1. leht 3-st

2106, Ervn, 1985

Postitatud: 09 Mai 2012 21:31
Postitas Ervn
Tere, vahepeal sai k6vasti mossedega tegeletud ja nüüd sai hoopiski lada muretsetud omale. Ostsin auto Valter Teppani käest. Kere on tugev, puudu karbiliistud ja üks esimese tiiva liist. Esineb pindmist roostet. Stanged vaja külge panna ja siis saab üv-le minna. Käitab seda suksut 1.6 mootor, neljane käigukast.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 11 Mai 2012 19:10
Postitas Ervn
Üvks enam-vähem valmis.

Pilt

Postitatud: 05 Juun 2012 15:15
Postitas Ervn
Nii, masin käib kenasti, ära sai vahetatud ketipinguti, kontaktid, karburaator. Sai soetatud ka korralik Luisi rool.

Postitatud: 05 Juun 2012 16:01
Postitas veixx1907
Kena 06,ainult rooste riivab silma.EDU masinaga:D

Postitatud: 05 Juun 2012 19:36
Postitas Ervn
Rooste ainult pindmine, sellega tegelen lähipäevil.

Postitatud: 14 Juul 2012 16:12
Postitas Ervn
Vahepeal sai auto omale peale Luisi rooli, hetkel tegelen roostega, tagapõll, karbid puhtaks lastud. Peale läks buvanol ja homme saab karbid krundi alla tõmmata. Varsti saab auto omale 13" vanakooli lada originaal veljed ja uued piduritorud, voolikud.

Postitatud: 14 Juul 2012 18:56
Postitas MargusR
Kas seda buvanoli tänapäeval ka kuskil liigub?

Postitatud: 14 Juul 2012 18:58
Postitas sansa
 
MargusR kirjutas:Kas seda buvanoli tänapäeval ka kuskil liigub?

Ikka liigub, mina olen igas autopoes näinud.

Postitatud: 14 Juul 2012 19:11
Postitas Mikk
Aga tänapäeval on hoopis tõhusamaid kraame kui buvanol või igal juhul hiljem paremini töödeldavaid kemikaale ;)

Postitatud: 14 Juul 2012 19:43
Postitas Ervn
Buvanol on tegelikult vägagi tõhus asi. Lased pleki haljaks kenasti, buvanol selga, 2-3h hiljem tõmbad niiske lapiga üle. 24h peab seisma, siis nitrolahustiga üle ja krunt selga. Seda nn tolmu ei tohiks sealt enam maha nühkida, see ongi kaitsev oksiidikiht. Hetkel teen nii palju ära, et väliselt vähegi viisakam oleks. Talveks jääb seisma ja ilmselt kevadel tuleb uus värv selga.

Postitatud: 25 Juul 2012 18:50
Postitas Ervn
Kõik piduritorud ja voolikud on nüüd uued, esimesed supordid said omale uued kolvid.

Postitatud: 11 Aug 2012 17:16
Postitas Ervn
Hetkel ootan siis valuvelgi.


Pilt

Postitatud: 22 Aug 2012 08:51
Postitas Ervn
Autost siis nii palju, et kindlustus sai läbi ja kuna ilmad on juba üsna jamad, siis selleks aastaks jääb masin seisma. Tulevikuplaanidest hetkel rääkima ei hakka aga ilmselt tuleb veidi kiirem masin kui tava ladad mis tänaval vuravad.

Postitatud: 26 Aug 2012 17:11
Postitas Ervn
Hetkel sealmaal, et salongist pigi välja nühitud, ootab krunti ja värvi. Mootori peaks homme maha saama.


Pilt



Pilt

Postitatud: 21 Sept 2012 18:07
Postitas Ervn
Hetkel siis nii palju, et põhi pigist puhtaks nühitud ja tuleb ikka lada 1.6 mootor mille teeb Raadil väheke teravamaks.

Postitatud: 19 Okt 2012 11:39
Postitas Ervn
Vanakooli veljed ja kolle, varsti mootorit ehitama.

Pilt


Pilt

Postitatud: 19 Okt 2012 12:20
Postitas GTA
Mis tootja veljed need on? Poldivalem on 4x100? Polegi selliseid varem näinud aga kujutan ette, et ajastukohaselt mustaks värvitud ning poleeritud tasapindadega oleks see ikka päris tegija värk :D Kollektor on ka võimas ussipesa :D

Jätka samas vaimus:) Asi läheb huvitavaks.

Postitatud: 19 Okt 2012 17:06
Postitas 01vaz01
Kus sellise kollektori muretsesid? või ise tehtud v keegi teeb? selle kollega peab kere ka lõikama?
tuhinat siis auto ehitamisel!!! :)

Postitatud: 19 Okt 2012 17:25
Postitas MuKi14
Selle kollega peab kindlasti kere lõikama. edu!

Postitatud: 19 Okt 2012 17:58
Postitas Ervn
Kolle ühe kollase ja tuntud rallikrossi auto alt pärit, veljed ronali toodang ja 4x98.