2103, Martin17, 1980

2103, Martin17, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Oja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Apr 2012 20:07
Asukoht: Järvamaa

#21

Postitus Postitas Oja » 14 Dets 2012 17:09

Viska kroom küljepeeglid ka külge, sobivad paremini minu arvates. :)
"I live my life a quarter mile at a time." - Dominic Toretto

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#22

Postitus Postitas Martin17 » 15 Dets 2012 01:07

 
Walter kirjutas:Jah see sama. Mõte on selles et uus ja õlist tühi töösilinder ei lase uut õli sisse kuna silindri sees olev kolb on õli kanalil ees. Selle pärast pead natukene talle ruumi tegema et ta saaks õli augueest korraks ära tulla ja õli sisse lasta, siis hakkab ta tööle ;)

see peasilinder ei pumpa pealegi õli korralikult, võtsime lahti selle, seal need mansetid ära kulunud, homme vaatame kas on uusi saada, kui ei ole siis uus peasilinder ka.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#23

Postitus Postitas Martin17 » 15 Dets 2012 18:51

 
Martin17 kirjutas: 
Walter kirjutas:Jah see sama. Mõte on selles et uus ja õlist tühi töösilinder ei lase uut õli sisse kuna silindri sees olev kolb on õli kanalil ees. Selle pärast pead natukene talle ruumi tegema et ta saaks õli augueest korraks ära tulla ja õli sisse lasta, siis hakkab ta tööle ;)

see peasilinder ei pumpa pealegi õli korralikult, võtsime lahti selle, seal need mansetid ära kulunud, homme vaatame kas on uusi saada, kui ei ole siis uus peasilinder ka.

vahetasime mansetid ära , ikka sama jama , kopa viskab ette juba.

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#24

Postitus Postitas Arvos » 15 Dets 2012 19:54

Mansetivahetus ei pruugi iga kord õnnestuda või korda minna ja anda soovitud tulemusi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#25

Postitus Postitas Martin17 » 16 Dets 2012 00:33

 
Arvos kirjutas:Mansetivahetus ei pruugi iga kord õnnestuda või korda minna ja anda soovitud tulemusi.

mis siis järgmine samm oleks? topsist ei võta üldse õli , kui kallata sellest toru august sisse ss pritsib korralikult, ei oska midagi edasi teha.

BlackDevil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Dets 2011 11:39

#26

Postitus Postitas BlackDevil » 16 Dets 2012 01:17

puhasta topsik ära ja vaata et ummistust ei oleks kuskil

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#27

Postitus Postitas Martin17 » 16 Dets 2012 14:21

 
BlackDevil kirjutas:puhasta topsik ära ja vaata et ummistust ei oleks kuskil

topsik juba ja asjad ammu puhastatud,voolik sai ka uus pandud

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#28

Postitus Postitas Martin17 » 18 Dets 2012 22:31

 
Martin17 kirjutas: 
BlackDevil kirjutas:puhasta topsik ära ja vaata et ummistust ei oleks kuskil

topsik juba ja asjad ammu puhastatud,voolik sai ka uus pandud

täna ostsime siis uue peasilindri ära sidurile, homme viskab peale selle

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#29

Postitus Postitas Arvos » 18 Dets 2012 23:48

 
Martin17 kirjutas: 
Arvos kirjutas:Mansetivahetus ei pruugi iga kord õnnestuda või korda minna ja anda soovitud tulemusi.

mis siis järgmine samm oleks? topsist ei võta üldse õli , kui kallata sellest toru august sisse ss pritsib korralikult, ei oska midagi edasi teha.


Mina oleks teinud sama - ostnud uue silindri. Ära heida meelt. Pumpa pedaali ja hoia ning sõber laseb alt õhu välja. Nippel kinni ja uuesti pumpama. Algul võibki tunduda, et muutusi pole kuid vahel on see protsess pika vinnaga. On saadud ka reisibussil 12-meetrine siduritoru õli täis ja sidur vunkama kuigi vahepeal tekib tunne, et lootusetu üritus. Esindus pidi üldse tagurpidi süsteemi täitma, st. töösilndrist õli sisse panema. Ehk tasub sul´gi sellele mõelda kui tõesti enam mitte kuidagi ei saa.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#30

Postitus Postitas Martin17 » 18 Dets 2012 23:50

Nüüd peaks vast toimima hakkama, kogu süsteem uus pandud :D.

jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

#31

Postitus Postitas jukii » 19 Dets 2012 08:57

olen teinud ka nii, et jätnud õhutus nipli lahti ja samal ajal muud teinud ja kui tilikuma hakkab, siis on juba õli alla jõudnud ja saab õhutama hakata. ei ole ennem minuarust rabeleda ;)

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#32

Postitus Postitas Martin17 » 19 Dets 2012 14:19

 
jukii kirjutas:olen teinud ka nii, et jätnud õhutus nipli lahti ja samal ajal muud teinud ja kui tilikuma hakkab, siis on juba õli alla jõudnud ja saab õhutama hakata. ei ole ennem minuarust rabeleda ;)

no meil see asi, et õli ei võta topsist üldse

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#33

Postitus Postitas Martin17 » 19 Dets 2012 19:15

 
Martin17 kirjutas: 
jukii kirjutas:olen teinud ka nii, et jätnud õhutus nipli lahti ja samal ajal muud teinud ja kui tilikuma hakkab, siis on juba õli alla jõudnud ja saab õhutama hakata. ei ole ennem minuarust rabeleda ;)

no meil see asi, et õli ei võta topsist üldse

panime uue peasilindri, vajutasime paarkorda viskas hakkas nirisema aga toru täis ei lükanud, jätsime nirisema selle sinna

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#34

Postitus Postitas Martin17 » 20 Dets 2012 13:25

 
Martin17 kirjutas: 
Martin17 kirjutas: 
jukii kirjutas:olen teinud ka nii, et jätnud õhutus nipli lahti ja samal ajal muud teinud ja kui tilikuma hakkab, siis on juba õli alla jõudnud ja saab õhutama hakata. ei ole ennem minuarust rabeleda ;)

no meil see asi, et õli ei võta topsist üldse

panime uue peasilindri, vajutasime paarkorda viskas hakkas nirisema aga toru täis ei lükanud, jätsime nirisema selle sinna

panime uue peasilindri, aga kasu pole eriti midagi, toru ja voolik ei jookse õli ikka täis

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#35

Postitus Postitas logman » 20 Dets 2012 18:33

Kontrolli silindrite ja toru läbivoolavust.
Suuga imed. Ja justnimelt imed, sest puhudes ajad kogu mehhanismi veeauru täis ja siis on asi rikutud.
Voolavuse kontrollimiseks võta töösilinder k.kasti küljest lahti, õhutusnippel keera maha ning selle avast saadki imeda.
Loomulikult pead eelnevalt süsteemi õlist täielikult tühjendama ja ma soovitan rangelt veel piiritusega läbipesemist ennem, kui oma musi sinna vastu paned.
Läbipesuks sobib oivaliselt see produkt http://www.motocross-shop.de/motocross- ... iniger.jpg + suruõhk.
Pesemist soovitan teha igale detailile eraldi. Ja iga detaili võid ka enne tagasimonteerimist eraldi kontrollida.
Peasilinder kontrolli kaks korda. Enne- ja peale paigaldamist.
Viga võib olla pedaali asendis või pedaali ja silindris oleva kolvi vahelises lülitusvarda pikkuses.
Viga võib olla ka torus või alumises voolikus.
Kui pedaal on algasendis, peab kogu süsteem olema vabalt läbiimetav. Vähimgi takistus segab õli normaalset pealetulekut.

Ja palun lõpeta see tsitaadikastidega postituste tegemine. See on halb komme ja pole siin foorumis teretulnud. On olukordi, kus muudmoodi ei saa vastata, kui eelnenut tsiteerides, näiteks mitme püstitatud teema puhul ühele ainsamale vastates, aga sinu postitusi analüüsides oled tsiteerimisvõimalust asjatult kasutanud.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#36

Postitus Postitas Martin17 » 20 Dets 2012 23:10

olgu, eks mul see harjumus "rolleriklubist" külge jäänud.
aga muidu nüüd torud/voolikud kõik sidurivedelikku täis ning jäänud vaid õhutada :)

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#37

Postitus Postitas Martin17 » 14 Veebr 2013 19:37

sai siis ammu juba uus siduripeasilinder ostetud, aga mina ei tea rsk, torud asjad sai vedelikku täis, aga kui pedaali vajutad ss nagu mingit survet ei teki, mis peaks. kui vana peasilinder oli ja kui august õli sisse vajutasid siis ta pritsis, aga uuest niriseb vaikselt. ei oska enam midagi edasi teha, kõik asjad välja vahetatud juba :mad:

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#38

Postitus Postitas Martin17 » 10 Mär 2013 19:47

auto sõidab nüüd, tuled asjad ka korras nüüd, vaja värvida ainult...


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist