1. leht 2-st

2103, skill125, 1975

Postitatud: 22 Jaan 2004 21:25
Postitas skill125
Nii, panen praegu kodu aadressi üles: http://www.zone.ee/vaz2103/
Niipalju praegu ütlen, et auto on praeguseks lahti lammutatud ja vaikselt käib tegemine (kooli kõrvalt on ajanappuse ja rahapuuduse tõttu auto valmimine aeglane). Suve poole saab auto uue värvi peale(värv jääb samaks). Mootoril jõudsin ühe kolvi lõhkuda ja see ka tuleb lahti võtta. Auto saab päris kapitaalselt ära lõhutud :cool:
Känd on taga küljestkukkumas(vaevu püsib küljes). Roostet ja auke leidub. Pealtnäha polegi kõige hullem, kuid jahh.....
Loodan veebruaris lasta keevitustööd ära teha, siis saan hakata vaikselt värvimiseelset viimistlust tegema. Autot ei jäta originaalilähedaseks. Ära kaotan iluliistud ustel ja rattakoobastel. Küljele tuleb 06 suunakas ja eks näha mis saab!

Postitatud: 22 Jaan 2004 21:56
Postitas Zero
huvitavad ühuvõtuavad on sul kapotil:rolleyes

Postitatud: 22 Jaan 2004 23:41
Postitas zar
asjalik masin :D
tee ta kiirelt korda, siis võru peal kellegiga sõita :D
ja kui abi vaja, siis sa ju tead kust mind leida ;)

Postitatud: 23 Jaan 2004 06:34
Postitas skill125
No arvan, et suvel saab koos ringi kihutada, aga ma teen üksi ja aega on vähe ja koolis ka pole just kõige parem seis.
Kui auto koos siis tahaks kunagi ka elektronsüüte peale panna, ette topeltstabilisaatori, kunagi ka valuveljed(kui ennem uut masinat ei jõua osta, kuid plaanis mingi 4 aastat sellega vähemalt sõita) ja välimuse muutmiseks liigub mul mõtteid, kuid midagi väga kindlat/head ei ole veel leidnud.

Postitatud: 23 Jaan 2004 20:31
Postitas skill125
Mõned pildid ka:

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Mär 2004 10:40
Postitas skill125
Lihtsalt mõtlesin, et panen mõned uudised siia! Mootor sai lahti võetud, väntvõll lihvitud, saaled uued ostetud ja rõngad ka. Lisaks veel igasugu tihendeid, silikooni bensiinipumba tõukurvarras, mootori ja käigukasti vaheline plekk jpm. Mootoriplokk sai ka kuumakindla värviga(600`) värvitud. Hakkan vaikselt kokku panema. Olen motameest mootori kokkupanekuga seonduvate küsimustega piinanud, et mitte foorumit ära ummistada. Suured tänud motale :)
Auto on siiamaani keevituses, sest mehel kes peab keevitama pole aega.

Rõngad said mingi saksa firma omad. Maksid 300. Rõngaste esinduslikkus(pakend) on viimasepeal. Isegi paigaldamisõpetus oli kaasas(inglise, saksa ja veel 2 keelt, kuid vene keelt ei olnud:D)

Postitatud: 09 Mär 2004 16:17
Postitas berg
siin pole nutta miskit... kas pildi pealt tundub, või ongi sel autol nii ilus värvkate? hämmastavalt kena... ära jumala pärast bemmi sellest ehitama hakka!

Postitatud: 09 Mär 2004 19:36
Postitas skill125
Värviga olen rahul, kuid see läheb uue värvi alla, sest roostetäppe on päris palju! Kahjuks ei tea kas mul jätkub selle veokivärvi jaoks raha millega ta praegu värvitud on.
Mõne kahjuks, enda rõõmuks ;) on kavas sellest ikka "bemm" ehitada. Oma auto juures ei hinda stock välimust, sest selle põhi mitu korda vahetatud ja praegu ka tagumistel istujatel jalad maas. Kuid kui linnas näen mõnda kena originaalladat siis vahel on tekkinud ikka mõte küll et jätan nii nagu on!
See on mul esimene auto ja sellest tuleb minu suurim projekt tsiklite kõrval, kuid seegi pole midagi. Kavas on siksi ehitada/tuunida enda lõbuks ja siks on parim masin automaailmaga tutvumiseks. Oleks ma selle maailmaga juba tuttav ei lõhuks ma seda masinat originaalkujust laiali. Kui kunagi raha tekib siis ostan juba mingi tõelise "bemmi" millele valan ainult vedelikke juurde ja vahetan õli ning rehve !:cool:

