2106, Kaalikas, 1983

2106, Kaalikas, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kaalikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Juun 2012 19:23
Autod: VAZ 2106, Mazda 626 86.

#21

Postitus Postitas Kaalikas » 11 Juun 2014 22:58

Tervist!

Enne kui ma hakkan pikalt pajatama kuidas vahepeal "lada-lainel" läinud on, tahaksin ma teie käest nõu küsida. Mitu pead on ikka mitu pead!

Nimelt on tekkinud kaks probleemi -

1.

Probleem: Mootor jätab vahele.
Kirjeldus: Auto käivitub hästi. Mootor jätab vahele - täiesti ebakorrapäraselt. Kui mootor on külm, siis jätab rohkem vahele ja kui mootor on soe, siis jätab vähem. Esimese ja neljanda silindri küünlad on tugevalt tahmased. Küünla vahed on muidu normis (0,5-0,6).

2.

Probleem: Soe mootor käivitub raskelt.
Kirjeldus: Pärast pikemat sõitu (mootor on saavutanud töötemperatuuri), seiskan mootori pikemaks ajaks(15 minutiks), siis pärast seda nõuab mootor väga pikka käiamist enne kui käivitub. Aga kui pärast seiskamist kohe käivitan, siis läheb poolest pöördest.


Kindlasti oskate aidata :)

(PS! Kas keegi oskab Tartus soovitada meest, kes puhastaks karburaatori ära ja seaks süütesüsteemi korda.)

(teeksin heameelega ise aga hetkel võtab uue elukoha remont ja kolimine kogu mu vabaaja, aga kui kedagi pole eks siis pean ise selle ette võtma, sest üks uus pulm ootab omale samuti ooker-kollast žigulit :) )

Lahendusi ootama jäädes,
Rauno


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist