2103, inimloom, 1977
Postitatud: 10 Juul 2012 18:23
Tere!
Olen värske Ladaklubi Foorumi kasutaja. Esmalt kirjutan natuke taustast, seejärel autost täpsemalt ning lõpetuseks põhjus, miks foorumisse registreerusin.
Taust (ei pahanda, kui selle osa vahele jätate)
Olen sündinud ning elanud koos Žigulitega. Alustades peres olnud 01, 06 ja 05ga, lõpetades vanaisade 03 ning 07 ja onu 02-ga. Tõenäoliselt oli see alles 2005 aasta, kui perest viimane Žiguli lahkus. Seega venelaste valmistatud autode pisik on sees olnud päris pikalt. 15 aastasena ostsin Volga, hiljem omasin Moskvitš 412-t. Kahjuks ei ole keegi mul nende autode kohta kunagi õpetanud rohkem kui see, mis lapsepõlves üle isa õla nägin ja aru sain, kõik ülejäänu pidanud oma vigadest õppima. Olude poolsunnil ning samas õnneks on juhtunud nõnda, et olen saanud oma vanaisa 03 omanikuks, millega on seotud palju mälestusi. Soov viimast autot hoida ja omada kuniks võimalik. Ladaklubi Foorumit lugenud viimased 5 aastat.
Autost
Tegu on 1977 aasta Vaz 2103-ga, mis esmalt olnud, kui õigesti mäletan, Pärnu politseiülema auto. Mootor tundub olevat 21011 oma, töötab, ent vajab kunagi hiljem kas vahetust või remonti. Kere on korras, talvel sõidetud ei ole ning korralikult keremäärdega koos (karbid ja servad määrdunud sellest), küll aga on tehtud omajagu värviparandusi. Salong korralik, punaste katete alt paistsid korralikud istmed. Üldiselt ilus ning tore isend.
Teostatud viimastel nädalatel palju erinevaid töid: süütesüsteem ning õhufilter uuendatud, õlid vahetatud, hulga pisivigu eemaldatud.
Kolm korda teelegi jäädud juba. Kahel korral sai bensiinitaseme anduri rikke tõttu (nüüdseks kõrvaldatud, üks mõõdik varukski) kütus otsa ning ühel õnnetul juhul läks kell 2 öösel tagumine rehv kõige kaduva teed. Garaažis nokitsemise käigus on ka jagajakaas pauguga laiali lennanud.
Registreerumise põhjus ja probleem
Kuna otseselt autoga eputamise soovi ei ole, siis registreerumise põhjus on just nimelt see, milleks foorum loodud, info ja tarkuse leidmine suhtluse teel.
Probleem järgmine:
Eelnevalt on kirjeldatud kuidas kaks korda kütte lõppemise tõttu teele jäädud. Need vahejuhtumid on aga tuksi keeranud karburaatori. Mootor turtsus, jättis vahele ning aeg-ajalt suri üldse välja, teisel hetkel aga töötas ideaalselt. Võtsin karburaatori lahti, viimane oli loomulikult korralikult sodi täis. Toimisin karburaatori puhastamisel nõnda nagu Žiguli raamatus kirjas, ent nüüd ei käi mootor enam ühtlaselt (ühtegi düüsi, kruvi üritasin segi mitte ajada). Kuna karburaatori parandamisel eelnev kogemus üsna napp, siis pöördungi Teie poole, foorumlased.
Kas oskaks keegi Tallinna kandis nõu anda?
Millised on Žiguli karburaatori remondil põhiprotseduurid?
Kuidas aru saada, kas on tarvidus düüse vms. detaile vahetada?
Mida jälgida?
Olen värske Ladaklubi Foorumi kasutaja. Esmalt kirjutan natuke taustast, seejärel autost täpsemalt ning lõpetuseks põhjus, miks foorumisse registreerusin.
Taust (ei pahanda, kui selle osa vahele jätate)
Olen sündinud ning elanud koos Žigulitega. Alustades peres olnud 01, 06 ja 05ga, lõpetades vanaisade 03 ning 07 ja onu 02-ga. Tõenäoliselt oli see alles 2005 aasta, kui perest viimane Žiguli lahkus. Seega venelaste valmistatud autode pisik on sees olnud päris pikalt. 15 aastasena ostsin Volga, hiljem omasin Moskvitš 412-t. Kahjuks ei ole keegi mul nende autode kohta kunagi õpetanud rohkem kui see, mis lapsepõlves üle isa õla nägin ja aru sain, kõik ülejäänu pidanud oma vigadest õppima. Olude poolsunnil ning samas õnneks on juhtunud nõnda, et olen saanud oma vanaisa 03 omanikuks, millega on seotud palju mälestusi. Soov viimast autot hoida ja omada kuniks võimalik. Ladaklubi Foorumit lugenud viimased 5 aastat.
Autost
Tegu on 1977 aasta Vaz 2103-ga, mis esmalt olnud, kui õigesti mäletan, Pärnu politseiülema auto. Mootor tundub olevat 21011 oma, töötab, ent vajab kunagi hiljem kas vahetust või remonti. Kere on korras, talvel sõidetud ei ole ning korralikult keremäärdega koos (karbid ja servad määrdunud sellest), küll aga on tehtud omajagu värviparandusi. Salong korralik, punaste katete alt paistsid korralikud istmed. Üldiselt ilus ning tore isend.
Teostatud viimastel nädalatel palju erinevaid töid: süütesüsteem ning õhufilter uuendatud, õlid vahetatud, hulga pisivigu eemaldatud.
Kolm korda teelegi jäädud juba. Kahel korral sai bensiinitaseme anduri rikke tõttu (nüüdseks kõrvaldatud, üks mõõdik varukski) kütus otsa ning ühel õnnetul juhul läks kell 2 öösel tagumine rehv kõige kaduva teed. Garaažis nokitsemise käigus on ka jagajakaas pauguga laiali lennanud.
Registreerumise põhjus ja probleem
Kuna otseselt autoga eputamise soovi ei ole, siis registreerumise põhjus on just nimelt see, milleks foorum loodud, info ja tarkuse leidmine suhtluse teel.
Probleem järgmine:
Eelnevalt on kirjeldatud kuidas kaks korda kütte lõppemise tõttu teele jäädud. Need vahejuhtumid on aga tuksi keeranud karburaatori. Mootor turtsus, jättis vahele ning aeg-ajalt suri üldse välja, teisel hetkel aga töötas ideaalselt. Võtsin karburaatori lahti, viimane oli loomulikult korralikult sodi täis. Toimisin karburaatori puhastamisel nõnda nagu Žiguli raamatus kirjas, ent nüüd ei käi mootor enam ühtlaselt (ühtegi düüsi, kruvi üritasin segi mitte ajada). Kuna karburaatori parandamisel eelnev kogemus üsna napp, siis pöördungi Teie poole, foorumlased.
Kas oskaks keegi Tallinna kandis nõu anda?
Millised on Žiguli karburaatori remondil põhiprotseduurid?
Kuidas aru saada, kas on tarvidus düüse vms. detaile vahetada?
Mida jälgida?