Postitatud: 16 Sept 2013 21:46
Su klassis 2014 1700cc plokk ei ole enam lubatud
Eks seal need vahetatavad "tihendid" ole ka vist natuke süüdiKytt kirjutas: Kytt@sõidab siiamaani LK rajapäevi autoga, mille mootor on nii "kohvi" et alla 1500 pöörde lööb õlirõhu tule põlema, kuid ikkagi on masin igal sõidul esikolmikus. Ja seda just tänu korralikule rehvile, gaasiamordile ja "tihkele" sillale.
kone 2300 - tänapäevaste hindadega on see vägagi normaalne, ei ole enam jupid 1.- tükk poes ja kaanelihvijal pole vahet kas kaan läheb puškale või sinu LE 2101-le!ImreR kirjutas:Väga meeldiv, et teema teile südamelähedane ja annate ikka hüva nõu ning võtate sõna. Kindlasti saan targemaks, aga kordan et ei ole rahvaspordis algaja ja tean kuidas asjad on. Ma ei räägigi pisi miudatustest. Pean silmas kardinaalseid muudatusi, mis pigem käivad sportrallide juurde. Mulle ütles isiklikult üks tegev SU klassi liidreid, et tema mootor ainuüksi läks maksma 2300 evrot. See on normaalne? Ja seal kindlasti ei olnud tehtud selle rahaeest kullast detailidega hooldust .
Mulle meeldib ralli ja olen lapsest saati sellest unistanud, sellepärast ka üritan kasvõi kodutu moel seda asja ajada. Kardiga alustasin, nüüd küll autod aga kõrgemale tasemele pole kahjuks asja.
Korralikud kruusakad maksavad vene keeles ja isegi nende jaoks pole mul raha. Eks kasutan teiste vanu nagu olen alati seda teinud. Paraku on jah rahvaspordis lubatud võistlusrehvid. Samas kruusakaga on elamus ikka teine ja seda pole küll vaja muuta
Ei räägi ju vastu? Mismoodi vastu kui kirjutasin, et sõidan teiste vanadega. Mingist M+S-st polnud juttu.VäikeMägilane kirjutas: Rehvide suhtes - räägid ju endale vastu.
Kruusakaid osta ei jõua, aga suvalise MSiga ka ei taha sõita - otsusta siis ära:)