21063, LadaMees001, 1987
Postitatud: 23 Veebr 2013 16:30
Tere!
Mõtlesin, et panen siis ka oma vana auto siia teistele näitamiseks.
Tegu on siis Vaz 21063 mis lasti välja 1987.a. Auto osteti tutikalt umbes aasta hiljem peale tootmist. Autol on olnud tänasepäevani ainult üks omanik. Ja on siiani täiesti kasutuskõlblik peale remonti. Lada on seisnud siis kuivas garaazis kõigest 11a. Umbes kuuaega tagasi tuli mõte et vaataks mis autol iseenesest viga on et keegi ei ole temaga sõitnud ega tööle pannud. Enne kui auto seisma jäi tehti kapitaalne välimuse parandamine. Enne remonti Isa sõnul oli auto päris kole ja mõlke täis kuna sai auto küli sõidetud.
Esimesed vead mis silma jäi sai ära parandatud kiiremas korras.
Autot olen ise remontinud täiesti üksi
Ära sai vahetatud küünlad, jagajakaas, küünlajuhtmed koos piipudega, õhufilter, õlifilter,bensiinifilter,mootoriõli,radikas,tosool jne.
Ime kombel ei olnud peale 11a seismist kinni roostetanud ükski piduriketas ainult tühjaks läinud esirehvid olid puruks pragunenud.
Vaja on veel teha väiksemad välimuse parandused ja välja vahetada jagaja sest vana jagaja on liiga vana et edasti töötada.
Vaz-il on siiani originaal puidust sisu mis pole hallitama läinud.
Enamasti on autol originaal varuosad peale bensiini paagi ja radiaatori.
Kütuse paak oli kahtlasel kombel seest roostes ja kui märkasin et paak pole kasutuskõlblik sai koheselt ostetud uus paak mille võimaldas mulle kasutaja Mauri. Radiaatori õnneks ei pidanud uut ostma kuna leidsin vana vaz 2103 radiaatori kuuri nurgast mis oli täiesti kasutuskõlblik.
Mõningad pildid siis masina präegusest seisikorrast:
http://fotoalbum.ee/photos/LadaMees001/sets/1350767
Mõtlesin, et panen siis ka oma vana auto siia teistele näitamiseks.
Tegu on siis Vaz 21063 mis lasti välja 1987.a. Auto osteti tutikalt umbes aasta hiljem peale tootmist. Autol on olnud tänasepäevani ainult üks omanik. Ja on siiani täiesti kasutuskõlblik peale remonti. Lada on seisnud siis kuivas garaazis kõigest 11a. Umbes kuuaega tagasi tuli mõte et vaataks mis autol iseenesest viga on et keegi ei ole temaga sõitnud ega tööle pannud. Enne kui auto seisma jäi tehti kapitaalne välimuse parandamine. Enne remonti Isa sõnul oli auto päris kole ja mõlke täis kuna sai auto küli sõidetud.
Esimesed vead mis silma jäi sai ära parandatud kiiremas korras.
Autot olen ise remontinud täiesti üksi
Ära sai vahetatud küünlad, jagajakaas, küünlajuhtmed koos piipudega, õhufilter, õlifilter,bensiinifilter,mootoriõli,radikas,tosool jne.
Ime kombel ei olnud peale 11a seismist kinni roostetanud ükski piduriketas ainult tühjaks läinud esirehvid olid puruks pragunenud.
Vaja on veel teha väiksemad välimuse parandused ja välja vahetada jagaja sest vana jagaja on liiga vana et edasti töötada.
Vaz-il on siiani originaal puidust sisu mis pole hallitama läinud.
Enamasti on autol originaal varuosad peale bensiini paagi ja radiaatori.
Kütuse paak oli kahtlasel kombel seest roostes ja kui märkasin et paak pole kasutuskõlblik sai koheselt ostetud uus paak mille võimaldas mulle kasutaja Mauri. Radiaatori õnneks ei pidanud uut ostma kuna leidsin vana vaz 2103 radiaatori kuuri nurgast mis oli täiesti kasutuskõlblik.
Mõningad pildid siis masina präegusest seisikorrast:
http://fotoalbum.ee/photos/LadaMees001/sets/1350767