7. leht 7-st

Postitatud: 20 Sept 2013 17:07
Postitas hautz
 
olaaf kirjutas:fiksaatorid tuleb kasvõi keevitusega sinna külge panna - ilma pole mõtet isegi proovida sõita :(


Pole kunagi fiksaatoreid kasutanud ja pole probleeme ka olnud. Vaja lihtsalt õige nurga alla ja korralikult kinni keerata voolikud.

Postitatud: 20 Sept 2013 18:48
Postitas GTA
 
hautz kirjutas: 
olaaf kirjutas:fiksaatorid tuleb kasvõi keevitusega sinna külge panna - ilma pole mõtet isegi proovida sõita :(


Pole kunagi fiksaatoreid kasutanud ja pole probleeme ka olnud. Vaja lihtsalt õige nurga alla ja korralikult kinni keerata voolikud.


Keermeliimi ei tohi kasutada? Vene ajal polnud sellest kuuldudki aga nüüd nagu... Uued seibid ka loomulikult, roolivõimu juures pole kahju nöökida ja katsetada aga pidurite juures võiks ikka esimese korraga pidama jääda :D

Edit: selliste tüütute poldimurdumiste vältimiseks soovitan soojalt pisikese taskumahtuva gaasipõleti osta ja seda kasutada edaspidi. Pole siiani veel hätta jätnud. Muidu olen ka suht lolle asju pooleks keeranud ja pärast mitu päeva jamanud - (ees amordi kinnitusmutrid õõtsa külge on suht klassika sel teemal näiteks).

Teine edit otsa :D: Millegipärast tundus, et ma nagu oleks seda gaasipõleti jura enne ka rääkinud ja olengi, isegi siin samas teemas XD Kordamine on küll tarkuse ema aga mul vist kerge alzheimeri keiss juba.

Postitatud: 21 Sept 2013 21:26
Postitas ImreR
Järgmine nädal hakkan lahkama. Väidetavalt uus kett ja muu mudru küljes. Ei tea, tihendid ka vaevalt 400 km sõitnud. No ei oska kohe arvatagi mis seal võib olla.
Kas kui õlirõngaga mingi jama, siis surve ju ikka olemas silindris, sest surverõngas ei pruugi tuksis olla? Ausaltõeldes on palju asju vastuolus. Auto käib edasi väga hästi, käib kohapeal veidi longates, aga muusosas laitmatult. Samas suitseb ja mingi jama teises ja ka natuke kolmandas silindris on. Küünlad olid õlised, aga keskelt pruunid.
Kuna hetkel Hiiumaal kodus, siis sai targad raamatud välja otsitud. Kõik oluline on siis nendes olemas. Lisaks väga palju muud üldist ja olulist:
Pilt
Lisaks leidis isa pööningult tutika külje peegli, koos tihendite ja originaal kruvide ja asjadega:D Ilmselt 03 oma või siis mingi hilisem järelturu toode.
Kellegil 03 või 06 kellasi on pakkuda(võiks olla tahhokas, spidomeeter, õli surve, aku laadimine).

Postitatud: 21 Sept 2013 22:58
Postitas hautz
 
olaaf kirjutas:fiksaatorid tuleb kasvõi keevitusega sinna külge panna - ilma pole mõtet isegi proovida sõita :(


Pole kunagi fiksaatoreid kasutanud ja pole probleeme ka olnud. Vaja lihtsalt õige nurga alla ja korralikult kinni keerata voolikud.

Postitatud: 22 Sept 2013 11:14
Postitas botzor
kett ja uued tihendid on õige, ise aitasin vahetada neid.

