4. leht 6-st

Postitatud: 31 Jaan 2013 15:31
Postitas Raig0
 
RagnarM kirjutas:oobljaa, veljed on küll maasikad
Ega jah, endale ka väga meeldivad, aga Žiksile need alla ei istu ja kui mingi vaheflantsiga panna, aga see mõjub halvasti rattalaagritele ja pidi nats ohtlik ka olema. Silla geomeetria pidi ka välja viima. TSI foorumis öeldi.

Postitatud: 31 Jaan 2013 16:29
Postitas Sander
Miks vaheflantis rattalaagritele halvad on? Esimest korda kuulen.. ehk keegi valgustaks mind?

Postitatud: 31 Jaan 2013 16:47
Postitas Raig0
 
Sander kirjutas:Miks vaheflantis rattalaagritele halvad on? Esimest korda kuulen.. ehk keegi valgustaks mind?
Ma ei tea, Mulle öeldi teises foorumis nii:
Mitsu poldiring peaks 4/5x114,3 olema, Siksil aga 4x98- see tähendaks, et kõigepealt tuleb peitpeaga poltidega tõmmata vahetükk siksi rummu külge ja siis teiste poltidega veljed vahetüki külge- või panna rattapoldid vahetüki külge ja rattad pärast mutritega kinni tõmmata. Anyway, viib see paigast esisilla geomeetria, mõjub halvasti rattalaagritele ja on ka pisut ohtlik. Ehk siis õigem oleks veljed peale kordategemist mõnele riisisõbrale maha müüa ja mõned Fiati omad asemele osta.

Postitatud: 31 Jaan 2013 18:46
Postitas doris
 
Sander kirjutas:Miks vaheflantis rattalaagritele halvad on? Esimest korda kuulen.. ehk keegi valgustaks mind?
30 ja rohkem millimeetrit muudab juba kenasti silla geomeetriat - rattad hakkavad keeramisel ka edasi tagasi liikuma.

Kui tood velje väljapoole suureneb rattalaagri koormus märgatavalt - jõu õlg läheb ju pikemaks..

No offence aga nende pehmete toora koledike pärast pole flantsimaterjali raisata mõtet. Sobivaid velgesid on maamuna peal piisavalt veel..

Postitatud: 01 Veebr 2013 12:08
Postitas RagnarM
114,3 on jahh juba liigapalju , see võib tõesti ohtlik olla, saaks aru kui oleks 100+ veic poleks midagi,

Postitatud: 01 Veebr 2013 13:13
Postitas reiner
Ja mitte ainult flantsidega ei lühenda rattalaagrite eluiga, vaid ka laiade rehvidega. Mitte ehk nii suurelt, aga ikkagi.
4x114,3 poldivalemiga veljed hoidke sigulist eemale :D Ei ole mõtet enda elu keeruliseks teha.
4x100 velgesid veel pannakse alla, aga ma ei teeks isiklikult sedagi. 4x98 velgi liigub ja kui ikka sobivaid ei leia, siis saab lasta pooltelgedele ja rummudele teha 4x100 augud ning veljevalik muutub kohe kordades suuremaks :)

Postitatud: 01 Veebr 2013 14:36
Postitas Kytt
 
reiner kirjutas: 4x100 velgesid veel pannakse alla, aga ma ei teeks isiklikult sedagi.

Sõidetakse edukalt ka 4x100 velgedega, samas ohutuse tagamiseks soovitaks ma selliseid polte nagu allpool pildil. Nendega võib velje auguvahe erineda autole ettenähtust kuni 3mm võrra, saab neid suurematest rehvide ja velgedega tegelevatest ettevõtetest.
Pilt

Postitatud: 17 Veebr 2013 19:39
Postitas Raig0
Sain ka nüüd targemaks, aga valuvelgede soetamiseni on veel kaua-kaua aega. Ennem tuleb siiski need valuveljed maha müüa ja siis CO-keevitus ära osta. Keegi võiks mingisugust juba vaikselt soovitada. Mingit odavamat, millega saab juba normaalselt keretöid teha. :)

Postitatud: 17 Veebr 2013 20:08
Postitas Sander
CO keevitus päris kallis asi, kui odavamalt tahad läbi ajada siis osta tavaline traatkeevitus. Sain bauhausist 150 euroga + traat.

