21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#101

Postitus Postitas france2 » 16 Sept 2013 21:46

Su klassis 2014 1700cc plokk ei ole enam lubatud ;)

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#102

Postitus Postitas ImreR » 16 Sept 2013 21:49

Ma enam peast numbreid ei mäleta, aga vist on isegi paber alles. See aga on kopika pardakas. No oli mis oli, esisilla jooks kokku/lahku on paigas. Muud me seal ei timminud.
Vot, aga minujaoks on see rahvasport just selle sõna otseses mõttes. Ilmselt on sinu jaoks elu selline: kõik mis ei ole keelatud, on lubatud? Minu moto on vähe teine, aga las see olla. Nagu enne kirjutasin, siis minu asi ei ole mida teised teevad oma eluga ja rahaga. Loomulikult on rikkamatel ilusamad autod, suuremad m...d jnejne. See on fakt, aga eestlasele kohaselt olen ju ka mina naabri peale kade;) Las see teema olla, ma üritan oma väheste teadmistega ja suuresti tänu Teile, toredatele foorumi inimestele, oma autot parendada ja küll ma ka hoo üles saan:cool:
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#103

Postitus Postitas olaaf » 16 Sept 2013 21:56

Ma arvan, et kui pidurid korda teed peaksid korralikku sillastendi minema, kus kihutamiseks ikka kõik parameetrid paika pannakse.
Lada ei ole kahjuks bmw, kus insenerid piisavalt vaeva nägid et juhitavust autole tekitada..
Kui kõvasti vaeva näed ja ehitad pole raha ja suuri mootoreid vaja - saab ka odavalt,väheste vahenditega ja kõikidele reeglitele vastavalt lada mootori väga kenasti jooksma.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#104

Postitus Postitas VäikeMägilane » 16 Sept 2013 22:13

Õhtust härrased,

Ei saa mitte vaiki olla - hasart on suur ka klaviatuuri taga:)

Ikka tekitab pingeid kui näed et konkurentidel masinad nobedamad - loogish. Aga võin omast väiksest kogemusest öelda, et auto/mootorispordis ei ole olemas sellist asja nagu võrdsus. Ei ole olnud ega saa olema. (EALi mastaapsed alad)

Unustage see ära!

Ehitage oma autod vastavalt lubatu ja lubamatu piirile, kasutades parimaid saada olevaid juppe ja võimalusi.
Häälestaga oma pill peensusteni, soovituslikult vastavalt etapile.
Valige õiged rehvid ja rõhud.
Tehke trenni, harjutage koostööd.
Ja asjad võtavad sootuks teise pöörde...nähke vaeva!


Ärge virisege, see sitt ei aita midagi:) - kui ongi kindlalt teada, et keegi ületab rängalt reegleid, andke vastavasisuline protest sisse, veel parem kui see on kollektiivselt esitatud, siis ei tule niipea selliseid vassijaid teie klassi - tõestatud ja toimib.


Kuid kui teil ei jätku vahendeid oma auto maksimumini viimiseks - tuleb leppida ja sõita võidu omasugustega või valida
teine ala oma mina teostamiseks;)
Peaasi, et te seda ise naudiksite ja tunneksite sest alast mõnu, mida teete!


Teiseks:
ametlikult! pole olemas ega eksisteeri vaba müügis
mingeid VAZi mootori plokke millel silinder suurem kui 82mm
(Ei pretendeeri siinkohal absoluutsele tõele, et keegi kuskilt saab midagi muud:)

Küll aga on olemas plokke mis on kõrgemad - 215.9mm (markeering VAZ 2130) kui seda on 213/2106/2103 plokk (214.5mm)
Neid müüakse tõesti 1.8L nimetuse all kuid ainus asi mis selle eripäraks tavalise 213 ploki ees, on nimelt väntvõll, mis on tehasest juba 84mm ehk 82x84 annab 1774kuupi.
Seda kõrgemat plokki saab samamoodi puurida kuni 85mm'ni nagu ka sõsar 213 plokki - ei midagi uut.

Samuti saab nii 213 kuid veel parem 230 plokki panna suuremaid väntasid 86-92mm (ehk kubatuur ca 2.1L)
Need on vabamüügis ja lubatud!

