2103, OliverO, 1974
Postitatud: 29 Jaan 2013 23:39
Üritan siis ka kusagilt otsast teemat alustada. Tegemist siis Vaz 2103-ga, mis ehitatud osalemiseks rahvakrossidel ning Läti VazTuss sarjas.
Auto soetati 4-5 aastat tagasi ning pandi sõidukorras auto seisma ühte küüni. Sel suvel aga taheti selle masinaga minna tripile Jaltasse, kuid kui auto hoovile jõudis siis oli vaatepilt küllaltki masendav. Põhi auguline, salong omadega läbi ning see tõttu jäi see auto nimekirjast välja. Auto jäi seisma hoovile kuni enne talve tekkis idee autost teha siis niiöelda rallikas, millega osaleda jääraja sõitudel ning rahvakrossis.
Veidike pildimaterjali siis autost:
Plaan auto välimusest peale garaazist väljumist:
Auto jõudis garaazi 28.oktoober ning pidi sealt väljuma sealt 5.jaanuaril.
Vaikselt läks siis masina lammutamiseks, vahepeal sai käidud vaatamas Žiguļu kaussi, kus tutvusime reeglitega.
Peale puuri keevitamist autosse, polnud auto küljes enam ainsadki juppi ega isegi polti oli vaid paljas kere.
Pilt tehtud 5.detsembril ehk täpselt kuu enne esimest starti.
Sel ajal aga tegeles Ligur Motors juba mootori komplekteerimisega. Sorditi välja siis parimad jupid, kuid kõik sisemus pidi jääma originaal.Väljaarvatud siis kolvid mis läksid sisse 79,8mm ning Niva nukkvõll. Kontaktidega süüte asemel elektronsüüde. Need muudatused on lubatud teha ka Läti sarjas.
Auto komplekteeriti peamiselt vaid uutest juppidest mis toodud Venemaalt. Tagasilda läks sisse siis Torsen blokk.
Pilt siis auto seisust 29.detsembril, nädal esimese võistluseni. Paigaldati autole siis elektrisüsteemi nin auto tegi ka oma esimesed hääled.
Video link esimesest käivitusest:
http://www.youtube.com/watch?v=XDDSnY0g ... e=youtu.be
Samal ajal valmis töö mis pidi hakkama kaunistama auto katust. Elukaks siis skorpion kuna see ka minu tähtkuju.
Auto sai värvikatte 2.jaanuaril ning 3.jaanuaril läks juba teele Valge Karu Reklaamibüroosse. Masin jõudis tagasi koduhoovi 4.jaanuari lõunaks ning siis kinnitati veel viimased vidinad masinale.
Enne esimest starti oli autoga sõidetud vaid umbkaudu 100 meetrit. Samuti olin ise Lada rooli istnud vaid mõned korrad.
Auto siis oma esimesi ringe läbimas.
Eestis sõitmisel kasutan rehvidest Continental IceContact ja Hakkapeliitta 7. Lätis on lubatud ainult lamellrehv Dunlop Graspic DS-3.
Esimene võistlus lõppes mulle siis 4.kohaga ning kokku oli kümme osavõtjat. Tulemusega olen väga rahul. Oli veidike küll pleki mõlkimist, kuid see käib kõik selle juurde. Väike probleem oli kütusepaagiga kust tuli pidevalt prahti karbussi ning ummistas karbussi oleva filtri ära. Kuigi oli vahel ka eraldi kütusefilter.
Väike videokokkuvõte siis:
http://www.youtube.com/watch?v=21uvrvi2 ... Lg&index=6
Peale võistlust sai läbi käidud ka Liguri stendist ning veidike timmitud teda. Seekord veel masina jõunäitajadest ei räägi.
http://www.youtube.com/watch?v=36Jksrsh ... Lg&index=4
Auto ehitamise au jääb siiski minu isale ning tema abilistele. Paaril korral sain isegi veidi aidata.Samuti tahan tänada oma sponsoreid.
Tommirent(www.tommirent.ee)
Valgekaru(www.valgekaru.ee)
Klaasiprofid(www.klaasiprofid.ee)
Auto soetati 4-5 aastat tagasi ning pandi sõidukorras auto seisma ühte küüni. Sel suvel aga taheti selle masinaga minna tripile Jaltasse, kuid kui auto hoovile jõudis siis oli vaatepilt küllaltki masendav. Põhi auguline, salong omadega läbi ning see tõttu jäi see auto nimekirjast välja. Auto jäi seisma hoovile kuni enne talve tekkis idee autost teha siis niiöelda rallikas, millega osaleda jääraja sõitudel ning rahvakrossis.
Veidike pildimaterjali siis autost:
Plaan auto välimusest peale garaazist väljumist:
Auto jõudis garaazi 28.oktoober ning pidi sealt väljuma sealt 5.jaanuaril.
Vaikselt läks siis masina lammutamiseks, vahepeal sai käidud vaatamas Žiguļu kaussi, kus tutvusime reeglitega.
Peale puuri keevitamist autosse, polnud auto küljes enam ainsadki juppi ega isegi polti oli vaid paljas kere.
Pilt tehtud 5.detsembril ehk täpselt kuu enne esimest starti.
Sel ajal aga tegeles Ligur Motors juba mootori komplekteerimisega. Sorditi välja siis parimad jupid, kuid kõik sisemus pidi jääma originaal.Väljaarvatud siis kolvid mis läksid sisse 79,8mm ning Niva nukkvõll. Kontaktidega süüte asemel elektronsüüde. Need muudatused on lubatud teha ka Läti sarjas.
Auto komplekteeriti peamiselt vaid uutest juppidest mis toodud Venemaalt. Tagasilda läks sisse siis Torsen blokk.
Pilt siis auto seisust 29.detsembril, nädal esimese võistluseni. Paigaldati autole siis elektrisüsteemi nin auto tegi ka oma esimesed hääled.
Video link esimesest käivitusest:
http://www.youtube.com/watch?v=XDDSnY0g ... e=youtu.be
Samal ajal valmis töö mis pidi hakkama kaunistama auto katust. Elukaks siis skorpion kuna see ka minu tähtkuju.
Auto sai värvikatte 2.jaanuaril ning 3.jaanuaril läks juba teele Valge Karu Reklaamibüroosse. Masin jõudis tagasi koduhoovi 4.jaanuari lõunaks ning siis kinnitati veel viimased vidinad masinale.
Enne esimest starti oli autoga sõidetud vaid umbkaudu 100 meetrit. Samuti olin ise Lada rooli istnud vaid mõned korrad.
Auto siis oma esimesi ringe läbimas.
Eestis sõitmisel kasutan rehvidest Continental IceContact ja Hakkapeliitta 7. Lätis on lubatud ainult lamellrehv Dunlop Graspic DS-3.
Esimene võistlus lõppes mulle siis 4.kohaga ning kokku oli kümme osavõtjat. Tulemusega olen väga rahul. Oli veidike küll pleki mõlkimist, kuid see käib kõik selle juurde. Väike probleem oli kütusepaagiga kust tuli pidevalt prahti karbussi ning ummistas karbussi oleva filtri ära. Kuigi oli vahel ka eraldi kütusefilter.
Väike videokokkuvõte siis:
http://www.youtube.com/watch?v=21uvrvi2 ... Lg&index=6
Peale võistlust sai läbi käidud ka Liguri stendist ning veidike timmitud teda. Seekord veel masina jõunäitajadest ei räägi.
http://www.youtube.com/watch?v=36Jksrsh ... Lg&index=4
Auto ehitamise au jääb siiski minu isale ning tema abilistele. Paaril korral sain isegi veidi aidata.Samuti tahan tänada oma sponsoreid.
Tommirent(www.tommirent.ee)
Valgekaru(www.valgekaru.ee)
Klaasiprofid(www.klaasiprofid.ee)