Postitatud: 17 Veebr 2013 21:05
Postitas Mikk
Keevitusest natuke: igal juhul soovitan natuke raha korjata ja soetada kohe natuke korralikum keevitus, kui lihtsalt mingi asi, mille odavalt kätte saab. Tasub ka mõelda kasutatud keevituste peale, kuid siis peab kindlasti oskaja/teadja mees selle enne üle vaatama, kui ostuks läheb. Ilma kaitsegaasita on raskem tagada korralikumat kvaliteeti ja endal mugavam ja lihtsam tööd teha, kui ikka on võimalust kasutada erinevaid kaitsegaase. Ise kunagi ostsin endale sellise http://www.telwin.com/webtelwin%5Csite. ... |821053|81| , kuid oleks pidanud vaatama midagi sellist http://www.telwin.com/webtelwin%5Csite. ... |821016|81| sest sellel on astmeline voolutugevuse reguleerimine. Ei pea olema loomulikult selle tootja oma, lihtsalt sealt oskasin kohe oma aparaadi välja otsida. Sellist väiksemat keevitust on vist teisedki klubilised ja foorumlased kasutanud ja üldine arvamus on, et lihtsamad tööde ja mitte eriti paksude materjalidega saab hakkama. Keretöödeks peaks voolutugevusest piisama, kui just mingit veoauto raami keevitama ei hakka.

Postitatud: 29 Mär 2013 15:44
Postitas Raig0
Täna sai käidud Jõgevamaal, Pikkjärve külas ja otsitud ära üks üle katuse käinud 21033 doonoriks, sain hea hinnaga ja mõtlesin, et miks ka mitte?
Pilt

Kunagi jõudsime siis koju kah, võtsime maha ja kruttisin juba kapoti ning pagasnikuluugi maha (nendel kahel pildil juba teine kapott peal, Minu Lada oma, see natukene mõlkis, aga muidu korralik - jätaksin endale selle peale, aga need teised on ilma mõlkideta, aga kahjuks ei taha hästi külge sobida :S).
Pilt
Pilt

Siit selle autoküljest lisaks pagasnikuluugile ja kapotile võtan ära tagumise vasakpoolse ukse ja esimese parempoolse ukse ning parempoolse esitiiva ja mõlemad rööpkülikukujulised suunatuled, võib-olla ka parempoolse esimese ukse - tollel ainult üks kohake B-piilari juurest natukene kannatada saanud. Ülejäänuga ei tea hetkel, mis teen.
Pilt

Vahepeal sain ristiisalt uue pooltelje ja olen ära puhtaks teinud ja värvinud ka tagasilla jupid ning nüüd põhimõtteliselt sild ootabki kokku panemist ja uusi piduriklotse ning pidurisilindreid.
Pilt


Praegu kokku koos enda kapoti ja pagasnikuluugiga 3 kapotti ja 3 pagasnikuluuki. Teiste Ladade omad ei taha eriti istuda, aga peab kuidagi sobitama, aga ei tea hetkel kuidas. Nüüd on ka kõik plekid olemas ja suvel saame ühelt tuttavalt keevituse ning siis saabki keevitama hakata, lasen vennal keevitada - Ta kutsekas õppis seda ala.
Aga hetkel vist kõik, tegelikult tahtsin midagi küsida ka, aga praegu ei tule meelde - eks Ma kunagi muudan postitust, kui meelde tuleb. :)

Postitatud: 31 Mär 2013 18:33
Postitas Raig0
Tuli meelde see küsimus. Nimelt, et kui pagasniku sulgen, siis pagasniku ääred jäävad tagatiivadest kõrgemale, aga võiksid olla täpselt samal kõrgusel. Kuidas seda viga parandada?
Ja veel seda ka, et sellest ostetud 033'st tuleb üks kastikas kunagi, põhi väga korralik ja kõva sellel.

