21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

21011, IngmarSid, 1980

Postitus Postitas IngmarSid »

Tere

Lisan oma auto ka. Mõneti on tegemist enda võõraste sulgedega ehtimisega, kuid samas olen autot ka ise edasi arendanud. Auto lubasin endale sünnipäeva kingiks juunis 2010. Ostsin ta kasutaja Nymmik käest. Tema on ka masina disaini autor. Välimusest olen nii palju muutnud, et asendasin kerevärvi kapoti mattmustaga. Lisaks vahetasin autol amordid, taha said Bilstein B4 ja ette vene helikoteritehase sportamordid. Juhitavus muutus kohe oluliselt paremaks. Autot olen kasutanud pidevalt nii igapäeva sõidukina kui jää- ja kumeradadel nii võistlustel kui ka treeningutel. Pikka aega kasutas masinat oma sõitudeks ka minu ema, kes jäi nii auto kui ka selllele langeva positiivse tähelepanuga väga rahule. Jääradadel sõitmiseks lubasin 2011 jaanuaris Nokia hkpl 7 rehvid ja Lancia 14 tolli valuveljed. Talvel 2012/2013 muutused: tagasild sai 4.44 ülekande ja ketasluku, jämedad suurte puksidega vardad, madalamd vedrus ja Bilstein B6 amordid, esisild sai lühikesed käändmikud ja B6 amordid. Ette poole viidud sillatala oli juba Nymmiku poolt lisatud. Lisaks ostsin juurde ühed 13 tollised Itaalia päritolu valuveljed ja tänaval sõitmiseks liimitud naeltega Vallai H1 rehvid. Tuleviku plaanidest: kevadel 2013 oleks tarvis tähelepanu pöörata auto kerele, uksed ja tiivad kisuvad vägisi rooste, kandev kere püsib õnneks hea. Selle auto puhul on olnud mulle palju rõõmu ja lusti nii tänaval kui ka rajal.

Pilt Pilt
overkill is just about enough
e
Ents1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 08 Sept 2011 14:56
Asukoht: Siit ei ole näha

Postitus Postitas Ents1 »

Kena masin.
Sellel masinal peaks peal olema mondeo generaator. Kas saad sellest mõne pildi teha?
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Mingi teine genekas on tal tõesti küljes, peale oli kirjutet Hitachi vist. Saan ikka pilti teha, ma lähipäevil poen niikuinii geneka juurde auto alla, siis teen mõned klõpsud ja panen teele.
overkill is just about enough
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Parem klõps hiirega pildil, "copy image location". Vaja on saada pilt ilma igasuguste lisaraamideta. Paned saadud lingi [img]ja[/img] vahele. Auto aus, linnas mingi aeg isegi silma hakanud!
Jõud taga, peab minema.
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Ilmatsalul tihti näinud, masin on äge!
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Ise ka Ilmatsalus kohand autot. Auto tundub igati eht ja truu. Ma ise selle punase 011 omanik ehk oled isegi märgand.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Katsetus pildi üleslaadimise osas. Kui õnnestub, siis on pildid näha auto 2013 väga alguses, uute valgete velgedega.




Pilt
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Tore näha et mu endine armuke ikka tegus veel on :)
Kere kaebas juba tähelepanu minu käes, sest kõige siledamal kohal olid rooste pesad.

Kuna ma uue masina kallal läksin lihtsamat teed pidi siis on kaks samasugust masinat erinevas värvi gammas.

Ega ma kindel pole et see genekas Mondeo oma oli, kuid meenub nii.

Edu autoga, kindlasti jälgin nüüd seda teemat


Pilt
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Eile käisin ülevaatusel. Algul oli onu küllaltki skeptiline, uuris kas see masin ei peaks olema arvel mitmevärvilisena ja kas see sportrool seal ikka peab olema. Aga asja uurides jõudis tõdemusele, et tegelikult on ju masin päris heas korras. Esimese korraga siiski päris ei trehvanud, alumised žarniirid tahtsid vahetust. Küll aga sain kõvasti kiita heade pidurite ja suurepäraste tulemuste üle summutitorust. Täna lähen vormistan asja lõpuni.
Neljapäeval ootab autot ees Pihkva sõit.

Nymmikule: see et kaks üheugust masinat on, on igati tore, eriti äge oleks kui kuskil trehvaks ja saaks need kaks masinat ühe pildi peale :)
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

žarniirid vahetatud (sigullale on jupid ikka lõbusa hinnaga), ülevaatus läbitud.

