vaz 2102, 1977, Fiat 125A, 1970, grex

vaz 2102, 1977, Fiat 125A, 1970, grex

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

 
MAZ kirjutas:See Poolakate Fiat on rariteet ma ütlen, katsuge teine samasugune eestist leida.:wow
Minu jaoks on see Polski fiat erilisel kohal ja sa isegi kunagi poolast uuritud,palju neid seal alles aga ega sealgi pidi asi mitte kõige roosilisem olema. Kuid märksa enam kindlasti alles kui eestis. Üks selline Poolakate auto vedeles aastaid Gefi lammutuse juures olnud endises politsei parklas aga läks koos parkla likvideerimisega ilmselt kõige kaduva teed.

Aga jõudu teema algatajale 2102-ga ja enda jaoks leidsin teema mida edaspidi jälgida.:)
Tänud, fiati puhul peaks tegemist olema belgias toodetud autoga, hilisemad 125-ed on ploski fiatid ;)
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Õige.

Postitus Postitas SexSix »

See on algupärane Fiat 125 A. Aga hiljem hakati tootma sarnast Fiat 125 P Poolas. Poola omal ei ole kahenukast mootorit peale pandud.
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

Täna sai jalad tagumiku alt välja võetud ja dvoikat kokku pandud. Tagumine iste sai komplekteeritud ja sisee pandud ja üle pika aja mootor soojaks lastud. Kui kellegilon pakkuda parempoolset kroomist seljatoe kinnitust siis võib teada anda, oleksin väga huvitatud.

Küsimus ka selline, et kas D piilaritel on mingid plastikkatted ka originaalis?

Pildimaterjali homme kui natuke päevavalgust ja kui uued uksepolstrid teise doonorauto pealt sisse saab pandud. :)
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
grex kirjutas:Täna sai jalad tagumiku alt välja võetud ja dvoikat kokku pandud. Tagumine iste sai komplekteeritud ja sisee pandud ja üle pika aja mootor soojaks lastud. Kui kellegilon pakkuda parempoolset kroomist seljatoe kinnitust siis võib teada anda, oleksin väga huvitatud.

Küsimus ka selline, et kas D piilaritel on mingid plastikkatted ka originaalis?

Pildimaterjali homme kui natuke päevavalgust ja kui uued uksepolstrid teise doonorauto pealt sisse saab pandud. :)
D-piilaritel on plastikkatted ülevalt kuni akna alumise ääreni.
Kas tagatule klaasi leidsid, mul võib ehk mõni mitte nii pleekinud olla.
Kroomist seljatoe kinnituse all mõtled seda väikest kõrvakest, millega seljatugi c-piilari külge kinnitub?
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

 
Kytt kirjutas: 
grex kirjutas:Täna sai jalad tagumiku alt välja võetud ja dvoikat kokku pandud. Tagumine iste sai komplekteeritud ja sisee pandud ja üle pika aja mootor soojaks lastud. Kui kellegilon pakkuda parempoolset kroomist seljatoe kinnitust siis võib teada anda, oleksin väga huvitatud.

Küsimus ka selline, et kas D piilaritel on mingid plastikkatted ka originaalis?

Pildimaterjali homme kui natuke päevavalgust ja kui uued uksepolstrid teise doonorauto pealt sisse saab pandud. :)
D-piilaritel on plastikkatted ülevalt kuni akna alumise ääreni.
Kas tagatule klaasi leidsid, mul võib ehk mõni mitte nii pleekinud olla.
Kroomist seljatoe kinnituse all mõtled seda väikest kõrvakest, millega seljatugi b-piilari külge kinnitub?
Ühte tagatule klaasi oleks vaja sest see on väga pleekinud ja kui gabariit põleb siis on valgus peaaegu kollast tooni ja kroomist seljatoekinnituse all mõtlen jah sedasama kõrvakest , nimelt on see pooleks läinud ja ilmselt parandamine võimatu sellise detaili puhul.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Vaatan nädalavahetusel oma varud üle, ehk leian midagi.

Mis seisus kuudi polstrid on? Uksepolstrid näivad küll taastamatud.
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

 
Kytt kirjutas:Vaatan nädalavahetusel oma varud üle, ehk leian midagi.

Mis seisus kuudi polstrid on? Uksepolstrid näivad küll taastamatud.
Kuudi polstrid päris nutuses seisus, nendest pole suurt midagi järgi.
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

Sai siis lõpuks Fiati lähemalt uurima hakatud ja põhjaalune seisukord on hea, see mis koorub on korrosioonitõrje ja plekk on igalt poolt tugev väljaarvatud juhipoolne lanseroon mille küljest oli lahti roostetanud ülemine õõtshoob, praeguseks see tagasi keevitatud ja karprauda listaud, keevitust vajab ilmselt veel roolikarbi ümbrus. Mõned pildid ka seisukorrast:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Karter tuleb alt ära võtta kuid selle jaoks on vaja mootor maha tõsta, õli mis mootorist tuli oli veel täiesti läbipaistev. Mõned pildid siis mootorist :
Pilt
Pilt
Pilt
Lihtsalt pilte :)
Pilt
Pilt

Otsida on vaja uut mootoririhma mida veel ei ole leidnud eestis ühestki kohast, vahetust vahab veepump ja kardaani pukki on vaja. Auto hooldamisel on nähtud kõva vaeva kuid sellegipoolest on aeg pidurite ja torudega teinud oma töö ja ilselt tuleb panna ette sigulli käändmik sest sigulli piduridetaile lihtsam leida. See aga hilisem teema. Praegu on eesmärk saada mootor niikaugele ,et teda tohiks käima proovida.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Fiat.