Ainus asi mida võidakse kasutada "lääne" nime all on kaks mitte VAZi mootorit: Opel C20XE ja Z18XE, esimene läks vaz21108-le, teist pandi ekspordi Chevi-Nivadele ja oli 1.8 16V:
http://www.autoreview.ru/archive/2003/2 ... 800/22.jpg

Siin pole VAZi plokiga küll midagi sarnast.

Et lõpetage need ulme jutud...

kui raha niipalju kui esiotsa "puškadel" pole, tehke nagu Vallo soovitas - korralik amort, korralikud rehvid
"olaaf" soovitas - korralik sillastend
mina soovitan ka trenni teha ja koostööd harjutada, õppida autot tundma - kui paistab et lugemine juba tip top ja auto hakkab ka nagu teile alla jääma...siis alles siin on koht edasi mõelda kuidas ja mis.

Ma ilmselt ei pane väga võssa kui hetke SU top masin omab väärtust puhtalt juppide põhjal, suurusjärk 4500EUR ja edasi

(sinna puur sisse, FIA turva asjad ning ongi 8-9000-ne EALi puška)



Jõudu!




PS: ununes üks tõsiasi - Žigulitel on õigete seibide/flantside kasutamine esisilla reguleerimisel suisa hädavajalik! Need seibid on ka ametlikult lubatud ja kasutusel ka tehase esindustes - niiet, ei näe probleemi.
Kuid siin ei ole midagi konkreetset - iga mees tahab omamoodi silda saada, oleneb sõidustiilist!
Siks on nii pehme, et iga suurem pauk lööb midagi paigast ära - ma käin oma autoga enne igat võidusõitu stendis:)
vastasel korral sõidad nagu lehmaga jääl - ohtlik ju!



EDIT: näedsa mis juhtub kui liiga kaua kirjutad teksti - enamus asju juba ennem ära öeldud:)
AGA see on ju tore! Lada foorum on koht kust saab ka head infot ja seda juba mitmetelt!
Festina lente!

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#105

Postitus Postitas ImreR » 16 Sept 2013 22:22

Arvasin, et keegi nö. plahvatab. Lugege mu teksti, kas ma virisen või tahan kellegilt mingeid tiitleid ära võtta? Olge mureta, ma teen seda asja lõbu pärast ja ma tunnen ennast enda "kilukarbis" ikka üsna hästi. Kusjuures tõesti, ega keegi teine sellise aparaadiga väga rajale minna ei tahaks. Aga võta näpust, mul on mingi kiiks ja ise olen ülirahul. Kruusal oli see pill mulle endalegi üllatuseks täitsa äge. Ma ei tundnud kordagi, et auto oleks kontrolli üle võtnud või ma ei saaks hakkama temaga. Kui välja jätta moment kui pidureid üldse ei olnud:D
Ehitage ja möllake nii kuidas jaksate, ma ehitan ja möllan nagu mina jaksan.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#106

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Sept 2013 11:35

Asi ei ole plahvatamises,
teema on lihtsalt huvitav ja südame lähedane. Loe ka meie tekste veelkord ja sirvi foorumi arhiivis:)

Sa ei ole esimene kellele siin nõu antakse, 10-11a. jooksul on ikka esilekerkinud võrdsuse taga ajajaid ja algajaid sportlasi -
Aeg ajalt tuleb ikka ja jälle samu lauseid siia toksida...mis teha.

Tore kui te olete asjast õigesti arusaanud, jätkake samas vaimus!
küll tulevad ka tulemused...



PS: plahvatuse kui sellise põhjustas minu puhul see "imede" 1.8 plokk, mis tekitab legende... Tean, et toodi neid, kuid muretsemiseks põhjust pole - sellel plokil pole revolutioonilisi eeliseid tava 213 ploki ees.

214 markeeringuga plokki, nagu siin eespool väideti - pole ka olemas. On 2101/2103/2106/213 ja 230 (kui jutt VAZ tagavedu/nelivedu)
Festina lente!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#107

Postitus Postitas Kytt » 17 Sept 2013 12:11

Pole ju vaja miljoneid et veidi kiiremini sõita. Korralik rehv ja originaalõlikast veidigi kvaliteetsem amort ning ongi juba teine tera.
Toon sulle ühe lihtsa näite, kus kahel LK üritusel sõitsid samad mehed ühe ja sama autoga. Ainus erinevus, mis auto juures tehti oli rehvide vahetus, kõik ülejäänu oli auto juures nii, nagu ta tehasest tuli.
Esimene üritus, kus all olid mingid suvalised pastlad olid meeste kohad vastavalt 17, 16, 14
Teine üritus, kus ainus muutuja oli, et autole oli alla pandud uued kvaliteetsed tänavarehvid ja kohad olid vastavalt: 10, 5, 3, 2

Seega ei ole vaja meeletult võimast mootorit, piisab ka oluliselt väiksematest väljaminekutest.

Kytt@sõidab siiamaani LK rajapäevi autoga, mille mootor on nii "kohvi" et alla 1500 pöörde lööb õlirõhu tule põlema, kuid ikkagi on masin igal sõidul esikolmikus. Ja seda just tänu korralikule rehvile, gaasiamordile ja "tihkele" sillale.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#108

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Sept 2013 12:49

jälle see chevy-niva teema:
http://www.rally.ee/?a=a030&b=2666

ja nii sünnivadki legendid ja müüdid... 1 ull iin tõsõ ulli takast järgi

Mina pigem ei keelaks VAZi markeeringuga, vabalt poest saadal olevaid detaile. Ilmselt läheb nüüd lahti 2106 ploki buum...

ja aastate pärast selgub, et näed sa, ühel 06 plokil olid 86mm kolvid ja 88vänt sees...nii nagu se juhtus juba 20a. tagasi.
Keelamisega otseselt ei võrdsusta midagi.

Aga loodame, et SU klass tõuseb tuhast ja jääb püsima.
Võibolla tuleb endalgi sinna üle kolida, piltide pealt paistab, et tegevust jätkub rooli taga.

vabandused mitte just auto teemat kommenteerides, aga ehk asja ette ikka.

side lõpp.
Festina lente!

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#109

Postitus Postitas ImreR » 17 Sept 2013 13:06

Väga meeldiv, et teema teile südamelähedane ja annate ikka hüva nõu ning võtate sõna. Kindlasti saan targemaks, aga kordan et ei ole rahvaspordis algaja ja tean kuidas asjad on. Ma ei räägigi pisi miudatustest. Pean silmas kardinaalseid muudatusi, mis pigem käivad sportrallide juurde. Mulle ütles isiklikult üks tegev SU klassi liidreid, et tema mootor ainuüksi läks maksma 2300 evrot. See on normaalne? Ja seal kindlasti ei olnud tehtud selle rahaeest kullast detailidega hooldust ;) .
Mulle meeldib ralli ja olen lapsest saati sellest unistanud, sellepärast ka üritan kasvõi kodutu moel seda asja ajada. Kardiga alustasin, nüüd küll autod aga kõrgemale tasemele pole kahjuks asja.
Korralikud kruusakad maksavad vene keeles ja isegi nende jaoks pole mul raha. Eks kasutan teiste vanu nagu olen alati seda teinud. Paraku on jah rahvaspordis lubatud võistlusrehvid. Samas kruusakaga on elamus ikka teine ja seda pole küll vaja muuta :)
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#110

Postitus Postitas PuZuP » 17 Sept 2013 13:12

 
Kytt kirjutas:Kytt@sõidab siiamaani LK rajapäevi autoga, mille mootor on nii "kohvi" et alla 1500 pöörde lööb õlirõhu tule põlema, kuid ikkagi on masin igal sõidul esikolmikus. Ja seda just tänu korralikule rehvile, gaasiamordile ja "tihkele" sillale.


Eks seal need vahetatavad "tihendid" ole ka vist natuke süüdi ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#111

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Sept 2013 13:43

 
ImreR kirjutas:Väga meeldiv, et teema teile südamelähedane ja annate ikka hüva nõu ning võtate sõna. Kindlasti saan targemaks, aga kordan et ei ole rahvaspordis algaja ja tean kuidas asjad on. Ma ei räägigi pisi miudatustest. Pean silmas kardinaalseid muudatusi, mis pigem käivad sportrallide juurde. Mulle ütles isiklikult üks tegev SU klassi liidreid, et tema mootor ainuüksi läks maksma 2300 evrot. See on normaalne? Ja seal kindlasti ei olnud tehtud selle rahaeest kullast detailidega hooldust ;) .
Mulle meeldib ralli ja olen lapsest saati sellest unistanud, sellepärast ka üritan kasvõi kodutu moel seda asja ajada. Kardiga alustasin, nüüd küll autod aga kõrgemale tasemele pole kahjuks asja.
Korralikud kruusakad maksavad vene keeles ja isegi nende jaoks pole mul raha. Eks kasutan teiste vanu nagu olen alati seda teinud. Paraku on jah rahvaspordis lubatud võistlusrehvid. Samas kruusakaga on elamus ikka teine ja seda pole küll vaja muuta :)


kone 2300 - tänapäevaste hindadega on see vägagi normaalne, ei ole enam jupid 1.- tükk poes ja kaanelihvijal pole vahet kas kaan läheb puškale või sinu LE 2101-le!
Teisalt, aga mis on 2300eurot? mõnele on see kuupalk, teisele aastapalk - kõik on suhteline, mõtetu vaielda - on ju?

Rehvide suhtes - räägid ju endale vastu.
Kruusakaid osta ei jõua, aga suvalise MSiga ka ei taha sõita - otsusta siis ära:)

Minu arust siin rehvide teemat arendades me jõuamegi asja tegeliku tuumani - kui uue Misuga (14" 200.-/tk) saab 1km peale 10seki kiiremini, siis tuleb min. 800 väljakäija, olenevalt etppidest hooajal min. 2000.- otsest kulu!

Kruusarehv eeldab ise juba "tehtud" mootorit jms. sest on hea haakuvusega.

Järelikult - selle asemel, et seal mingi süütu plokike ära keelata, keelake sport rehv ära! (LE-järgi tänaval nagunii sellega sõita ei tohi)

Keelates ära sport rehvi "keelate" ju ka teise 2000+ euri kone tuuninguks ja päike tuleb taas pilve tagant välja.

Kuna sul rehvitöökoda, siis oleksid ju eriti või sees:)

Ei midagi paha, lihtsalt arvamus ja nägemus - edu!
Festina lente!

RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

#112

Postitus Postitas RLV » 17 Sept 2013 15:04

Tegelikult omast kogemusest on tulnud välja, et uuema(pehema) lamelliga on saanud paremaid aegu, kui vana kulunud, kivikõva kruusakaga, seda siis "tehase mootori korral". Seda siis konkreetselt katsetatud paarisrajal. Samuti ei ole lubatud ju kruusakas ka Moskvitsi meestel. Tegelikult tuleks see SU klassi asi avalikult läbi arutada, ja siis ühine ettepanek EAL-i teha. Seda et keegi midagi kahe/kolmekesi kuskil otsustab on jama, ka siin foorumis meie jutuajamine midagi ei muuda.
Ühesõnaga soovin Sulle kõike paremat sellel lõputul Karussellil

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#113

Postitus Postitas olaaf » 17 Sept 2013 15:52

Hirmsasti tahaks kõiki tehnilisi tingimusi näha kirjalikus vormis - praegu on selline pudru ja kapsad, et keegi midagi ei tea.
213 bloki keelavad ära aga blokkdiffer ja võistlusrehvid on SU klassis lubatud kuulub huumori klassikasse.
Varsti keelavad 2101 ka ära sest see on kergem tehasest kui 2107 :D
2103 blokki saab ka 88 vända sisse panna ja bloki 82 peale hülssida.
Selle muudatusega jäävad vaesemad võistlejad veel viletsamasse olukorda ja jõukamatel on lihtsalt ajutine ebamugavus uue mootori tellimise näol..

Ainukene reaalne muudatus, mis teeks asju võrdsemaks on monorehv. Ja ilmselt seda ei võeta kunagi vastu..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#114

Postitus Postitas ImreR » 17 Sept 2013 18:06

 
VäikeMägilane kirjutas:Rehvide suhtes - räägid ju endale vastu.
Kruusakaid osta ei jõua, aga suvalise MSiga ka ei taha sõita - otsusta siis ära:)



Ei räägi ju vastu? Mismoodi vastu kui kirjutasin, et sõidan teiste vanadega. Mingist M+S-st polnud juttu.
Las see teema nüüd olla siin. Tegelikult võiks teha vaba teema alla kohe vastava sisulise arutelu, et kellele kuidas?
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#115

Postitus Postitas ImreR » 18 Sept 2013 23:26

Täna sain aega ja lammutasin veidi. Ikkagi oli vigaseks kohaks pidurivooliku ja supordi ühendus koht. Kas ma paigaldasin valesti või on vask seibid surnud näitab aeg. Hetkel puhastasin ja natuke lihvisin neid seibe ning sain pidama ilusti. Ilmselt otsin uued seibid ja vahetan ikkagi ära. Imelik oli see, et polt tuli üpris kergelt lahti. Äkki ikkagi oli paigalduse viga?
Igatahes teie soovitusel soetasin uued klotsid ka siis juba. Pole küll mingid perfomance asjad, aga vähemalt lääne tootja omad. Punased ehk et reissing:D
Kuna sai toru pooleks lõigatud ja pimedaks tehtud, siis sai ka see uue vastu välja vahetatud. Nüüd on kõik piduri torud uued kui välja jätta põhjaalune. Ning esimesed vollad ka uued. Ostsin veel ühe volla tagavaraks.
Küsiks üle sellise asja, kas maksab ise kaas maha kiskuda? Pole seda enne teinud, aga päris nisanäpuks ennast ei pea. Vaataks üle mis seal kalab ja kui on vaja asju vahetada, siis iseenesest on olemas ju ka 1200 terve kone riiulis:P Muidugi pean siis targematelt uurima ja foorumis veidi maad uurima, mis jõuga ja järjestusega pärast kinni tõmmata asjad. Jõuvõti on olemas endal, kui mingeid spets tõmmitsaid või muud spetsiaal kraami selleks vaja läheb, siis vast lasen kellegil teisel teha?


Pilt
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#116

Postitus Postitas ando » 18 Sept 2013 23:29

Kui esimesest silindrist oli voolikut lihtne välja keerata, siis on oht, et alumiiniumi sees on keere vigastada saanud. Jäi kindlasti ilusti pidama ja ei tulnud keeret kaasa, kui lahti võtsid?
Kaane võid maha kiskuda, eritööriistu peale njuutonvõtme ei vaja - seegi vajalik tagasi peale keerates alles. Täiesti maja ees parklas tehtav töö.
Jõud taga, peab minema.

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#117

Postitus Postitas ImreR » 18 Sept 2013 23:36

Ei osanud seda vaadatagi, aga kinni sain keerata päris mõistliku jõuga(muidugi ei hakanud väga üle pingutama, et üle ja pool tiiru tagasi vms.). Igatahes on ideaalis vaja nagunii kuskilt värskemad supordid muretseda, sest nende pulkade kinnitused, mis klotse kinni hoiavad, on puruks supordi küljes. Nad küll püsivad, aga nii ei tekita nad eriti kindlust. Lisaks jäävad veidi peale, kuigi kolvid liiguvad täitsa ilusti.
No selge, ma olen pisemaid mootoreid lahanud küll, millel on neli kaane polti. Nendega sain ilusti omalajal hakkama:lol Proovin siis mootoril kaane maha võtta mingi päev. Kiiret hetkel nagunii ei ole, sest Pärnusse sõitma minna pole hetkel veel plaanis, kuigi see võib tekkida päris ruttu.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#118

Postitus Postitas olaaf » 19 Sept 2013 12:43

Kas see väike plekist fiksaator on ka voolikul peal? See mis fikseerib poldi ja vooliku asukoha supordi suhtes?
Kui fiksaator olemas, kas ta on õigesti paigaldatud ja õige poole oma?
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

#119

Postitus Postitas ImreR » 19 Sept 2013 22:02

Mõlemate fiksaatorite poldid keerasin puruks. Kusjuures leotasin enne ja meelitasin tublisti edasi-tagasi, aga neile ei saanudki jõudu rakendada kui pooleks nad olidki. Hetkel siis loomulikult ilma nende fiksaatoriteta.
Siit ka üleskutse, kas kellegil on pakkuda esimesi suporteid. Peaksid olema terved, töökorras. Pakkumised ps-i.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#120

Postitus Postitas olaaf » 20 Sept 2013 13:35

fiksaatorid tuleb kasvõi keevitusega sinna külge panna - ilma pole mõtet isegi proovida sõita :(
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi ja 13 külalist