Käidud ka Pihkvas ja ekskurseeritud Petserimaal. Tuleb tõdeda, et nullseitsmeid ja nullkuusi liigub ida naabri juures suurtes kogustes, aga kopikatega on väga kitsas neil igapäeva liikluses.

Pilt
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Tundub, et ees ootab mootori värskenduskuur. Õlirõhk on jäänud väga madalaks. Mõistus nagu ütleks, et tasub asi enne lahti võtta kui juppe hakkab lendama. Lähitulevikus tuleb see töö ette võtta. Kahjuks jäävad nüüd mõned viimased selle aasta plaanitud lume ja jääraja sõidud vist ära :( . Aga pole miskit teha. Tuleb teha uus ja parem mootor :)
overkill is just about enough
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Kahju, ilmatsalus olid päris kiire. Ehitad uue ja teravama mootori! :)
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Madal õlirõhk piinas ka minu punast kuni tänaseni. Mul oli kepsukolks sees, aga tolle saime korda ja selle remondi käigus värskendasime õli pumpa, karterit (mis oli vastu õli pumpa mille tõttu ei suutnud pump imeda) ja saigi lõpuks asi ilusti korda. Sul ehk ka karter paugu saanud?! Või on saaled väsind. Plast tiibu pole jõudnud veel vaadata, et mida mul on, aga eks annan siin teemas teada. Ilmatsalu jääb ära, nagu aru sain?!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lihtsam on uus mootor kõrvale ehitada kui auto seisma jätta mootori pärast.
sellel oli ju 011 mootor vahel - isegi kui laiali läheb on nende turuhind vägagi taskukohane.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Sellel isendil on 06e mootor vahel.
Žiguliga juba igav ei hakka.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Täna proovin veel külge Autometer õlirõhu näidikut, siis selgus majas.

Autol on jah 06 mootor, seda ei raatsi nagu juppeks lasta. Mõte on seda 06 mootorit remontida ja proovida ka natuke teravamaks teha. Et masin päris seisma ei jää on plaanis 06 mootori tegemise ajaks vahele pista mingi teine mootor. Kahjuks on riiulist kõik sigulla motoorid otsa saanud, seega tuleb otsida üks tagavara mootor.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Sai vist natuke vara paanitsetud. Panin külge Autometeri elektrilise õlirõhunäidiku. Õlirõhk on ca 2000 rpm juures 25 psid ehk 1,7 bar, 5000 rpm juures oli 50 psid ehk 3,4 bar. Päris tühikäigul kukub madalale, aga gaasivajutusel kell reageerib kiiremini kui tahomeeter :). Seega võib veel sõitu teha küll.

Koos Sansaga pingutasime ka mootoriketi ära. Väga kenasti ja puhtalt hakkas käima.
overkill is just about enough
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Manuaal ütles, et sooja ilmaga võib tühikäigul (800-900rpm) tuli vilkuda - so 0,5-0,6 baari..
Ise olen nooruspõlves väga pikalt sõitnud mootoriga, millel alla 2000 rpm tuli pidevalt põles ning 4000 peal oli 1,5bar õlirõhku - kuna õli oli korralik siis pidas kuni remondini kenasti vastu.
Viga oli kulunud jaoturvõllis ja nukkvõlli raamis... Need sai vahetatud siis tõusis õlirõhk 3 baari pööretel..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
Sm.Molotov
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Nov 2010 19:21
Asukoht: Elva
Autod: 2101, 2103 ...

Postitus Postitas Sm.Molotov »

Mina panin aastaid tagasi selle jaoturvõlli õlituskanalid üldse kinni ja võll enda kuullaagritele jooksma. See ju peale pumpa kohe esimene koht kuhu õlirõhk kaob.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Huvitav seik rubriigist maaailm on ikka väike.

nimelt käisin üks õhtu endale uut juhi ust ostmas. Tuli välja, et müüjaks oli mu kunagise klassivenna isa. Kunagi 13 aastat tagasi andsin klassivennale oma esimese sigulii 1600 mootori, millel keps pooleks läks. Nemad lasid vennaga mootori ära remontida. See mootor seisis siiani remonditud kujul garages. Nii sain endale lubada tagavara 1600 mootori.
overkill is just about enough
Vasta