21063, Mauri, 1983

21063, Mauri, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
Asukoht: Tõrva
Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant

21063, Mauri, 1983

#1

Postitus Postitas Mauri » 11 Veebr 2013 23:58

Räägin ka enda ladast, mis on tehtud ja milline ta hetkel on.
Ostetud sai ta 2010 aasta sügisel 3000 krooni eest. Kui ta ostetud sai siis oli tal terve põhi uuesti keevitatud ja kõikvõimalikud kohad olid mingisuguse määrdega üle tehtud (vaibaalune, koopad jne), kerel koorus ainult värv ja kapotialune ei olnud kõpitsemist saanud.
Sai temaga siis ringi sõidetud kuni 2011 aasta kevadeni, siis jäi ta mõneks päevaks seisma kuna purunes gaasihoovastik katkiste mootoripatjade tõttu.
Ühel päeval siis hakkas lihtsalt igav ja tõin tööriistad auto juurde ja tulemuseks see, et autol mootor maas ja salong välja tõstetud ja mõned päevad hiljem lükkasime umbes neljakesi auto külje peale, et hakata põhja korrastama. Minu õnnetuseks oli auto põhi kõva ja palju ma keevitada ei saanud, mõne augukese leidsin. Keevitust oleks rohkem tollel hetkel harjutada tahtnud. Põhja puhastasin lahtisest mastiksist ära ja seejärel katsin põhja mastiksi kihiga, need tükid mis olid kõvasti kinni neid ei hakanud ma täiesti maha nühkima.
Kui see töö sai tehtud siis võtsin tagasilla käsile, vahetatud said kõik vardad ja külge läksid uued puksid ja poldid. Amordid said uued niva markeeringuga ja vedrudeks lõikamata ja tutikad 02 vedrud. Piduri torud said samuti kõik uued.
Nüüdseks kui auto sai ratastele tagasi siis sai hakatud esisilda tegema, vahetatud kõik puksid, vedrud jäid samad ja amordid ostsin kasutatud, šarniirid jäid samaks ainult said uut määret juurde. Sai lisatud ka topeltstabikas.

Pilt stabika kinnitustest, pilt on tehtud 2012 suvel.
Pilt

Peale sillaremonti sai tehtud kapotialune ilusamaks, uus värv ja juppidele puhastus. Olin laisk ja ei võtnud mootorit lahti, vahetasin erinevaid väiksemaid tihendeid ja värvisin klapikambrikaane ja karteri ära, puhtaks sai ka mootor pestud.
Ja nii sõitsin temaga talvel rajal, salong tühi ja kooruv värv seljas.

2012 kevadel võtsin käsile kere ülemise osa. Uksed, tuled, klaasid kõik jutud said maha võetud ja sai hakatud rõõmsalt lihvima ja pahteldama.
Tõin enne keretööde alustamist ka autole doonori kõrvale, millelt sain peamised jupid: korralik roolikarp, korralik karburaator, viisakam sisu, korralikumad esiuksed ja veel nipet-näpet. Sellel ajal vahetasin ka klapisääre tihendid ja soveldasin klappe.

Pilti siis mõlemast autost, sinine on doonor.
Pilt
Pilt

Ja lõpuks sai ka auto värvitud! Piltidelt on näha kui huvitav "värvikamber" mul oli, ise ei kurda. Värvimise ajal olid tuled jms asjad eemaldatud!
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sai müramatte kokku otsitud..
Pilt

Ja kokku laotud..
Pilt

Lagi sai isegi päris hea, ainult tagumine osa jäi kergelt lainesse
Pilt

Salongipoolt mäkerdasin samuti mastiksiga üle ja mäkerdasin kõikvõmalikud kohad kahurimäärdega üle.
Pilt

Pagasiruumi on eelmise omaniku poolt paigaldatud raskused ja enda poolt on tehtud ülemised amordipoldid vahetatavaks (plaadi oleks võinud paremini välja lõigata, kui tagant järele mõelda...) ja lisasin ka toru rattakoobaste vahele, ei tea kas midagi selle toruga paremaks ka tegin aga vähemalt sai keevitust harjutatud natuke keerukamates kohtades.
Pilt

Pilti ka tagant poolt põhja alt:
Pilt

Kui ta seal varjuall oli siis vahetasin mootoril saaled, kolvirõngad ära.

Lõpuks kui auto kokku sai siis veeres ta varjualt välja.
Pilt

Sõidetud on nüüdseks umbes 300km ja ka natuke kahju autole tehtud, aga pole hullu midagi, täiesti lihtsalt parandatav on kõik.

Hetke seisust mõned pildid:
Pilt

Esimene parempoolne nurk on saanud kannatada pisut:
Pilt

Pilt

Salong on hetkel pisut määrdunud ja istmed väsinud, kunagi oleks soov soetada beežist nahast istmeid.
Pilt
Pilt

Pagasiruum on üsna tavaline..
Pilt

Kannatada on saanud mõlemad tagumised poritiivad. Enne kevadet vahetama ei hakka.
Pilt
Pilt
Pilt

Ja tagant pilt...
Pilt

Autot ehitasin eesmärgiga, et rajal sõita ja vahest niisama mööda tänavaid sõita. Ja selline asi nagu "valmis asi" puudub, sest koguaeg leidub mida teha ja uuendada. Ehitusest oli muidu palju rohkem pilte, kuid eelmine kõvaketas andis täielikult otsad.

Loodetavasti pole teema vormistamisega probleeme ja kõik näevad pilte. :)


Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 733
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#2

Postitus Postitas sansa » 12 Veebr 2013 00:04

Huvitava värvilahedusega masin.
Korralik ja põhjalik teema, mis teistele eeskujuks;).
Žiguliga juba igav ei hakka.

Mauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
Asukoht: Tõrva
Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant

#3

Postitus Postitas Mauri » 26 Veebr 2013 21:42

Tänan heade sõnade eest!

Natuke uuendust ka siis.
Sai välja otsitud karterikaitse ja ka kinnitatud. Sillatalale keevitasin uued mutrid peale, et saaks poltidega kinni keerata.
Pilt

Leidsin vanaraua hunnikust ka ühe tagumise stange, keevitasin uued kinnitused ja panin külge, ajutine värk, talveks ei taha eriti korralikku stanget sinna soetada.
Pilt

Mõned päevad tagasi tekkis ka kolin mootoris ja põhjuseks oli katkine ketileevendi. Vedas sellega, et leevendi oli kuidagi ketile jäänud ja karterisse ta ei kukkunud.
Pilt

Et alumine ketileevendi kinnitus ei kukuks karterisse polti ära keerates, selleks tegin kiirelt traadist sellise jubina:
Pilt

Leidsin oma varuosade riiulist ühe plastmassist ketileevendi ja peale ma ta ka keerasin
Pilt

Unustasin ka alguses mainida, et mootor on 03 oma ja käigukast 4 käiguline.

Mauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
Asukoht: Tõrva
Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant

#4

Postitus Postitas Mauri » 14 Okt 2013 19:28

Nonii, vahepeal pole autoga midagi teinud. Vahel sai mõned ringid tehtud, kuid enamasti asi seisis.

Meenutusi talvest
Pilt

Meenutusi kevadest
Pilt

Ja hetke seis
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#5

Postitus Postitas VAZ » 15 Okt 2013 01:51

Kas eksisteerib mõni keredetail, mida sa pole suutnud kõveraks sõita?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Mauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
Asukoht: Tõrva
Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant

#6

Postitus Postitas Mauri » 15 Okt 2013 17:28

Teravam silm isegi leiab mõne detaili.

hhaus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Juun 2014 12:11
Asukoht: Võru
Autod: lada 01

#7

Postitus Postitas hhaus » 16 Juun 2014 09:28

mis mootor auto on ?*

Mauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
Asukoht: Tõrva
Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant

#8

Postitus Postitas Mauri » 16 Juun 2014 11:08

 
hhaus kirjutas:mis mootor auto on ?*


Kui soovid teada mis mootor autol peal on, siis seal peal on 2103 mootor, 1.5 liitrine.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist