1. leht 2-st

2103, Martin17, 1980

Postitatud: 29 Nov 2012 23:35
Postitas Martin17
Sai siis vanaisa vana sigull maalt ära toodud, kuna mõtlesin et võiks korda selle teha.
aastaks tal siis 1980 ja autol 1.5 mootor 57kw
Kuna auto seisis pea 2 aastat on vigasid ja muresid palju
vead:
siduri töösilinder kinni- lähipäeval vahetusse
katuselt pahtel lahti ja värv koorund
kapotil, esitiibadel ja tagumisel tagatiival värv koorunud ning tagumisel juhipoolsel uksel kerge mõlk
Kaug-ja lähitulede lüliti tahab vahetust saada(lähipäeval uus peale)
ega rohkem ei oskagi midagi öelda, nipetnäpet tehtud juba ja eks pisivigu leidub veel.
kellegil mingeid häid mõtteid, võib teada anda ;)

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Nov 2012 23:47
Postitas Sander
Ilus auto.
Mina teeksin veel märgi korda ja ilukilbid vahetaks ka ilusate kroomide vastu(tundub, et need vist üle värvitud vms? ei läigi üldse), või paneks üleüldse mingi 13'' valuvelje ja siis madaldust veidi.
Pane rohkem pilte autost, salongist jne.

Postitatud: 29 Nov 2012 23:51
Postitas Martin17
 
Sander kirjutas:Ilus auto.
Mina teeksin veel märgi korda ja ilukilbid vahetaks ka ilusate kroomide vastu(tundub, et need vist üle värvitud vms? ei läigi üldse), või paneks üleüldse mingi 13'' valuvelje ja siis madaldust veidi.
Pane rohkem pilte autost, salongist jne.
uutel piltidel auto niikena kahjuks pole enam, pilt tehtud enne seisma jätmist, kilbid jah ülevärvitud endalgi plaan panna valukad alla, aga kõigepealt tuleb masin liikuma saada ja värvitööd ära teha, teen homme korralikud piltid ning laen ülesse ;)
veel niipalju, et herilased olid pagassi pesa teinud :D

Postitatud: 30 Nov 2012 00:20
Postitas kristjan666
Numbri järgi vaadates,siis täitsa Läänemaa masin :) Edu,tee ikka korda!

Postitatud: 30 Nov 2012 14:30
Postitas Martin17
 
kristjan666 kirjutas:Numbri järgi vaadates,siis täitsa Läänemaa masin :) Edu,tee ikka korda!
jep , ongi Läänema masin, ega edu ongi vaja ja paksu rahakotti ! Plaan ongi korda teha ;)

Postitatud: 04 Dets 2012 21:28
Postitas Martin17
Sai siis katuse parandamisega algust tehtud.Alguses sai katuselt lahtine pahtlitükk eemaldatud.Asi on ikka suht jube,aga eks proovib vaikselt asja korda saada.Lähiajal peaks talverehvid ka saama ja siduri alumise töösilindri vahetatud.Mõni klõps ka telefonist
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 04 Dets 2012 22:22
Postitas MuKi14
Viska Rannila peale, vähamalt ei lase katus läbi. :cool:

Postitatud: 04 Dets 2012 22:45
Postitas Sander
Kas seestpoolt välja ei saa lükata seda mõlki?

Postitatud: 04 Dets 2012 22:49
Postitas ando
Soovitan lasta mõlk välja tõmmata oskajate poolt. Pahteldamine pikka pidu ei luba, tikub mõradesse kui paksult..

Postitatud: 04 Dets 2012 23:28
Postitas Martin17
peab proovima välja lükata, varem oli paks pahtlikiht , lõi lahti selle :D

Postitatud: 05 Dets 2012 14:02
Postitas Mel
Paksematesse kohtadesse vaja panna klaaskiud pahtel, ei mõrane ja kui rooste alla ei pääse (sh ka korralikult puhastatud roostest), ei löö ka lahti.
Muidugi pleki õgvendamine alati kõige parem tegevus.

Postitatud: 05 Dets 2012 21:45
Postitas Martin17
 
Mel kirjutas:Paksematesse kohtadesse vaja panna klaaskiud pahtel, ei mõrane ja kui rooste alla ei pääse (sh ka korralikult puhastatud roostest), ei löö ka lahti.
Muidugi pleki õgvendamine alati kõige parem tegevus.
tänud! muidu täna saime 20euriga 13tollised valukad alla , varsti pilti + korralikud m+s rehvid peal :P Suuremalt jaolt sai mõlgi ka välja :)
Pilt

Postitatud: 11 Dets 2012 20:38
Postitas Martin17
keegi oskab öelda, kuidas selle krdi sidurivedeliku vooliku lahti saab?

Postitatud: 12 Dets 2012 12:18
Postitas olaaf
Võtmeid oleme meie kasutanud enamasti erinevate liidete avamisel.
Piduri-siduri torude kergemaks avamiseks on spetsiaal silmusvõtmeid hästivarustatud kauplustest saada.

Postitatud: 13 Dets 2012 22:21
Postitas Martin17
 
olaaf kirjutas:Võtmeid oleme meie kasutanud enamasti erinevate liidete avamisel.
Piduri-siduri torude kergemaks avamiseks on spetsiaal silmusvõtmeid hästivarustatud kauplustest saada.
panime uued jupid asjad vahele , nüüd ei jõua siduriõli õhutamise ajal silindrisse, nagu üldse ei võtagi, puhastasime kõik ära lasime komperssoriga läbi , paagis oli korralik tavott enne :D

Postitatud: 13 Dets 2012 22:26
Postitas Walter
lükka heebliga siduri käppa ja samala ajal abiline pumpab pedaali et siduri töösilinder saaks õli täis joosta. Kui siduri kahvel hakkab liikuma vabasta heebel ja õhuta ära ja ongi korras.

Postitatud: 13 Dets 2012 23:37
Postitas Martin17
 
Walter kirjutas:lükka heebliga siduri käppa ja samala ajal abiline pumpab pedaali et siduri töösilinder saaks õli täis joosta. Kui siduri kahvel hakkab liikuma vabasta heebel ja õhuta ära ja ongi korras.
kus see käpp on? :D ma ei jaga veel seda asja niipalju,vaikselt õpin

Postitatud: 13 Dets 2012 23:38
Postitas sansa
Walter peab silmas sidurikahvlit, see asub käigukasti küljel.

Postitatud: 14 Dets 2012 14:10
Postitas Martin17
 
sansa kirjutas:Walter peab silmas sidurikahvlit, see asub käigukasti küljel.
see on see kuhu külge see siduri töösilindrist tulev pulk läheb ?

Postitatud: 14 Dets 2012 14:46
Postitas Walter
Jah see sama. Mõte on selles et uus ja õlist tühi töösilinder ei lase uut õli sisse kuna silindri sees olev kolb on õli kanalil ees. Selle pärast pead natukene talle ruumi tegema et ta saaks õli augueest korraks ära tulla ja õli sisse lasta, siis hakkab ta tööle ;)