2106, Ervn, 1985

2106, Ervn, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#21

Postitus Postitas MuKi14 » 20 Okt 2012 01:00

teppani 05?

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#22

Postitus Postitas Ervn » 20 Okt 2012 11:16

Matu 05 küljest see kolle jah. Mootor tuleb ilmselt 011 1.3 mootori baasil aga ploki puurib 1.6 peale. Hetkel tiirlevad mõtted ka weberite suunas, peab vaikselt eerosid koguma. Velgede täpne nimetus on Ronal R2.

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#23

Postitus Postitas vaz05 » 20 Okt 2012 22:24

Kolle tuli jah meie auto alt, mis jäi üle kuna kaanes sai vähekene suuremaks puuritud et paremini puhuks. Ja kuna augud oli suuremad kui kolle ise, siis tegime uue kolde ja vana "kinkisime" Ervinile. :D Homme vaatab sulle ka mootori välja ja saad vaikselt nokitsema hakkata.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#24

Postitus Postitas reiner » 20 Okt 2012 23:46

 
Ervn kirjutas: 011 1.3 mootori baasil aga ploki puurib 1.6 peale


:o
Kui tahad ainult puurimisega saada 1.3 mootorist 1.6 saada, siis pead silindrid 88mm peale puurima...
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#25

Postitus Postitas Ervn » 21 Okt 2012 14:13

Tegelikult on selline küsimus, et ega silindriseinad väga õhukeseks ei jää?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#26

Postitus Postitas olaaf » 21 Okt 2012 16:19

011 bloki saad 82mm peale puurida ja saad 1,4 mootori..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#27

Postitus Postitas MuKi14 » 21 Okt 2012 16:39

ja siis paned lühemad kepsud ja pikakäiguga väntvõlli on 1.7 valmis?

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#28

Postitus Postitas GTA » 21 Okt 2012 17:02

Ma võin Fiati 7mm lühemaid kepse selle nalja tarbeks pakkuda kui huvi tekib :D Tulemuseks 1,6-1,7 stroker/short-rod mootor seega. Endal jäi hakkamise taha pidama see üritus ja läksin kergema vastupanu, ehk kohe 1.6 mootori kapremondi teed.

Fiati kepsuga vaja kolvid ujuvale sõrmele ringi teha, selleks siis kas originaalkolbe töödelda või kohe 1,7 mootori kolvid soetada. Spetsrakistes löödi omal ajal ka keskelt kuumaks aetud originaalkepse 7mm lühemaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#29

Postitus Postitas VäikeMägilane » 21 Okt 2012 17:42

 
Ervn kirjutas:Tegelikult on selline küsimus, et ega silindriseinad väga õhukeseks ei jää?


2.5mm plokiseina nagu viimane piir

minuarust mingi puurimine ja tuunimine et 1.3-st saada 1.6 vms on nagu kilplase moodi tegutsemine rohkem - võta suvalt kusagilt 1.6 kone ja tehke korralik kap.rem ing tuld.
kellegil kindlasti ka h.korras 1.6/1.7 (Tõrva kandis neid külamehi küll kellel 06/Niva hoovis mädanemas)
Festina lente!

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#30

Postitus Postitas vaz05 » 21 Okt 2012 18:11

Siiski leidsime Ervinile 1,6 ese vana mootori millest teeme vähe teravama mootori. :D See väiksest mootorist suure tegemine oli ainult mingi segadus.

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#31

Postitus Postitas Ervn » 22 Okt 2012 08:15

Kusjuures eile sai uuritud küll kellel vedeleks siin kandis niva 1.6/1.7't. Väga naljalt ei leia, pritset aja juba tikutulega taga.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#32

Postitus Postitas VäikeMägilane » 22 Okt 2012 08:58

 
Ervn kirjutas:Kusjuures eile sai uuritud küll kellel vedeleks siin kandis niva 1.6/1.7't. Väga naljalt ei leia, pritset aja juba tikutulega taga.


no 1.7 on raske, aga 1.6 ikka leiab siit sealt.
Festina lente!

IZH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Okt 2011 16:08

#33

Postitus Postitas IZH » 22 Okt 2012 19:24

1,5 ei kõlba v? Olemas terve auto tõrva ligidal.

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#34

Postitus Postitas Ervn » 22 Okt 2012 20:28

Mootor olemas, 2103 oma, täna sai lahti võetud ja tundub päris ilus.
Pilt

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#35

Postitus Postitas Ervn » 24 Okt 2012 20:10

Vahepeal kingiti mustad istmed, vajavad veel tõsisemat hooldust.

Pilt

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#36

Postitus Postitas Ervn » 29 Okt 2012 21:30

Esimestele rummudele sai tikkpoldid tehtud, homme vaja yle treida ja keermestada, poldid 60mm pikad.

Pilt

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#37

Postitus Postitas reiner » 29 Okt 2012 21:34

Klassiku plokikaane poldid?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#38

Postitus Postitas Ervn » 29 Okt 2012 21:35

Just nimelt.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#39

Postitus Postitas reiner » 29 Okt 2012 21:41

Lihtsam võtta 08 kaanepoldid. Ei pea midagi ise keermestama :)
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#40

Postitus Postitas Ervn » 29 Okt 2012 21:46

Klassiku omad olid olemas, keermestamine mingi raske kunst pole ;)


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Argo66, Bing [Bot] ja 18 külalist