21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!

Postitus Postitas ImreR »

Sai siis surmast päästetud üks mitte nii vana sigull. Töötan ise rehvimajanduses ja ükspäev tuli naaber TÜV punktist mees, et tahab veljelt rehvi lihtsalt maha võtta. Vaatasime, et oi sigulli velg ja uurisime täpsemalt. Rääkis, et autol "dvigatel slamalsa" ja et keegi tuleb järgi ja annab 210 evrot ja viib Kuusakoski.
Tahtsin ka näha "imelooma", et mis mootoril siis ikkagi viga. Noh suurt polnudki, veepumbal laager umbes eelmine sajand juba otsa saanud ja see võll loperdas nii hullusti, et labade pool lõi korpusesse augu sisse:D Ma muidugi ütlesin vanale, et pea hoogu, ostan ära ja nii saigi diil tehtud. Lõikasin kiilrihma läbi(nagunii oli eelajalooline) ja panin masina käima, nagu kell:o Natuke toorest ja käis, ühtlaselt, ei mingeid anomaaliaid ega muud säärast.
Masinast endast ka: tegu siis 1294 ccm mootoriga isendigaja ja välja lastud 1986(suht poisike), Eestis esmane reg. 1994. Ega suurt rohkem ajaloost polegi rääkida. Värv on pleekinud, kohati tugeva pahtli all, aga kõik on originaal ja väga palju on masinal vedelat taavetit igalpool liidetel ja keevitustel ja põhjaall jne. Logarid ja jutud jne. Värv(sealt kus pole parandatud) on originaal, klaasid on originaalid, spidol ilutseb 53000. Eks see võib ka teine, kolmas või kes teab mitmes tiir olla, aga üleelmine vanake(eelmised omanikud eranditult vene keelt kõnelevad isikud olnud) väitis, et originaal :lol
Rohkem polegi midagi eriti kirjutada veel hetkel, ahjaa, pidurdab vaid üks ratas hetkel, samas kettad ees ilusad ja läigivad, ilma soonteta. Vaatab mis seal võib olla. Ülevaatus muidugi kuni 08.2013(vihjates eelmisele omanikule).
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Paar pilti ka(ühel pildil põhjus, miks masin pidi manala teele minema, ühel siis juba tutikas uus detail, tulemas on ka järgmine nädal uus tiivik, veepump ja kiilrihm, esialgu, et saada autole jahutusvedelik sisse, siis hoolduse asjad juba):
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Seda, et veepumbakorpus nii katki on läinud ei ole ennem küll näinud... :D Muidu tundub viisakas, edu!
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

On ikka igasugu inimesi:P,sellise tühise asja pärast pole mõtet juu emexisse saata!Parem müügu juba kellegile teisele,kes viitsib jamada veidi ja saab omale hea sõiduvahendi:D
Uuele omanikule jõudu jaksu ja autole pikka eluiga:)
7 seeria lada
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Ma olen näinud, kui veepump nii saba annab. Ära rauda küll vii, lükka muidugi müüki, raua hinnad on üsna maas ka hetkel. Kui müügiplaanid siis u2u;)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Tänud!
Noh, eks ta peab lõpuks katki minema kui ikka järjekindlalt läbi olevat asja ära ei vaheta :(
Müügi plaane hetkel veel ei ole(muidugi sa võid teha pakkumise, mida oleksid nõus maksma:P u2u-sse), sest plaan on sõidukorda teha ja jätta emale sõitmiseks. Kuna vanematel kodu kahes kohas, siis tal maal(Hiiumaal) hea sellega kardulast poest tuua ja muud kraami :)
Kere on täitsa üle keskmise, nagu kirjutasin, siis mingit plõga on kõvasti lastud igale poole. Muidugi esineb kobrutamist, aga auke minuarust pole:o See veel teenib küll...
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Täna käisin seal Tehnika tn. Lada kaupluses ja võtsin sealt: veepumba, kaks tihendit, õhufiltri, õlifiltri ja kütuse filtri. Lisaks on mingi hetk saabumas Smartpostiga uus jahutustiivik ja kiilrihm.
Mis õli te soovitate? Mul puudub igasugune kogemus. Olen kuulnud, et pesemisomadustega kaasaegset õli pole just väga arukas nõuka aegseid õlisi näinud mootorisse panna. Oskab keegi kommenteerida?
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Valvoline 10w40 mineraal on suht kindel valik teadmata ajalooga mootorisse, kuid kui õliaugust sisse vaadates mootor seest puhas on valaks mina mootorisse 5w40 poolsündi aastaringseks kasutamiseks.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Nii, veepumba korpus ja veepump küljes. Mõtlesin, et valan ka tosooli sisse, aga nagu karta oligi, siis radikas ka täitsa puruks. Jookseb nagu mahlakask.
:bouncing Äkki kellegil vedeleb kuskil üks terve( ei pea olema tutikas) radikas?

Mõned pildid(sai siis oma igapäeva liikuri kõrvale aetud, suht. hea võrdlus:P). Tegin pilte pagassist ja muust(kui katted maha võtan, siis teen salongist ka pilte, niipalju kui katteid kergitasin, siis seal all on terve ja korralik pruun sisu:o)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Nii, see vanake on ellu äratatud. Radikas ees, rihmad asjad küljes. Töötas pikalt kohapeal, kõik läks soojaks, isegi salongi hakkas sooja puhuma.
Tekkis aga uus mure. Temp. seier armatuuris ei kerkinud. Võib vist oletada, et andur tuksis? Kui jah, siis kus see asub? Ma leidsin vasakul(juhipool) plokis kaks andurit(üks üleval teine all, mõlemal üks juhe küljes). Kas neist kumbki on temp. andur?
Proovisin kõik asjad üle: tuled töötavad, tagurdus, suunad, salongi ja isegi kapoti all olev töö tuli. Järgmiseks peab siis pidurid proovima ära õhutada ja seejärel võib liiklusesse tuisata:cool:

Vasakul siis uus radikas, paremal vana ja seal ka küljes tuulekoda, seda ma seekord külge enam ei pannud(kas see on siksil väga oluline, ei lähe soojaks või vastupidi ei jahuta? Bmw vanematel mudelitel, see väga suurt rolli ei mänginud).
Pilt
Pilt
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Talveks viskab mõni mees, kes linnas ummikus ei kavatse istuda, ventika üldse eest.
Ploki küljes alumine on õli tule lüliti.
Kas temp. andur mitte ploki kaande ei kinnitunud? Vana pea, pole ammu lada mootorit näinud :D.
Võtad juhtme maha ja paned otsaga vastu plokki, saad teada mis mida teeb ja kas on andur, juhe või "kell" ise kutu.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Anduri küljest tõmba juhe ja pane massi. mäletamise jörgi peaks olema ülemine. Proovi, mitte midagi ei juhtu. Seier peab põhja minema sel juhul. Kui läheb, on viga anduris. Vaja andur vahetada.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Vanadel autodel võib armatuuris olev temp kellal olla taga mutrid lahti vibranud, minul mitu sihukest juhust.
Puhastasin kontakt pinnad ära ja keerasin korralikult kinni ja korras.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
i
ImreR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
Asukoht: Tallinn
Autod: BMW E91 320d 2006a.

Postitus Postitas ImreR »

Proovisin seda juhet massi lasta. Ei toimunud midagi. Kuidas kellad ära käivad, ei näinud mingisugustki kinnitust(ei hakkanud päris kruvikeerajaga ka esialgu vägistama)?
Jube muhe aparaat, lähed paned aku otsad külge, toorest ja käib poolest pöördest. Ulme:P Tahaks juba vähe ringi kulgeda, et saaks aimu, mis veel võib nõrgaks kohaks kujuneda.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Pead ei anna aga kas mitte ainult tõmmates ei tulnud sendistel?
Targad mehed kindlalt aitavad kellel kopkad ja sendid :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kelladel on taga (vähemalt minu 013-l oli) mõlemal pool servas keskel plekist küllaltki lai kõrv, mis hoiab kelladeplokki paigas. Armatuuri alt tuleb käsi nende kõrvadeni pressida ning kõrv ploki poole suruda, samal ajal kellade plokile kerge surve avaldada, et kokku surutud kõrva ots veidi koos plokiga väljapoole tuleks. Seejärel teise kõrvaga sama asi teha ning plokk välja suruda.
Siis juba näed kas on midagi lahti ning saad juhtme pistikust üles otsida ning ära kontrollida. Või ehk nagu Qunts märkis, mutter ära olla end kruttinud.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kaldun arvama et seda kõrva tuleb kellablokist eemale suruda. samas jõuga võib asja tervelt kättesaamise võimatuks teha.
Võin mõnipäev läbi astuda ja selle ploki eemalda. võtab aega mõni minut. Selleks ei ole vaja ühtegi tööriista vaid hoopis väikeseid käsi.
kontakt profiilis.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kellaplokist eemale suruda? Sel juhul surub selle pesasse tuugamalt. Kui sa just ei pea silmas seal õlga.
Aga käte lõhkumine on see küll.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

arvos said õigesti aru jah. mõtlesin just seda õlga ,sest muud sa armatuuri all katsuda ei saa.
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Peene plekist joonlauaga eest poolt vahele surudes peaks ka saama.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Suletud