2121, -motomees-, 1983
Postitatud: 20 Nov 2012 21:43
Niisiis järg jõudis selleni, et soetasin omale juba teise niva, millega sai enamus saaremaa kruusateid läbi sõidetud ja siis garaazi viidud.
Kuna aega leidus ja katus oli peakohal, sai hakatud vägagi ülbelt ehitama ja samas ka seda eriala kõrvalt õppima
esialgne plaan oli karpide vahetus+uus värv aga läks hoopis nii, pildid räägivad siin rohkem kui lada paagitäiega sõita jõuab.
Ehituseks kulus natuke alla aasta !
jäägid:
ja latttungraud (tõstekõrgus 1250mm)
uued sisse keevitatud :
taastatud tiivaots
esimene rattakoobas seest :
oludesunnil tuleb garaazi valgustada pimedas teiste autodega :rokib
first ride
nahktuba
Nüüdseks sisu sees, pildid mõnest kronsteinist, mis hoiavad toole paigal autos:
detailid värvitud kujul
kui juba meisterdamiseks läks :
Kuna aega leidus ja katus oli peakohal, sai hakatud vägagi ülbelt ehitama ja samas ka seda eriala kõrvalt õppima
esialgne plaan oli karpide vahetus+uus värv aga läks hoopis nii, pildid räägivad siin rohkem kui lada paagitäiega sõita jõuab.
Ehituseks kulus natuke alla aasta !
jäägid:
ja latttungraud (tõstekõrgus 1250mm)
uued sisse keevitatud :
taastatud tiivaots
esimene rattakoobas seest :
oludesunnil tuleb garaazi valgustada pimedas teiste autodega :rokib
first ride
nahktuba
Nüüdseks sisu sees, pildid mõnest kronsteinist, mis hoiavad toole paigal autos:
detailid värvitud kujul
kui juba meisterdamiseks läks :