Postitatud: 09 Mär 2004 19:55
Postitas berg
eksid kui sa kunagi ostad endale bemmi, ja siis ainult õli ja rehve vahetad! :lol pane sinna juurde laagrid, pidurikettad, mootorikappremondid, värviparandused jne. :lol

Postitatud: 09 Mär 2004 22:23
Postitas skill125
:) Ega ma mingit saani kavatse peale ladat osta. Ühesõnaga peale ladat peab tulema selline masin, millele ainult vedelikke sisse valan ja millel rehve vahetan. Sõitku ma ladaga palju tahes, kuid kui korralikku lääne masinat pole võimalik osta siis jään ikka kindlaks ladale. Muidu ma ei oleks esimeseks masinaks Ladat vaadanudki.:D Loomulikult ei saa öelda, et lada mingi kehv auto on ja see bemm nüüd hea. Kõik oleneb lisaks kvaliteedile ka vanusest ja edasiarendusest.

Postitatud: 09 Mär 2004 22:36
Postitas Ziil
Algselt postitas: skill125
:) Ega ma mingit saani kavatse peale ladat osta. Ühesõnaga peale ladat peab tulema selline masin, millele ainult vedelikke sisse valan ja millel rehve vahetan.
Säärast autot pole küll olemas, iga auto laguneb...

Postitatud: 10 Mär 2004 06:17
Postitas skill125
Nii ta on, kuid lagunemisel ja lagunemisel on vahe. See vahe on muidugi täidetud rahaga:cool:
Mõned masinad vajavad lihtsalt rohkem hoolt ja mõned vähem(uuemad, kvaliteetsemad). Sellest ka ütlus, et valan lihtsalt vedelikke juurde ja vahetan rehve. Loomulikult ei anna ju võrrelda autosid, millest üks on 5 aastat vana ja teine 30 aastat vana ja põhineb eelmise sajandi tehnilistel lahendustel.

Postitatud: 10 Mär 2004 14:53
Postitas motamees
Muide eelmise sajndi tehnilised lahendused võivad kohati palju vastupidavamad olla. Tänapäeval tehakse autoid teatud aja jaoks. Siis ei arvestatud et auto 10 aasta pärast maha kantakse.
Enamus toodetud Rolls Royse pidid sõitma tänapäevani. Ainult need mis kapitaalselt avarii teinud on kadunud.

Postitatud: 12 Mär 2004 05:50
Postitas skill125
Üks VT oma masinast, millega ma oleks vägagi rahul. See jälle maitse asi, osadele meeldib osadele mitte:)

Pilt

Postitatud: 12 Mär 2004 09:10
Postitas wax
tubli, et karterituulutuse põhja alla oled viinud :cool:

Postitatud: 12 Mär 2004 17:23
Postitas motamees
Ma ütleks vähe teistmoodi.
Tubli et karteri tuulutust alla viies panid õhupuhastile punni ette.
Paljud seda ei tee ja siis imeb sealt puhastamata õhku täiega mootorisse.

Postitatud: 12 Mär 2004 22:16
Postitas skill125
See karterituulutuse toru oli juba ostes alla viidud. Kui nüüd mootor kokku ja peale saab, siis viin ikka õhukogujasse, sinna kus on ta õige koht.
Toru kaudu mis läheb õhukogujasse imetakse karterist gaase, kuid kust kohast karter värsket õhku juurde saab? Kas selleks pea õhukogujast mingi toru plokikaande minema?

Postitatud: 13 Mär 2004 00:22
Postitas motamees
Ei pea.
Vanematel mudelitel anti värsket õhku ketikambri kaudu eraldi torust. Hiljem see kadus. Ilmselt pole sinna värsket õhku vaja. Rõngaste vahelt tulev surve imetakse karba poolt välja ja kui sealt ei tule seda siis pole ka vaja midagi imeda.

Postitatud: 12 Apr 2004 19:47
Postitas skill125
Äsja sai mootor valmis, seda puhtust saab vaid garaa?is nautida, kui peale saab siis ei lähe kuudki mööda, kui asi juba ilmet muudab :)

Loodan, et mootor ikka korralikult kokku sai ja ikka tööle hakkab, mine sa ennast algajat mootorimeest tea ;)

Pilt

Pilt

Postitatud: 12 Apr 2004 20:06
Postitas Kristo
Ilus vaadata kohe nii puhast ?iguli mootorit. Mis värviga plokki värvisid (mingi kuumakindel värv)?
Loodame, et mootor on ka seest sama hea kui väljanägmine on ;)