1. leht 1-st
2121, C2mmiQ, 1985
Postitatud: 12 Juul 2012 18:31
Postitas C2mmiQ
Olles pikemat aega luusind ringi siin foorumis otsustasin just nüüd teha oma masinast ka teema.
Auto on VAZ 2121 ehk niva, mis veeres tehasest välja aastal 1985, samal aastal võeti ta ka Eestis arvele. Auto on minu käsutses 2010 aasta kevadest ja siiani on teeninud end ausalt.
Mootor on 1.6 66kW ja kõik 4 ratast veavad.
Sees muudetud vaid istmed, mis said vahetatud opel kadetti omade vastu ning lisatud makk ja kõlarid.
Selle nädala esmaspäeval sai alustatud keretöödega.
Esmaspäev- sai küljest keeratud enamus ette jäänud juppe ja katkutud ära osa lahtisest pahtlist.
Teisipäev- Läks suuremaks tolmutamiseks, maha käiatud suur hulk pahtlit mida leidub siiani terve auto ulatuses(vähemalt kõik kohad mida olen pidanud siianu puhastama on olnud korraliku pahtli kihi all), võetud küljest juhiuks ja tagaluuk ning avastatud veel üks läbiv roosteauk küljekarbis.
Erinevad kihid pahtlit/värvi jms.
Kusjuures, keskmine täpp pole auk, lihtsalt roostekoht.
Kolmapäeval sai veel käiatud ja lõpuks kõik kokku tehtud roostemuunduriga.
Neljapäeval, ehk täna alustasin pahteldamisega. Juhiuks on juba enam-vähem, aga vajab kohati veel mõnda õrna kihti pahtlit .
Postitatud: 12 Juul 2012 23:35
Postitas Oja
Päris kena Niva. Mis plaanid tuleviku suhtes on? Kas jätad originaali lähedaseks või teed rohkem tuuning masinat? Sul sportsummuti, kui ma ei eksi?
Postitatud: 13 Juul 2012 07:55
Postitas C2mmiQ
Esiteks ära teha keretööd. Edasiseks vähe parem rool, armatuuriga midagi ette võtta(praguneb) ja ka võimaluse korral ka 5-ene kast. Üldjuhu pole plaanis mingit tuuningut, vaid jääb selline nagu on. Ja tegu pole sportsummutajaga, see on vaid tavaline kahene ots.
Postitatud: 13 Juul 2012 09:37
Postitas Mel
Kui on sellised suuremad lohud, mida pahtliga vaja täita, siis oleks parem kasutada klaaskiuga pahtlit ning pärast viimistluspahtel peale. Jääb oluliselt tugevam.
Loodatavasti läks roostesurmaga töödeldud plekile pahtli alla ikka happekrunt ka.
Edu autoga! Vanu korralikke Nivasid pole ka enam palju alles.
Postitatud: 13 Juul 2012 10:07
Postitas matzz
Jõudu ja jaksu, mulle on alati need vanema tüübi Nivad meeldinud
Mina oleks vb isegi selle plekitüki sealt uksepealt välja vahetanud, see paistab ikka väga ebatasane ja roostene.
Postitatud: 13 Juul 2012 13:03
Postitas Oja
Vanemad Nivad on jah ikka oluliselt ilusamad kui uuemad.
Postitatud: 13 Juul 2012 13:36
Postitas veixx1907
ErXxOja kirjutas:Vanemad Nivad on jah ikka oluliselt ilusamad kui uuemad.
Igaühel oma arvamus,minu arust pole vahet kas vanem või uuem,peaasi et korralikult toimiks:)
Omanikule sooviks jõudu jaksu! tundub aus masin olevat
Postitatud: 13 Juul 2012 19:03
Postitas C2mmiQ
Happekrunti ei pannud kuna teadjamad mehed(loe: Kõvasti minust targemad ehk need kes sellega igapäevaselt tegelevad) rääkisid, et see teeb pahtli all pahandust. Olles ise noor ja roheline jäi mul vaid üle neid uskuda.
Aga tänasest päevas. Üldkokkuvõttes hunnik pahtlit ja nühkimist. Küljest tuli veel ka tagastange ja märkamatuks ei jäänud seekord ka paremal esitiival lahvi olev pahtel ning vasakul taga tagapõlle ja külje liitekoht.
Uksest tagapool(seal randi kohapeal) on peegeldus, mitte pahtel.
Postitatud: 13 Juul 2012 21:01
Postitas C2mmiQ
Esiteks ära teha keretööd. Edasiseks vähe parem rool, armatuuriga midagi ette võtta(praguneb) ja ka võimaluse korral ka 5-ene kast. Üldjuhu pole plaanis mingit tuuningut, vaid jääb selline nagu on. Ja tegu pole sportsummutajaga, see on vaid tavaline kahene ots.
Postitatud: 13 Juul 2012 21:26
Postitas twist
C2mmiQ kirjutas:Happekrunti ei pannud kuna teadjamad mehed(loe: Kõvasti minust targemad ehk need kes sellega igapäevaselt tegelevad) rääkisid, et see teeb pahtli all pahandust. Olles ise noor ja roheline jäi mul vaid üle neid uskuda.
Happekrunt ei käigi otse pahtli all. Happekrundile lastakse peale täitekrunt ja siis võib pahteldama asuda.
Ma vähemalt loodan, et sa otse plekile pahtlit ei määrinud, nii küll hea ei ole.
Postitatud: 16 Juul 2012 20:28
Postitas C2mmiQ
Njaa, eks ma olen teinekord targem.
Täna sai jälle lihvitud ja õhtul alustasin esistange küljest võtmist, mis lõpuks ikkagi ette jäi. Mitme kinnitusega esistange kinnitub kere külge ? Mõlemalt poolt keerasin ühe ära, vasakul poolt tuli stage lahti, aga paremalt ei tulnud.
Postitatud: 17 Juul 2012 01:23
Postitas veixx1907
Stange-toru kinnitub kere külge 1.suure poldiga:D
Masin edeneb:)
Postitatud: 17 Juul 2012 07:50
Postitas C2mmiQ
Selge, eks üritan kangutada täna siis, aga muidu edeneb tasapisi.
Postitatud: 17 Juul 2012 22:18
Postitas C2mmiQ
Postitatud: 18 Juul 2012 20:34
Postitas C2mmiQ
Postitatud: 20 Juul 2012 21:06
Postitas C2mmiQ
Postitatud: 23 Juul 2012 19:53
Postitas C2mmiQ
Postitatud: 24 Juul 2012 21:14
Postitas C2mmiQ
Postitatud: 15 Nov 2012 21:56
Postitas C2mmiQ
Selle teema võib nüüd lõppenuks lugeda, sest auto müüdud.
On olnud paremaid ja halvemaid aegu selle vahva pilliganing õpitud sai nii mõndagi. Eredaim hetk selle auto jaoks jääb kindlasti motoshow'l käik.
Administreeriv toiming
Postitatud: 15 Nov 2012 22:26
Postitas reiner
! | Sõnum kasutajalt: reiner |
Teema on suletud. |