Postitus Postitas SexSix »

Arvan, et see Fiat ei kuulunud päris lihtinimesele. Ega endine omanik midagi ei rääkinud? Meremees? EKP seltsimees?
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

Fiat.


Endine omanik oli müünud garaažist selle venelastele kellelt ma ta ostsin. Auto oli kuulunud endise omaniku isale ja ei ole seega kursis kelle kasutuses ta on olnud.

Imelikul kombel kõik poldid-kruvid liiguvad ja auto põhi on seestpoolt kaetud umbes 2-3mm tõrva või mingi taolise ainega ja põhja all korralik kiht põhjamastiksit mille tõttu ta ilmselt on roostesurmast pääsenud.

Kui keegi teab kuskohast võiks saada sellele mootorile rihma siis võib teada anda.
rihm on 146 hambaga, 19mm lai ja LAH hambaga, Contitechil tootekood CT649. ja veel oleks huvitatud süütelukust kui keegi teab millega on võimalik seda asendada siis võib ka pakkuda süütelukku.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Olen omanud sellist mootorit. Paljud 124 Special T detailid sobivad.

Kui mälu ei peta, siis see: http://www.ladu24.ee/et/ladu1/850/1,0,0,1/7779 rihm sobis koos mingi teise fiati rullikuga(ei mäleta mille). Igaljuhul eksentrikuga pingutus oli mul.

http://www.ladu24.ee/et/ladu1/860/1,0,0,1/8192 peaks sobima see rullik originaal kinnitusega(pole 100% kindel).

Muidugi kui annaks sobitada, siis soodsam igaljuhul see: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7473/1000 ... 10,204,961 Ainult 1mm suurema välisläbimõõduga ja natuke kitsam. Kui siseläbimõõt ka sobib, siis kokkuhoid arvestatav. Muidugi natuke treimis ja keevitustööd ja saab kinnitused iga rulliku jaoks sobivaks teha.

Eks ta üks suur jama ole nii vanale mootorile varuosade leidmine.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Igal juhul soovitaks saata uue tüki tellimisel enda oma mõõdud. Tean kus tellitud rulliku asemele saadeti vale. Seejärel saadeti uuesti täpselt seesama vale mis eelmine kord. Õige saabus siis kui tellija enda vana kaasa andis ja koos mõlema vale rulliga tagasi saatis. Õige tüki saamine võttis lisaaega seega neli päeva.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Proovi näiteks e-bay.de kaudu otsida originaal koodide järgi.
Kas esindusest originaal detaile ei saa tellida?
Tavaliselt esinduse vennad aitavad või vähemalt ütlevad mille omad sobivad, sihukesi autosid ju
ei remondita esinduses !
Peaasi et ära hakka aretama millega võid rohkem mootori tuksi keerata.
Fiati käändmike kasutatakse tavaliselt Rally ladadel ja neid peaks saada olema.

Edu selle auto taastamisel.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Fiati esindus.

Postitus Postitas SexSix »

Oluliselt uuema Fiati osi otsiti aga lõpuks löödi käega. Veel varjant.
http://www.subito.it/
http://www.subito.it/annunci-valle-d-ao ... Fiat%20125
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

Eile ei olnud ladu24 seda rihma saadaval kuid saatsin kirja sinna ja peaks saama tollesama rihma mida hautz mainis, ma arvan et rullik on korras sest seal oli veel isegi määre värske (muidugi ei tea selle määrde kvaliteeti). Homme tõstan mootori maha et oleks lihtsam kõik üle kontrollida ja juppe vahetada. Nüüd pean ootama kuni ladu24.ee uuesti veepump müügile tuleb. Kui oleks võimalik ainult laager vahetada siis äkki ei pea tervet pumpa ostma.

Küsimus ka .et kas sigulli pidurikettad sobivad Fiatile ja kas pidurisadula kinnitused on Fiati käändmikul samad, sel juhul poleks vaja Fiati käändmiku välja vahetada.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui pingutusrullikul peale vana määrde väljapesemist laager ei logise, siis võid üpris veendunult uuesti selle sisse määrida, küljekatted tagasi suruda ja käib veel mitu aastat. No kui just ümbermaailmareisile ei plaani kohe minna...
Kasutaja avatar
grex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
Asukoht: Tallinn/Kernu
Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II

Postitus Postitas grex »

Mootoririhm


Küsimus selline et kas keegi teabb kuidas peavad asuma rihmarataste märgid rihma paigaldamisel. Nukkade märkide koha pealt asi selge kuid kuidagi ei jõua kohale kuidas peavad vaatama abivõlli ja väntvõlli märgid. Ja kas on võib olla et väntvõll peab olema sellises asendis et esimene kolb on ülemises surnud seisus?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Viisakas oleks olnud enne vana rihma mahavõtmist see kõik endale kohapeal, mootori juures, selgeks teha ja valge markeriga ära märkida. Ehk siis olemasolevad märgid kokku ajada ja markeriga esile tõsta ;).
Aga kui see tähtis toiming kiires lammutustuhinas lihtsalt "unus", siis saab nüüdki veel rahulikult mõeldes, gaasijaotustsükleid meelde tuletades ja võlle ringi ajades kogu selle ajastuse taastada.
See pole raketiteadus, lihtsalt kannatlikku meelt ja filosoofilist rahu kulub natuke :cool:.
Tavaliselt algab mootorite seadistus jah esimese silindri ÜSS-i järgi. Pane selle järgi nukkvõllid paika, aja käsitsi ringi ja kui sobib, siis saad hakata süütenurka häälestama.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Vahevõll!

Postitus Postitas SexSix »

Kas sellel mootoril mitte ei saa vahevõlli bensiinipumba ajami nukk mingis asendis väntvõlliga (kepsuga) kokku? Mille tagajärjel mootoriplokk puruneb!
Vasta