Postitatud: 27 Sept 2013 19:05
Postitas ImreR
Mõõtsin siis täna surved ära. Ma tegin seda küll esimest korda, aga seal ei saa vist mingeid erinippe olla. Ühesõnaga sain tulemusteks 10,2- 11,2. See 10,2 oligi siis see 2 silinder, samas see küll midagi nii hullu ei ole:rolleyes
Muidu sõitis siin ilusti, nüüd ainult kohapeal käinud viimased päevad ja küünlad kõik üsna tahmased ja koledad. Lisaks oli täna esimest korda nii, et peale käivitamist suitses mootor mingi minut aega kindlasti ja päris usinalt... Krt ma ei saa midagi aru enam:P

Postitatud: 27 Sept 2013 19:10
Postitas joonaskala
Oled sa kindel et see mingi õlisuits on, õlikärsahais kohe järgi?
Vb sul see karpamajandus ja kütusevärk niipaigast ära ikkagi..et lihtsalt mootor saab liiga rikast segu ja suitsebki.

Postitatud: 27 Sept 2013 19:24
Postitas ImreR
Igasuguseid asju võib olla:D Samas ma muretsesin omale häälestatud karpa, küll 1,3 moto oma, aga ilusti regullitud ja timmitud. No õli kadu on ju ka, enne oli muidugi meeletu kui klapisääretihendid lekkisid. Nüüd on kulu väiksem, aga siiski olemas. Ma tõesti ei tea, ilmselt peaks ilusti sisse sõitma mootori, aga pole mahti igapäevaselt sellega liigelda. Eks see mootor nüüd maks. 1000 km on minu käes sõitnud. Sinu käes vist oli siis 400 kanti? Kondens on hakanud ka kogunema õlikorgi alla, see heledam ollus.

Postitatud: 27 Sept 2013 19:28
Postitas joonaskala
Minukäes ta sai väga vähe sõitu peale neid tihendite jms asjade vahetusi.

Talvel sai niipalju sõidetud, mingi 4-5 jäärada vb, ja paar korda kodus.. Raha ja aega vähe, mis siin ikka töristada.

Peaksid üle vaatama alumise otsa, Äkki midagi ikka juhtunud, õlirõngas kinni vms. Sest minul õlikulu ei olnud mitte mingisugust :puzzled

Postitatud: 27 Sept 2013 19:41
Postitas ImreR
Isegi mõelnud, et mingi aeg peaks ikkagi alumise otsa lahti kiskuma. Hetkel igatahes elan talve ehk üle. Plaanis ikka jääle pääseda sellega ka. Ma pole nii osav mootori kutt ka ja väga ei tahaks eksperimenteerida hetkel. Kui talv nigel, siis vast saab mingi aeg lahata.
Kui palju mõjutab lahtine karterituulutuse ots, mis läheb karpasse, seda tossamist? Sõitsin ühe päeva nii ringi. Tundus justkui mootor vähem suitses, aga siis oli see tänane külmkäivitus ja siis oli suits taga. Panin ta külge igatahes. Ilmselt ma pean ikkagi ka uued küünlad muretsema. Sõitnud nad vast 5000 km maks, aga noh saanud vett ja vilet ka kõvasti:)

Edit. Kas see nö. ehmatamine on ohtlik mootorile? Äkki prooviks seda varianti, et kui isegi on õlirõngas kinni, siis saaks äkki lahti:P

Postitatud: 18 Okt 2013 20:35
Postitas ImreR
Kiiresti oleks auto vaja maha müüa!!!

Postitatud: 18 Okt 2013 22:10
Postitas france2
noh juba lada isu otsas :D

Postitatud: 18 Okt 2013 22:22
Postitas ImreR
Ei ole otseselt Lada huvi läinud, päris kaua samas ka juba jännanud. Müügi põhjuseks on üks uskumatult hea hinnaga saada olev rahvaralli auto. Mul on see vaja kohe ära osta, sest sellist haruldast asja ei müüda kaua!!!

Postitatud: 19 Okt 2013 17:51
Postitas ImreR
Teema lukku. Auto kolis Paidesse.
Edu uuele omanikule!

Administreeriv toiming

Postitatud: 19 Okt 2013 22:08
Postitas reiner
 ! Sõnum kasutajalt: reiner
Teema on suletud.