Postitatud: 31 Mär 2013 18:35
Postitas sansa
Pagasniku luugi küljes olevat lukku liigutad üles poole.

Postitatud: 14 Apr 2013 15:25
Postitas Raig0
 
sansa kirjutas:Pagasniku luugi küljes olevat lukku liigutad üles poole.
Ei aidanud. Aga kui niikuinii tuleb uus tagapõll sinna ja tagatiivad, siis kuidagi neid uusi plekke keevitades saab selle korda äkki. Hektel on nii:
Pilt

See pagassiluuk on tollelt doonorilt võetud testiks. Originaal luugiga oli sama jama.

Postitatud: 14 Apr 2013 16:36
Postitas MuKi14
kaks puuklotsi nurkadesse ja keskelt vajutad alla... lihtne pleki töötlemine... :D

Postitatud: 14 Apr 2013 17:00
Postitas GTA
Mis tihend sul luugil on? Kunagi sai nullviiele värske tihend pandud aga oli vist mosse oma ja natuke teise profiiliga ning surus ka luugi kõrgemale.

Samas alustaks ma uurimist hingede ja luugi ühenduse juurest, kui luuki on jõuga ülesse väänatud siis on plekk seal paindunud.

Postitatud: 14 Apr 2013 17:10
Postitas Raig0
 
MuKi14 kirjutas:kaks puuklotsi nurkadesse ja keskelt vajutad alla... lihtne pleki töötlemine... :D
Tänan pakkumast. :D


 
GTA kirjutas:Mis tihend sul luugil on? Kunagi sai nullviiele värske tihend pandud aga oli vist mosse oma ja natuke teise profiiliga ning surus ka luugi kõrgemale.

Samas alustaks ma uurimist hingede ja luugi ühenduse juurest, kui luuki on jõuga ülesse väänatud siis on plekk seal paindunud.
Ei kujuta ettegi, mis tihend seal on ja äkki on tõesti väänatud seda jõuga. Aga eks Ma järgmine kord vaatan, kui Maale lähen. Tänud. :)

Postitatud: 14 Apr 2013 17:16
Postitas olaaf
Võta tihend ära ja vaata, kas siis sobib paremini autoga kokku asi enne kui midagi muud ette võtad.
Tulede juurest on luuk ikka väga valesti.

Kui tegu on kunagise varuosaluugiga siis see ei peagi ilusti ette istuma!!!
Samas võib olla doonorauto on taha kerge kõksu saanud, mis luugi kummi lükkas.

tundub, et sa ikka ei pääse puuklotsidest, prussidest ja väänamisest ja hunnikust venekeelsetest oskussõnadest protsessi käigus!

Postitatud: 14 Apr 2013 17:18
Postitas Raig0
 
olaaf kirjutas:Võta tihend ära ja vaata, kas siis sobib paremini autoga kokku asi enne kui midagi muud ette võtad.
Tulede juurest on luuk ikka väga valesti.

Kui tegu on kunagise varuosaluugiga siis see ei peagi ilusti ette istuma!!!
Samas võib olla doonorauto on taha kerge kõksu saanud, mis luugi kummi lükkas.

tundub, et sa ikka ei pääse puuklotsidest, prussidest ja väänamisest ja hunnikust venekeelsetest oskussõnadest protsessi käigus!
Mul on kolm erinevad pagasnikuluuki - üks on originaal, teine on ristiisa 03'lt, mille Ta 06'ks ümber ehitas ja kolmas (see, mis pildil näha on) on sellelst siniselt doonorilt. Aga eks Ma testin, kui maale jälle lähen.

Postitatud: 28 Apr 2013 18:04
Postitas Raig0
Nii... Täna panin tagasilla kokku ära ja tahtsin auto alla ka panna, aga ei saanud, sest polnud õli, mida tagasilda panna. Aga isa pidi saama kuskilt ja siis tolle teeb nädala sees ära ning paneb alla kah ära siis vast, et saaks varju alt välja lükata ja natukene puhastada sealt. Praegu pidurisüsteemi absoluutselt küljes ei ole tagasillal.
Aga küsimus ka, et kui palju peab tagasilda õli panema? Või kui palju pannakse?