember ülevaatuskuu siis juba septembris vòib minna :)

 [quote="Ruc1990"]

(patustan sellega et üv hetkel läbi, aga ei hakka 1 kuuks tegema. Ise tean, et pidurid korras ja auto viisakas.).
Vasta