2. leht 3-st

Postitatud: 20 Okt 2012 01:00
Postitas MuKi14
teppani 05?

Postitatud: 20 Okt 2012 11:16
Postitas Ervn
Matu 05 küljest see kolle jah. Mootor tuleb ilmselt 011 1.3 mootori baasil aga ploki puurib 1.6 peale. Hetkel tiirlevad mõtted ka weberite suunas, peab vaikselt eerosid koguma. Velgede täpne nimetus on Ronal R2.

Postitatud: 20 Okt 2012 22:24
Postitas vaz05
Kolle tuli jah meie auto alt, mis jäi üle kuna kaanes sai vähekene suuremaks puuritud et paremini puhuks. Ja kuna augud oli suuremad kui kolle ise, siis tegime uue kolde ja vana "kinkisime" Ervinile. :D Homme vaatab sulle ka mootori välja ja saad vaikselt nokitsema hakkata.

Postitatud: 20 Okt 2012 23:46
Postitas reiner
 
Ervn kirjutas: 011 1.3 mootori baasil aga ploki puurib 1.6 peale
:o
Kui tahad ainult puurimisega saada 1.3 mootorist 1.6 saada, siis pead silindrid 88mm peale puurima...

Postitatud: 21 Okt 2012 14:13
Postitas Ervn
Tegelikult on selline küsimus, et ega silindriseinad väga õhukeseks ei jää?

Postitatud: 21 Okt 2012 16:19
Postitas olaaf
011 bloki saad 82mm peale puurida ja saad 1,4 mootori..

Postitatud: 21 Okt 2012 16:39
Postitas MuKi14
ja siis paned lühemad kepsud ja pikakäiguga väntvõlli on 1.7 valmis?

Postitatud: 21 Okt 2012 17:02
Postitas GTA
Ma võin Fiati 7mm lühemaid kepse selle nalja tarbeks pakkuda kui huvi tekib :D Tulemuseks 1,6-1,7 stroker/short-rod mootor seega. Endal jäi hakkamise taha pidama see üritus ja läksin kergema vastupanu, ehk kohe 1.6 mootori kapremondi teed.

Fiati kepsuga vaja kolvid ujuvale sõrmele ringi teha, selleks siis kas originaalkolbe töödelda või kohe 1,7 mootori kolvid soetada. Spetsrakistes löödi omal ajal ka keskelt kuumaks aetud originaalkepse 7mm lühemaks.

Postitatud: 21 Okt 2012 17:42
Postitas VäikeMägilane
 
Ervn kirjutas:Tegelikult on selline küsimus, et ega silindriseinad väga õhukeseks ei jää?
2.5mm plokiseina nagu viimane piir

minuarust mingi puurimine ja tuunimine et 1.3-st saada 1.6 vms on nagu kilplase moodi tegutsemine rohkem - võta suvalt kusagilt 1.6 kone ja tehke korralik kap.rem ing tuld.
kellegil kindlasti ka h.korras 1.6/1.7 (Tõrva kandis neid külamehi küll kellel 06/Niva hoovis mädanemas)

Postitatud: 21 Okt 2012 18:11
Postitas vaz05
Siiski leidsime Ervinile 1,6 ese vana mootori millest teeme vähe teravama mootori. :D See väiksest mootorist suure tegemine oli ainult mingi segadus.

Postitatud: 22 Okt 2012 08:15
Postitas Ervn
Kusjuures eile sai uuritud küll kellel vedeleks siin kandis niva 1.6/1.7't. Väga naljalt ei leia, pritset aja juba tikutulega taga.

Postitatud: 22 Okt 2012 08:58
Postitas VäikeMägilane
 
Ervn kirjutas:Kusjuures eile sai uuritud küll kellel vedeleks siin kandis niva 1.6/1.7't. Väga naljalt ei leia, pritset aja juba tikutulega taga.
no 1.7 on raske, aga 1.6 ikka leiab siit sealt.

Postitatud: 22 Okt 2012 19:24
Postitas IZH
1,5 ei kõlba v? Olemas terve auto tõrva ligidal.

Postitatud: 22 Okt 2012 20:28
Postitas Ervn
Mootor olemas, 2103 oma, täna sai lahti võetud ja tundub päris ilus.
Pilt

Postitatud: 24 Okt 2012 20:10
Postitas Ervn
Vahepeal kingiti mustad istmed, vajavad veel tõsisemat hooldust.

Pilt

Postitatud: 29 Okt 2012 21:30
Postitas Ervn
Esimestele rummudele sai tikkpoldid tehtud, homme vaja yle treida ja keermestada, poldid 60mm pikad.

Pilt

Postitatud: 29 Okt 2012 21:34
Postitas reiner
Klassiku plokikaane poldid?

Postitatud: 29 Okt 2012 21:35
Postitas Ervn
Just nimelt.

Postitatud: 29 Okt 2012 21:41
Postitas reiner
Lihtsam võtta 08 kaanepoldid. Ei pea midagi ise keermestama :)

Postitatud: 29 Okt 2012 21:46
Postitas Ervn
Klassiku omad olid olemas, keermestamine mingi raske kunst pole ;)