2105, RagnarM, 1992

2105, RagnarM, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

2105, RagnarM, 1992

Postitus Postitas RagnarM »

Sai siis ükspäev toodud lada 2105 export variant jäärada sõitma, mis toodud kunagi soomest , esmane reg. 1992 , mootor 1,5 ning viiene kast , mootoril peal ka defa plokisoojendus.

Auto seisis omaniku sõnul sügisest saati, kuid akut peale pannes läks poolest pöördest tööle. Praegu auto seisab, kuna sidur on peal , sai vahetatud siduri töösilinder, kuid ei aita see ka, arvatavasti siduriketas on kinni, ootab kui saab korvi,ketta ning laagri uue, siis auto garaaži ja ehk saab veel lumega sõita. Vähemalt loodan nii. Roostest niipalju et on roostet aga läbivat pole kuskil ja põhi on ka suhthea, rohkem pilte kui auto juba garaaži sõidab.

paar pilti ka .

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

keegi oskab aidata kuidas ma saan lada export 2105 aasta 1992 süüteluku ära ? ei taha haamriga tulla ega millegiga.
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Keerad 3 kruvi lahti ja siis proovid hakata seda välja tõmbama. Ise aitasin veidi kruvikeerajaga kaasa, sest süüteluku paremal küljel on vaja üks asi sissepoole lükata ennem kui see välja tuleb.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
Sander kirjutas:Keerad 3 kruvi lahti ja siis proovid hakata seda välja tõmbama. Ise aitasin veidi kruvikeerajaga kaasa, sest süüteluku paremal küljel on vaja üks asi sissepoole lükata ennem kui see välja tuleb.
Süüteluku vasakul küljel.:)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

okei lõpuks sia eemaldatud kasutades rauasaagi et süüteluku ümbris alt lahti saagida, kuna roolilukk oli peal pluss vedru mingi asjaga hoidis kinni . 2 päev ajännates sai eemaldatud,

sain ka uue sidurikomplekti mis lähipäevadel alla läheb , ning süüteluku tõin uue aga vot ei saa panna kuna klemme rohkem , ega viitsi seal elektri asjadega jamada.
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Rooliluku oleks ju võinud võtit keerates maha võtta.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
Sander kirjutas:Rooliluku oleks ju võinud võtit keerates maha võtta.
Arvan, et süüteluku vahetus oli tingitud pooleks keeratud võtmest või oli see üldsegi ära kaotatud. Omal oli kunagi sama mure. Küll puurisin ja mässasin :D

Edu autoga :)
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

'Jahh , võti kadus 2 päevl juba ära koos pagassi omaga, nüüd on õige süütelukk olemas ja lähipäeval külge koos uue siduriga.

keegi oskab äkki öelda kas teine viis ka kuidas pagasnikuluuk lahti saada? või on ainuke variant pooleks lüüa ja uus panna ?

PS. kui kellegil laiendatud velgi 4tk võib teada anda
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Lapiku kruvikeerajaga saad lahti, vähemalt mina oma 011 sain. Aga edu autoga ;)
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.

Täna ka paar pilti .
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.

Täna ka paar pilti .
Keera autoalt kasutades gardaani. :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.

Täna ka paar pilti .
Kasti poldid keerad lahti kõik põhja alt, ülevalt tuleb eemaldada ainult käigukangi ümbrus.
Paar pikka pikendust ja üks kardaan ja asi tehtud :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ma olen kasti ülemisi polte tihtipeale keeranud ülevalt poolt. Selle tarbeks vähe painutatud lehtvõti.
Kui kasti vahetus on vaja sagedamalt ette võtta, siis tasuks juba teha selle jaoks spets tööriist. Vaja osta üks kardaan ja 19mm padrun, jupp ümarrauda ja vähe nokitsemist :)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
reiner kirjutas:Ma olen kasti ülemisi polte tihtipeale keeranud ülevalt poolt. Selle tarbeks vähe painutatud lehtvõti.
Kui kasti vahetus on vaja sagedamalt ette võtta, siis tasuks juba teha selle jaoks spets tööriist. Vaja osta üks kardaan ja 19mm padrun, jupp ümarrauda ja vähe nokitsemist :)
Mul isegi on kodus selline vigur olemas, aga mulle tundub, et sealt midagi puudu :(
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

Ei vajanud eriti tööriistu, lihtsalt ühe mutri peale läks meeletu aeg, selgus et vana sidurikorv on ikka päris puruks läind ja ketas jäi kinni, sai kõik vahetatud, ning auto sõidab, aga nüüd teine jama, nimelt enam genekas ei lae.... peab täna vaatama üle.

Paar pilti ka :

Põhi alt , tagasild Pilt
Uus ketas siis .Pilt
Vana ketas(mis juba sõi plekki):Pilt
Siin siis vana ketas ja korv: Pilt
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

Eile õhtul sai siis sõidetud, paari ringi peal tuli sumps alt lahti katalüsaatori juurest, kuna keerasim klambri poldi pooleks ja mõtlesin et ah tühja, ju jääb pidama :D aga vot ei jäänd, sumpsi ära saamisega põhjaalt oli tegemist kui palju , lõpuks sai kätte. Siis kui sumps alt oli , tuli kardaani kinni hoidev tala juba lahti, kuna see ikka väga roostes , poldid ja mutrid jäid põhjakülge alles.
Sai ka õhtu jooksul ühekorra valli sõidetud külateepeal, kuna pidurid on nii nagu nad on, õhk sees.

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

 
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai siis sõidetud, paari ringi peal tuli sumps alt lahti katalüsaatori juurest
Kindel, et katalüsaatori juurest, mitte resonaatori? :)

Sellise suhtumisega "ah tühja, ju jääb pidama" kaugele ja kiiresti ei sõida..:(
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Milleks on vaja niimoodi sõita?

Sa ju teadsid, et sul pidurid ei võta, miks sa siis niimoodi talda annad, et vallist peaaegu hüpeka saad?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

lumi oli pehme justy lükatud ja kiirus oli maksimum 20-30 valli sisenedes, katalüsaator, kuna autol on ka lambda.

siin siis tänane külmkäivitus 20 minutit tagasi, filmisin ka põhja alt katalüsaatorit , aga nii pime on et ei saa midagi aru.

http://www.youtube.com/watch?v=-HXPmeBs8EI
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

 
Sander kirjutas:Milleks on vaja niimoodi sõita?

Sa ju teadsid, et sul pidurid ei võta, miks sa siis niimoodi talda annad, et vallist peaaegu hüpeka saad?
A milleks vaja võõras teemas niiviisi halada? Eks sina tead, mis sina oma autoga teed, ning Ragnar teab, mis ta oma autoga teeb. Lihtne ja loogiline või mis:cool:
Suletud