21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Midagi toimunud väga ei ole. Täna panin käima üle pika aja, käiamist tahtis natuke, sest ilmselt oleksin pidanud kütust enne väheke üles pumpama. Käima ta läks vaatamata sellele. Kuna lähi päevil saab auto ka ametlikult ümber vormistatud, siis peab hakkama vaikselt liigutama ja ikka need pidurid üle käima ja kontrollima. Lisaks peab varsti auto võtma igapäevaselt kasutusse, kuniks buumer vähe hoolt saab.
Hetkel seis tööjuures selline, et kõrvale sigines väga sile, minuomast ikka tublisti siledam 11, aastast 81. Väidetavalt originaal värv ja muud jutud:


Pilt
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Täna sai pidureid veidi uuritud. Esimene parem on veidi peal. Tagumisel vasakul katted maas klotsidel(kust kõige parem otsima minna?). Kõik tuulutusniplid keerasid ja õli tuli, kuigi vasakul taga oli alguses väga roostene see vedelik. Huvitav, et pidurid kõik heas korras, sellessuhtes, et taga kõik kässari asjad liikusid, silindrid liikusid ilusti jne. Silla detailid muidugi eelajaloolised, kõik puksid mõradega, amordid roostes jne. Kes pakub kogu ringi mõistliku rahaeest ja mida üldse soovitate, ka amorte(natuke võiks kannatada ka, just amordid, et saaks kiiremalt ka sõita, mõistuse piires muidugi, hüppamiseks ei ole vaja ).
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Tallinnas, Veerenni kauplusest saad kõik puksid omale. Hind ei ole ka kirves seal väga, vähemalt minu rahakott kannatab.
Kui tahad niisama kulgemiseks amorte, siis siksi originaalid käivad kah. Kui tahad autot madalamaks lasta siis paneks natuke lühemad amordid, KYB gaasiamordid näiteks aga neid on veel.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Amorte soovitan sachsi super touringuid kahepoolseid õlikaid, on jäigemad kui gaasikad kestavad ka kauem, endal ostsin gaasikad pärast kaht aastat on juba suht pehmed ja stendijärgi on amortidest alles 70-80%. Samas sõbrautol õlikad all juba ei tea kui kaua ja töötavad nagu uued mõnusalt jäigad ka... :P
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Kas sellele autole siin ostuhuvi oleks kellegil?
Nimelt asi selles, et mul ei ole kohe kindlasti aega enne suve keskpaika temaga tegeleda. Vanematel tundub, et puudub ka igasugune huvi. Pole mõtet korralikul kerel seista lasta.
Kui kellegil huvi on, siis andke julgelt märku PS-ga. Saame kokkuleppele kindlasti :cool:
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Sai auto käima pandud, ligemale kolm kuud seisis. Väga hästi läheb õnneks käima. Proovisin hoovipeal tiirutada ja selgus, et pidureid ei ole enam üldse(enne vähemalt pedaal oli ok ja üks ratas pidurdas ka). Selgus, et vasak silinder tuksis. Klotsid ostsin juba päeval ära Veerennist(see ikka suht. kirves pood). Õhtul siis sain Lasnamäelt viimasel minitsil uue silindri. Hetkel jäi küll pidur väga peale, peale natuke sõitmist oli parem, aga vist ikka poob. Kas seal peab midagi regullima(kopika originaal silinder, mitte 05 oma)? Silindri paigaldamisel muidugi läks toru katki, homme Piurimeistrisse.
Kuna väike mõtte ikka teda hoida ja sihtotstarbeliselt kasutada, siis hetkel las olla ja ei müü maha. Hiiumaale lähen vist 23-ndal, kulgema, mitte kihutama :P

Niva amorte veel vaja, ilmselt tulevad Sachsi õlikad poest. Mida arvate?
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Kindlustus tehtud ja auto on liikluses.
Piduritega ikka päris korras ei ole, kisub paremale ja natuke on paremal esimene pidur ka peal. Kuigi sõitsin esimesed 100 km ja hetkel veereb suhteliselt vabalt. Hakkas puterdama, vahetasime küünlad ära ja see mure murtud. Kõik elekter on korras, tuled ja viled toimivad. Taga sai vahetatud siis klotsid, üks pidurisilinder ja toru.

PS. Üks küsimus ka: kuidas see tagapidurite regulaator vahelt ära visata? Selle peaks kindlasti ju vahelt ära viskama...või.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Pane pigem uus regulaator, endal kogemus selle eemaldamiseg ja minumeelest lähevad tagarattad liiga kergelt plokki nüüd. Defitsiidi ajal loobiti nad jah kõik minema, kui uusi võtta polnud.

Taga soovitaks mõõta veel trumlite diameetri, max 251,6mm ja mõõtu treimisel max 250mm. On juhuseid kus isegi uute klotside ja töösilindritega hakkab silinder kõvemal pidurdamisel lekkima, sest kolvid tulevad liiga välja.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Ok, saan aru, et regulaator võiks iseenesest jääda(kas ka siis kui harrastada vähe kiiremat sõitu, rahvaspordi näol)?
Ei saanud sellest trumli jutust täpselt aru. Trumlid originaalid, klotsid ka. Vaatasin ka, et uuel silindril alguses üheltpoolt nagu õli immitses. Mis seal siis teha annab? Mida sa treimise all mõtlesid, kuidas mõõtu treida?
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Regulaatori kohta võib mõni targem ehk kommenteerida, tänavasõiduks jätaks ma selle alles ja kiirema sõidu spetse on meil siin teisi küll, kes ehk oma arvamuse lisavad ;)

Trumli läbimõõtu mõõdad seest. Kui see on suuremaks kulunud kui see 251,6mm siis teha pole miskit, tuleb uute otsimisele mõtlema hakata. Liiga suureks kulunud trumlile viitab ka see, kui uute klotsidega käsipidurit normaalselt häälestada ei saa, teinekord pannakse mutreid ja mingeid pukse reguleerimise pulgale peale, et saaks rohkem pingutada.
Treimine on asjakohane siis, kui trumli tööpind on sooniliseks või ovaalseks kulunud (seda tuvastad mitmest erinevast kohast läbimõõdu võtmisega). Pingis treitakse ovaalsus välja aga peale töötlemist ei tohiks diameeter suurem olla kui 250mm.

Enne mõõtude võtmist käia kasvõi lihvkettaga sisemisest servast see roostene kulumisrant maha, on lihtsam mõõta ja parem trumleid paigaldada ka.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

No mul trumlid tundusid küll nagu uued. Ei mingit ranti, muidugi üle peaks mõõtma küll.
Kässar võtab ka isegi, vähemalt üheltpoolt kindlasti. Eks peab sõitma väheke ja vaatama, mis asjad vajavad veel ülekäimist.
Temp. seier ja muud asjad armatuuris hakkasid ka tööle, peale seda kui ma olin aku otsad ilusti kinni keeranud:P
Suurematel kiirustel gaasi andes on tugev mürin/vibra ka sees. Ilmselt kardaani mingi puks läbi. Sildadest üldse ei tasu rääkida. Esialgu on plaanis amordid ära vahetada. Tulevad Sachsi õlikad. Huvitav, et Nival sama tootekoodiga amordid mis kopikal.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Tänaseks olemas siis uued Sachs Super Touringud(4 tk.). Keegi oskab midagi head/halba nende kohta rääkida ja kas paigaldamisel peaks midagi erilist tähelepanema? Hakkan esimest korda nimelt paigaldama Ladale amorte ning üldse õlikaid. Ilmselt seal midagi erilist ei ole, aga siiski. Vedrukammitsaid ilmselt vaja ei lähe või muid erilisi tööriistu?

Lisaks peaksin homme saama 05 esiistmed ja rooli.
Kaks päeva sõitsin oma sõidud Ladaga ja tuleb tunnistada, igapäevaseks ikka natuke liiast:D Bemmi tagasi istusin oli hing rahul. Samas äge oli küll ja vahest on ikka eriti vahva sõita. Kui diisli roolist sinna minna, siis paneb kütusekulu ka kukalt kratsima:o Täpselt ei vaadanud, aga 15 liitrit läks 1,5 päevaga ja maksimaalselt sain sõita 150km. Muidugi oli jalg raske ja sai käigud tühjaks lastud päris tihti ja innuga.
Üks asi veel, kas talvel peavad sooja ja külma lingid olema lahti asendis mõlemad? Ma sõitsin nii, et külm kinni ja soe lahti. Aknad maksimaalselt udused. Kui nüüd peaks nii olema, et mõlemad peavad lahti olema, siis olen ikka eriline udu:spin
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Amordi vahetusel pead jälgima, et õõtsa küljes olevaid amordi kinnituse polte puru ei keera. Peab neid mutreid natuke "meelitama".Endal olen 1 orginaalpoldi lahti saanud, ilma et see ära murduks. Siis võtsin õõtsa alt ära ja lasin uued tugevad jämedad poldid asemele keevitada.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

"Külma" kangiga saab regullida õuest tuppa tuleva õhu kogust. Tuleb see õhk läbi salongiradika.
Seega kui see klapp on lahti, siis pääseb värske õhk tuppa, mitte ei aja seda toas olevat niisket õhku ringi ning aknad saavad kuivaks.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Siis olen ise udu jah ja ei lasknud lihtsalt värsket õhku tuppa:sein

Ilmselt neid peab seal siis palju meelitama, sest mul vist originaal asjad veel all. Eks paistab, mis üllatusi sealt kooruma hakkab. Kiire on ka asjaga, peab kohe ettevõtma.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Meelita spreipudelis roostesurma (MoS2) ja väikese gaasipõletiga vaheldumisi. Vahepeal harja veel traatharjaga puhtaks ka. Ma pole sellise meetodiga veel ühtki polti ära murdnud. Hea just igasugu tüütuid viieseid ja kuueseid polte-mutreid, õhutusnipleid ja piduritoru liideseid põhja all lahti võtta ;) Tööriistamarketis maksis see riistapuu vist 23 euri või midagi säärast.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Käisin täna Rakvere küljeall, tänud kasutajale Ivar7. Istmed ja rool olemas, amordid, kojamehed samuti.
Lisaks saime väikese sponsori(midagi erilist pole veel kokkulepitud, aga juppe saab odavamalt ja iga sent on toetus ma arvan) ja kaasa tuli neilt hulgi igast toodete kleepse, millega saab siksnullile anda vähe kiiremat ja kurjemat välimust:lol Katame hullemad pahtli kohad ära, kaitseb ka soola eest :P
Suvel plaanis ideaalis natuke värvida võibolla nagunii.
Pilt ka saagist:


Pilt
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Kui sa arvad, et need kleepsud sul autot roostetamise eest hoiavad, siis sa küll eksid.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Kamoon...?
Sellist postitust poleks ka vaja olnud teha:D
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

oleks võinud siis tagumise tabureti ka võtta :P
Suletud