3. leht 3-st

Postitatud: 29 Okt 2012 10:17
Postitas grex
Ma ei ole veel õnneks julgenud rihma maha võtta lihtsalt uurin enne kui lammutama hakkan, väntvõlli rihmaratta peal on märk mis peaks tähistama ilmselt eimese silindri ülemist surnud seisu kuid see märk on natuke nihkes ülemise surnud sesisu suhtes (märk langeb kokku keskmise märgiga mootoririhma kattel). Loodan et enne mind on rihm olnud täpselt paigas. Kui on kõik paigas siis pole probleem ta ära vahetada.

Karteripõhi.

Postitatud: 29 Okt 2012 11:44
Postitas SexSix
Kui karteripõhi ära siis vaata seda vahevõlli nuka käiku kepsust. Väntvõlli kaks täisringi vähemalt (vahevõll teeb samalajal ühe täisringi).

Postitatud: 29 Okt 2012 13:04
Postitas logman
Mõistlik oleks kindlaks teha konkreetse mootori mark/kood.
Ja seejärel sebida remondimanuaal. Netis leidub igasugust kirjandust.
Võib-olla leiad terve auto kohta selle õige raamatu ja siis on oluliselt lihtsam edasi toimetada.

Postitatud: 30 Okt 2012 08:47
Postitas hautz
Vahevõll autodata järgi märk 34 kraadi ülevalt kütusepumba poole. Väntvõllil peaks märgid rihma kaitsel ja rihmarattal olema. Kui pole, siis 1 ja 4sil Ü.S.S.