2106, Ervn, 1985

2106, Ervn, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#41

Postitus Postitas Ervn » 30 Okt 2012 19:23

Mootoriblokil sai osa keermeid puhastatud, homme vaja korralikult pesta ja l2bi puhkuda. Sisse l2hevad ilmselt 76,4mm mahle kolvid. Silindrisein hetkel ilus, tuntavat ranti pole. Samas ka kysimus, palju kannatab kepsult "liha" maha v6tta?

Pilt

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#42

Postitus Postitas reiner » 31 Okt 2012 01:19

Ma tegin ühtede kepsudega nii:
Pilt
Kokku kaaluvõitu 152g. Muidugi tuleks jälgida ka seda, et peale kergendamist jääksid kepsu otsakaalud võrdseks.

Üks näide, ehk on abiks:
Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#43

Postitus Postitas vaz05 » 31 Okt 2012 16:40

Kaalume me kepsud üle nii või naa. Ervin kas need mahled saad sa mul isa käest või?

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#44

Postitus Postitas Ervn » 31 Okt 2012 18:51

Miskit mainis jah, eks tuleb sellev6rra rohkem t66d teha.

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#45

Postitus Postitas Ervn » 04 Jaan 2013 20:48

Uuendaks vahepeal teemat, auto sai täna garaazi aetud ning homme saab keretöödega tõsisemalt peale hakata. Esipõlle sain täna puhtaks lasta, homme karbid ja osaliselt ka tagapõll. Väljas seismine ikka head ei tee, kohati vohab pindmist roostet, sammal liistude vahel. Velgedel tuleb keskava 2mm suuremaks treida, et ilusti lada rummu otsa istuks.

Pilt
Pilt

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#46

Postitus Postitas olaaf » 04 Jaan 2013 22:01

Kepsu alumise kaane pealt seda juurikat päris ära võtta pole hea, see on seal kindla põhjusega.
Palju parem on treida ümber liuglaagri silma materjali maha..
Kolvisõrme silma ümbert saab samuti materjali eemaldada.

Alumise kaane sellise modimise järel on varsti liuglaagri silm ellipsis.
Kasutatud kepsude korral peab enne tuunima hakkamist veenduma, et ellipsis ei oleks, hädapärast sajandiku kannatab jätta veel sisse.
Vastasel korral on varsti tirin sees :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#47

Postitus Postitas Ervn » 05 Jaan 2013 17:20

Tagapõll puhas, bensupaagi alune plekk tahab vahetust saada, muidu tip top.
Pilt

reissing peegel

Pilt

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#48

Postitus Postitas Ervn » 13 Veebr 2013 21:01

Uuendaks teemat ka väheke, põhi hakkab vaikselt puhtaks saama, mustad laigud põhjas on pigijäägid ja pindmine rooste.Puhastada vaja veel tagasilla alune, pagasipõhi, rattakoopad. Siis peaks enam-vähem puhas juba olema.

Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist